Goodwood’ga paraku halvad kogemused aga need mõned aasta tagused. Geopard osa vaatab.
rubriik "rumal küsimus"
Re: rubriik "rumal küsimus"
Re: rubriik "rumal küsimus"
E46 M54 (manuaal) elektriline mootorijahutus ventilaator töötab ainult INPAs
Selline mure, et ventilaator rakendub ainult siis, kui see INPA´st aktiveerida ning töötab ainult ca 10 sekundit ja siis lülitab ennast välja.
Uurisin, et pärast käivitamist, peaks ventilaator ca 20 sekundit töötama ja siis ennast välja lülitama? Mul ei tööta.
Võtsin ka prooviks ära alumise jahutusvedeliku temp. sensori ning ventilaator ikka ei tööta. (Pidi nii olema, et kui see sensor lahti ühendada, siis peaks ventilaator koguaeg käima).
Kuna ventilaator üldse ei rakendu, siis kohapeal käies kipub temperaatur liiga kõrgeks minema.
INPA veakood, kui skännida AC süsteemiga seonduvat: (see vist ei tohiks olla seotud sellega?)
32 AUC Heizung
Error frequency : 10
Kurzschluss gegen Masse
Fehler momentan vorhanden
Errorcode: 20 42 0A 84 0E 87 07 30 03 89
Tõlge inglise keelde:
32 AUC heating
Error frequency: 10
Short circuit to ground
Error currently present
Error code: 20 42 0A 84 0E 87 07 30 03 89
Selline moodul asub radiaatori peal. See vist ei tohiks olla seotud ventilaatori rakendumisega? Internetis erinevat informatsiooni selle kohta, ühed ütlevad, et see on AUC sensor / "Stink sensor" ja siis leidnud pealkirjasid, kus kirjas "Electrical fan relay". Kui see ära võtta, siis tekib INPA´sse uus veakood juurde.
https://ibb.co/7Rd91xb
Kas nende sümptomite järgi peaks kohe uue ventilaatori ostma?
Selline mure, et ventilaator rakendub ainult siis, kui see INPA´st aktiveerida ning töötab ainult ca 10 sekundit ja siis lülitab ennast välja.
Uurisin, et pärast käivitamist, peaks ventilaator ca 20 sekundit töötama ja siis ennast välja lülitama? Mul ei tööta.
Võtsin ka prooviks ära alumise jahutusvedeliku temp. sensori ning ventilaator ikka ei tööta. (Pidi nii olema, et kui see sensor lahti ühendada, siis peaks ventilaator koguaeg käima).
Kuna ventilaator üldse ei rakendu, siis kohapeal käies kipub temperaatur liiga kõrgeks minema.
INPA veakood, kui skännida AC süsteemiga seonduvat: (see vist ei tohiks olla seotud sellega?)
32 AUC Heizung
Error frequency : 10
Kurzschluss gegen Masse
Fehler momentan vorhanden
Errorcode: 20 42 0A 84 0E 87 07 30 03 89
Tõlge inglise keelde:
32 AUC heating
Error frequency: 10
Short circuit to ground
Error currently present
Error code: 20 42 0A 84 0E 87 07 30 03 89
Selline moodul asub radiaatori peal. See vist ei tohiks olla seotud ventilaatori rakendumisega? Internetis erinevat informatsiooni selle kohta, ühed ütlevad, et see on AUC sensor / "Stink sensor" ja siis leidnud pealkirjasid, kus kirjas "Electrical fan relay". Kui see ära võtta, siis tekib INPA´sse uus veakood juurde.
https://ibb.co/7Rd91xb
Kas nende sümptomite järgi peaks kohe uue ventilaatori ostma?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Hobiauto hoiustamine talvel, kas hoida akul miinus klemm maas või terve talv tark laadija sabas?
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: rubriik "rumal küsimus"
Klemm maas, on väiksem oht põlema minna ja aku ei tühjene nii kiirelt auto lekkevoolu tõttu.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: rubriik "rumal küsimus"
pigem võiks aku sooja ruumi tassida ja siis iga 2-3 kuu tagant laadida veitse
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: rubriik "rumal küsimus"
Soe ruum vähendab aku eluiga ja kiirendab isetühjenemist. Optimaalseks loetakse +5C, kui on täislaetud ja seda tagatakse, siis alumine kuni -20 C.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Pole küll otseselt BMWga seotud, aga natuke siiski... On keegi R53 Mini Cooper S'il ise kompressori hoolduse ette võtnud? Või on mõni hea koht, kus seda teha?
