replica veljed

Üldised arutelud ning näpunäited
Suletud
Tanel001
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 08.07.2004 02:56 56
Asukoht: Tallinn

replica veljed

Postitus Postitas Tanel001 »

kas on kellelgi kogemusi vastupidavuse kohta jagada?
eelkõige huvitavad m3 replicad :)
plaan on uued osta
Coupe forever:)
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

M3sid on teatavasti mitu generatsiooni, tee teema kõigile üheselt mõistetavaks.
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Audi replikad, eriti PCW poolt toodetud küll ei hiilga oma tugevusega.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Vastupidavus muidugi oluline. Samas peaks ka kaalu jälgima. Kui ikka väga rasked siis hakkab see juhitavust ja teelpüsivust mõjutama.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1989
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Kuni eelmise aasta maini olid ka all 17x8.5 M5 replicad, mis muidugi on üks ilusamaid disaine üldse. Kahjuks siis hakkasid nad kellelegi teisele rohkem meeldima ja nad teisaldati ilma minu nõusolekuta. Vahelduseks võtsin siis BBS RK-d, samuti 17x8.5 mõõdus ja üllatuseks avastasin, et sõita hoopis mugavam, järelvibratsiooni vähem ja aukudes põrutamist. Ei tea palju kaalus replica, aga BBSi ratas kaalub ainult 8.1kg ja vedrustamata massi osas on iga kilo arvel nagu näha :)
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

Ilves kirjutas:Kuni eelmise aasta maini olid ka all 17x8.5 M5 replicad, mis muidugi on üks ilusamaid disaine üldse. Kahjuks siis hakkasid nad kellelegi teisele rohkem meeldima ja nad teisaldati ilma minu nõusolekuta. Vahelduseks võtsin siis BBS RK-d, samuti 17x8.5 mõõdus ja üllatuseks avastasin, et sõita hoopis mugavam, järelvibratsiooni vähem ja aukudes põrutamist. Ei tea palju kaalus replica, aga BBSi ratas kaalub ainult 8.1kg ja vedrustamata massi osas on iga kilo arvel nagu näha :)
Koos või ilma rehvita 8,1?
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1989
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Ilma rehvita. Rehvid on 235/45/17
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kusjuures, BMW originaalveljed on pigem rasked, kui kerged. Aga ka kõvad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Relk
Huviline
Postitusi: 1665
Liitunud: 21.08.2004 00:06 09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Relk »

priitv8 kirjutas:Kusjuures, BMW originaalveljed on pigem rasked, kui kerged. Aga ka kõvad.
No originaalide puhul on selle raskusega veermiku juures arvestatud ja ei pea kompromisse tegema.
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

priitv8 kirjutas:Kusjuures, BMW originaalveljed on pigem rasked, kui kerged. Aga ka kõvad.
Nii palju, kui mina tean, siis on autoajakirjanikud BMW originaalvelgi soovitanud nende vastupidavuse aukudest läbisõitudele, kõnniteekividele ja muudele kahjustustele.
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 1989
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Selle nö kõvadusega on mõistlik ka piiri pidada. Kõvaduse üks vorm on ka rabedus, mida teatud hiina replicatel pidi esinema. Olulisel parem on see, kui velg pommiaugus kõveraks läheb, kui rehv koos pliidirõngaga minema sõidab ja sisu ratta külge töllerdama jääb :)
hanno
Huviline
Postitusi: 4711
Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
Peamine sõiduk: BMW 520d
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hanno »

Replica velgede teemal tulevikus jätkab SIIN
Suletud