[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
Krt, päris palju jamamist ja ilmselt ka pappi läheb palju sellise projekti sisse... olgugi, et toorikmootori saaksin kätte praktiliselt tasuta. Lihtsam ja odavam võibolla kohe mõni 3,4l M30 ligi võtta ja seda veidi pigistada. Milliseid hobujõude 2,7 mootorist reaalselt kätte siin eestis saadud on? Schnitzeril oli vist võimsaim M20 220hj...
Selle tel. nr-i võiksid aga anda küll, teisel autol oleks ka vaja mootoripea tegemisse anda.
Arvo [/quote]
No see on vana ameerika vanasõna, et there is
no replacement for displacement
M30B35-st saab täiesti tänavakõlbulikud 250 hj
ilma lonkava tühikäigu ja olematu veoga alla 3000
pöörde teha, kui ehitada see Hartge H35 vms
speci järgi. Kompott eeldab 284 kraadist nukkvõlli,
kivi, toruväljalaset, üsna mõõdukat plokikaane
tegemist.
3.5 pealeehitamiseks peaks saksas isegi mingid
vahetusosade komplektid olema. 2.5 või 2.7 ehitada
250 hj-seks tähendab võistlusmootori ehitamist,
250 hj sellelt mootorilt tähendab, et võimsus tuleb
kätte kusagil 8000 pöörde kandis ning pöördemoment
max tuleb 6-7 tuhande vahel. Tänavale see ei kõlba,
tühikäik tuleb 2500 pööret jne.
Kõige võimsam peaks Eiki 325 olema (räägitakse
230 hj-st).
Kogu eelarve peaks olema H35 järgi M30 mootor
kuskil 50 000, pakuks et 2,7 samas võimsuses
tähendaks mingist 100 000 eelarvet, kui natuke
kestev asi ehitada