Re: rubriik "rumal küsimus"
miinusega peaks juba vee lisamist ja plaate ka jälgima kuna vigast akut pole eriti mõtet -20 jaoks "laadida"
-30 jaoks kõlbaks 12,3v ka, aga eelmine aasta oleks pidanud mingi nädal aega juba 12,5v olema
-30 jaoks kõlbaks 12,3v ka, aga eelmine aasta oleks pidanud mingi nädal aega juba 12,5v olema
Re: rubriik "rumal küsimus"
kellelgi pole aega, et näidata G82 M4 ning korra proovisõitu teha mingi sümboolse summa eest. Põhjuseks huvi soetada võibolla ja lasta tuua aga niisama ilma proovisõiduta ei soovi soetada, vb sõidu kogemus ei meeldi.
Re: rubriik "rumal küsimus"
F31 LCI luugitulel ääretuli (punased ribad) ei toimi. Suuna- ja tagurdustuli seejuures on töökorras. Kas sellist tuld võimalik taastada või mõistlik uus 175€ eest hankida?
Päev on lühike, kuid ööbik.
- 6Tenz
- Huviline
- Postitusi: 1063
- Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
- Peamine sõiduk: e92 330d
- Asukoht: Tartu
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tartus E92 tulel sama probleemi lahendas Argo Kelder. Võid talle fb-s kirja visata ja uurida kas sinu omal ka saab tehtud. Minu puhul oli taastamine uue tule hinnast ikka mitmeid kordi odavam.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tänud! Võtsin ühendust, vastas et on neid tulesid korda küll teinud ja lootust on ka minu puhul.
Päev on lühike, kuid ööbik.
- Mysterious88
- Huviline
- Postitusi: 106
- Liitunud: 16.02.2013 10:36 39
- Peamine sõiduk: Bmw e60 535d
- Asukoht: Saaremaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tere, nimelt minu bmwl(e60) on taga punased suunatuled , kas ülevaatusel probleeme ka nüüd?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
Suunatule värvus peab olema merevaigukollane. Muud värvitoonid nagu punane, roosa, lilla vms pole lubatud.
tel. 51 949 859
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas mitte ei pea vilkuma nö oranžilt? Tuli ise võib ju olla teist värvi kui vilkumine on õige värviga.
Ei tea muidugi mida küsija täpselt mõtles.
Ei tea muidugi mida küsija täpselt mõtles.
TEL 57703395
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: rubriik "rumal küsimus"
USA suundasid peeti ilmselt silmas, mis punaselt vilguvad.
tel. 51 949 859
- Mysterious88
- Huviline
- Postitusi: 106
- Liitunud: 16.02.2013 10:36 39
- Peamine sõiduk: Bmw e60 535d
- Asukoht: Saaremaa
Re: rubriik "rumal küsimus"
kus tallinnas keegi tegeleb näiteks kroom liistude üle kleepimisega (tahaks matt mustaks)?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Wrapguru näiteks. https://www.facebook.com/share/18xfZNwyxT/
Re: rubriik "rumal küsimus"
Targemad äkki oskavad M57N2 kohta öelda.
Probleem selles, et sooja mootoriga raske käivitada, just peale 10-15 minutilist seismist.
Nukkvõlli andur vahetatud, teised andurid tunduvad ka õigeid väärtuseid andvat.
Tühikäigul kütuselati rõhk 300 bar.
Välja suretades kukub kohe 50 bari juurde, 30 sekundi jooksul langeb 4-8 bar juurde.
Käivitades rõhk kõigub 150-250 bar, kui käima läheb siis hüppab 400 ja siis stabiliseerub kiiresti 300 juurde.
Kas rõhk peaks peale välja suretamist kauem üleval püsima? Või midagi muud ebaharilikku nendes näitudes?
Pihustid käisid ca 2 aastat tagasi stendis ja tollel hetkel probleeme ei olnud, uuesti pole kontrollinud.
Probleem selles, et sooja mootoriga raske käivitada, just peale 10-15 minutilist seismist.
Nukkvõlli andur vahetatud, teised andurid tunduvad ka õigeid väärtuseid andvat.
Tühikäigul kütuselati rõhk 300 bar.
Välja suretades kukub kohe 50 bari juurde, 30 sekundi jooksul langeb 4-8 bar juurde.
Käivitades rõhk kõigub 150-250 bar, kui käima läheb siis hüppab 400 ja siis stabiliseerub kiiresti 300 juurde.
