oilservice tuli
oilservice tuli
tere bmw söbrad,mul nimelt selline kysimus,et armatuuris vilgub oilservice tuli,mida see näitab.kallike nimelt sai just soetatud ja eelmine omanik ütles ,et ölid vahetatud,autoks 320 84 a
Re: oilservice tuli
Rohelisle BMW-omanikule puust ja punaseks:-)vendo666 kirjutas:tere bmw söbrad,mul nimelt selline kysimus,et armatuuris vilgub oilservice tuli,mida see näitab.kallike nimelt sai just soetatud ja eelmine omanik ütles ,et ölid vahetatud,autoks 320 84 a
Nii vanal autol reeglina vilguvadki need tuled nii, nagu juhtub. Põhjus on selles, et armatuuris nende tulede taga olev pisikene aku on nende aasta(kümne)tega lakanud töötamast. Selle vahetus pole teab mis keeruline, kuid kahtlen, et see tehtud on.
See pisike aku hoiab pinget "õlikompuutril", mis nende punaste/roheliste tulede ja kahe kirja (inspection/service) kaudu annabki juhile märku lähenevast õlivahetusvajadusest. See kompuuter arvestab seda vajadust läbisõidukilomeetrite ja käivituste kaudu. Kui aga aku on surnud, siis unustab süsteem süüte väljakeeramisel, millal on viimati õlivahetus tehtud (õlivahetuse korral nullitakse see õlikompuuter takisti ja servicepistiku abil) ning pistabki kisama.
Abiks aku vahetada (aretamist natuke või palju raha UM'i), eemaldada üldse see tuledeplokk armatuurist (pistikuga lihtsalt plaadilt eralduv) või ignoreerida. Õli kvaliteedi ja värskuse kahtluse korral aga ikka õli ära vahetada.
jutt selline et ajate mehel elu keeruliseks... niisiis üks võimalus selgusele jõuda kas on akud läbi või mitte..... lühistada mootori diagnostika pistikus klemmid 7 ja 1 või siis klemm 7 ja auto mass, keerata süüde sisse ja oodata ca 10 sekundit peaksid süttima rohelised tuled ja service tuli peaks kustuma, kui see nii ei jää vaid tuled hakkavad mingi aja järel uuesti põlema on süüdi akud ja need annab endal ka vahetada nimelt on vaja osta 2 tavalise patarei suurust akut, müüakse 1,2 ja 1,3 voldiseid NiCd akusid. mina panin 1,2 voldised ja töötab nagu normaalselt rohkem seda tulede vilkumist ei ole esinenud....
teine võimalus võta näidikuplokk lahti ja mõda testriga akud kindlasti peaks jääma pinge vähemalt 1 voldi piiresse kui nii ei ole siis vaheta akud ning kui kogu skeem on roheline ja oksüdeerunud siis veendu, et skeemil on rajad korras ning vaheta akud.....
kolmas võimalus...... viska see jama sealt minema nagu paljud on enne sind juba teinud.......
edu
teine võimalus võta näidikuplokk lahti ja mõda testriga akud kindlasti peaks jääma pinge vähemalt 1 voldi piiresse kui nii ei ole siis vaheta akud ning kui kogu skeem on roheline ja oksüdeerunud siis veendu, et skeemil on rajad korras ning vaheta akud.....
kolmas võimalus...... viska see jama sealt minema nagu paljud on enne sind juba teinud.......

edu