ahoi!
autoks on e36 2,0
millest võiks olla tingitud selline asi, et mootor hakkab aeg-ajalt ebaühtlaselt käima, st justkui kaoks mõni pott tagant ära... selline sümptom ilmneb, ning kaob siis mõne aja pärast jälle ära (mõni kuni mitukümmend sekundit ehk)... arvasin, et asi on minu vanades küünaldes, kuid pärast uute panekut ikka sama jama, nüüd on hakanud tunduma justkui oleks asi niiskete ilmadega seotud, kui pead anda ei oska.. vb on mõni süütepool väsinud (kas saab olla väsinud, või on ainult 2 varianti: töötab, ei tööta)
kuidas ma seda kontrollin, kas diagnostika võib abiks olla? mõnes mõttes jama, oleks siis et 1 pütt kaob ära saaks viga otsida, aga see esineb, ja varsti jälle kõik korras, jätkub mõnus ühtlane ridakuus, mõnipäev ei esine kordagi.
mis kohad siin on veel, mida üle käia selliste nähtude puhul, kõik justkui viitaks mingile süütekammile? aga kuidas testida
lugesin kuskilt teisest teemast, et kellegi e36 aju saab pesulas vett või mis jutt see oli ja siis hakkas ebaühtlaselt käima? midagi täpsemat selle kohta?
e36 süütega midagi vist?
nonii...
Viga oli esinenud igas silindris, seega, ilmselt pole antud juhul asi ei süütepoolis, ega küünaldes (uued peal), kuid küünlad olid altpoolt tahmased, kuid otsad puhtad... samuti näitas arvuti põlemata kütuse jäägiks liiga suurt numbrit.
Autol on kat. peal. Pöörete tõusmisel tõusis kõvasti CO.
Toomase arvates praegu lambda andur, kuid kuidas see oli, et tühikäigul ei töötanud, ja kõrgematel pööretel midagi toimis?
Kas siis kui andur on rikkis, ei peaks mootor tühikäigul ebaühtlaselt käima?
Toomas, kas lamda mõõtmised olid ikka täpsed?
Unitedist küsisin ka järgi, sellel autol on mingi eri spets lamda andur, mida neil aastas on vaid 1 läbi käinud, Siemensi oma, mingite modifikatsioonidega (peale 9/92).
Ei tahaks nagu ehku peale 2,3kilose letihinnaga juppi külge osta, kui maybe piisab pihustite puhastamisest?
any comments?
Viga oli esinenud igas silindris, seega, ilmselt pole antud juhul asi ei süütepoolis, ega küünaldes (uued peal), kuid küünlad olid altpoolt tahmased, kuid otsad puhtad... samuti näitas arvuti põlemata kütuse jäägiks liiga suurt numbrit.
Autol on kat. peal. Pöörete tõusmisel tõusis kõvasti CO.
Toomase arvates praegu lambda andur, kuid kuidas see oli, et tühikäigul ei töötanud, ja kõrgematel pööretel midagi toimis?
Kas siis kui andur on rikkis, ei peaks mootor tühikäigul ebaühtlaselt käima?
Toomas, kas lamda mõõtmised olid ikka täpsed?
Unitedist küsisin ka järgi, sellel autol on mingi eri spets lamda andur, mida neil aastas on vaid 1 läbi käinud, Siemensi oma, mingite modifikatsioonidega (peale 9/92).
Ei tahaks nagu ehku peale 2,3kilose letihinnaga juppi külge osta, kui maybe piisab pihustite puhastamisest?
any comments?