Kas rõhk peaks peale välja suretamist kauem üleval püsima? Või midagi muud ebaharilikku nendes näitudes?
Pihustid käisid ca 2 aastat tagasi stendis ja tollel hetkel probleeme ei olnud, uuesti pole kontrollinud.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Pihusti kood 13537794435
Tagasivoolud sooja mootoriga mõõdetud, auto käis 90 sekundit
1 - 20 ml
2 - 18 ml
3 - 16 ml
4 - 21 ml
5 - 24 ml
6 - 16 ml
Midagi väga valesti nagu ei tundu, aga kui suured need näidud olla tohivad tegelt?
Tagasivoolud sooja mootoriga mõõdetud, auto käis 90 sekundit
1 - 20 ml
2 - 18 ml
3 - 16 ml
4 - 21 ml
5 - 24 ml
6 - 16 ml
Midagi väga valesti nagu ei tundu, aga kui suured need näidud olla tohivad tegelt?
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: rubriik "rumal küsimus"
Tavaliselt mõõdetakse ikka sellises asendis,milles viga avaldub(hetkel siis käivitamisel),mitte töötava mootoriga.Minu arvamus vähemalt.
530d
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kas E70 LCI mustad katusereelingud sobivad PRE-LCI E70-le 1:1 ?
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kiire update - tule sai korda ja sama muster, et taastamine tuli mitmeid kordi odavam kui uue ostmine.
Päev on lühike, kuid ööbik.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Probleem e91. Auto seisis 4 päeva avastasin, et autol aku täiesti tühi. Proovisin akut laadida päeval, aga hommikuks oli aku jälle tühi. Ostsin uue aku, sama nagu vana ja registreerisin aku ära. Nüüd siis mure. Arvan, et auto ei lähe õieti unereziimi kuna start stop nupp jääb ööpäeva ringselt põlema. Käigukangi P juures ja akna nuppude tuli kustuvad ka kuidagi kaua ära umbes tunni möödudes. Kas e91 on mõni tüüphäda millest alustada uurimist enne kui mõne elektriku juurde auto viima peab?
Probleem tekkis niiöelda üleöö. Autot omanud 8a ja ka vana aku oli 8a vana. Kordagi pole olnud probleemi, et aku tühi vms.
Probleem tekkis niiöelda üleöö. Autot omanud 8a ja ka vana aku oli 8a vana. Kordagi pole olnud probleemi, et aku tühi vms.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Lollus mõnes mõttes.
Miks siis USA autodel on lubatud punased, aga kui mingi muu vahepealne, siis pean tõmblema tuledega.
USAkad kõik punasega vilgutavad.
Mul ka oli Dodge kunagi, Made in USA ja puha aga nõuti oranži.
Pidin suunad tagurdustuledesse tegema.
Ja stangele valge tagurdustuli.
Haiged seadused
Re: rubriik "rumal küsimus"
Keegi on vahetanud keraamilised kettad tavaliste vastu- kas seal peab palju ümber tegema? Isegi kui leian samas mõõdus tavalised kettad kas peab ka sadulad ära vahetama? Mudel F90 M5.
Re: rubriik "rumal küsimus"
Kataloog ütleb, et Carbon ketas on 5mm suurem ja 2mm paksem. Sadulate varuosakood on erinev. Klotsi varuosakood on erinev.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=34_2548
Carbon ketaste hind (7300€/tk) on ilmselt peamine põhjus, miks neid vahetada ei taheta. Klotside hinnavahe on ka kahekordne.

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=34_2548
Carbon ketaste hind (7300€/tk) on ilmselt peamine põhjus, miks neid vahetada ei taheta. Klotside hinnavahe on ka kahekordne.

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: rubriik "rumal küsimus"
Mõõdud jah sellised, tavaliselt keraamilise peale on materjali olemas aga loogika ütleb, et siis peaks saama ka vastupidi kuid tundub ikka, et nii sadulad kui muud tuleb samuti vahetada. Kui ma nüüd ei eksi siis need keraamilised on brembo poolt tehtud, et peaks soodsamalt ka saama.priitv8 kirjutas: ↑09.03.2025 19:19 46 Kataloog ütleb, et Carbon ketas on 5mm suurem ja 2mm paksem. Sadulate varuosakood on erinev. Klotsi varuosakood on erinev.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=34_2548
Carbon ketaste hind (7300€/tk) on ilmselt peamine põhjus, miks neid vahetada ei taheta. Klotside hinnavahe on ka kahekordne.
![]()