Mõistata kuhu kadusid 1500 pööret ??

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Mõistata kuhu kadusid 1500 pööret ??

Postitus Postitas Cardo »

Annan siis paar nädalakest aega taas mõistatada milles võis olla probleem ja mis oli lahendus.
Nimelt kadus mul sügisel pöörete ülemine ots. Kõrgem ots kõikus 5000 kuni 5500 vahel. Vahest oli häid ja seejärel halbu päevi. Täna siis leitud asja kurjajuur.
Autoks siis E28 2,0 el.pritsega mootor.
Viimaste nädalate sümptomid olid sellised et kuni 4000 pööret oli kõik ok kuid sealt 5000-ni oli kuulda nagu midagi puuduks ja 5000 pealt oleks nagu piiraja peal(piiraja on eemaldatud). Tühikoormusel läks 6000 peale heal juhul ära.

Õige vastus annab 100 tugrikut :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
v20se
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 13.09.2003 14:33 32

Postitus Postitas v20se »

Kunagine E30 320i tegi sellist trikki mootori massijuhtme korraliku kontakti puudumisel. Et pakuks seda?
Viimati muutis v20se, 08.09.2004 15:29 21, muudetud 1 kord kokku.
truumu

Postitus Postitas truumu »

Tühikäigu lüliti?
Vähe inffi...(niiskus; kas pidevalt,või aegajalt;järsku tekkis?kui,siis peale mida jne.jne.) seepärast diagnostikud tahavadki, et kunde kõrval oleks, tekib pidevalt küsimusi.
Viimati muutis truumu, 20.01.2004 22:00 59, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Arvo T
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 25.11.2003 23:05 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arvo T »

arvan,et bensiinipump?
Ivar
Huviline
Postitusi: 428
Liitunud: 28.12.2003 17:50 33
Asukoht: BMW 740D
Kontakt:

Postitus Postitas Ivar »

eeeee..... pakun, et mootoris mingi kala ja ei tööta korralikult :lol:

Õige vastus ja 100 tugrikut minu ;)
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

truumu kirjutas:Tühikäigu lüliti?
Vähe inffi...(niiskus; kas pidevalt,või aegajalt;järsku tekkis?kui,siis peale mida jne.jne.) seepärast diagnostikud tahavadki, et kunde kõrval oleks, tekib pidevalt küsimusi.
??? mis puudutab 5000 pöörde juures tühikäik ??
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
truumu

Postitus Postitas truumu »

kui tühikäigulüliti jääb mingil põhjusel sisselülitatuks(niiskus, lühis...) ka peale gaasiklapi avamist, hakkab aju mingil(oleneb automargist) pöördel pihusteid välja lükkama
truumu

Postitus Postitas truumu »

Nagu aru sain ei läinud gaasiklapi lüliti arvesse ;)
pakuks veel:
1)filtrid: bens, õhk
2)süütepool
3)õhumõõdik
4)umbes summuti
5)induktiivandur (jagajas)
6)bensupaagi tuulutus
7)rõhuregulaator
8)kiirendus vaakumlüliti(kui ta sellel variandil peal on)
9)lõhkine õhumöödiku lõdvik
10)lisaõhk
11)tahhomeetri lühis
:roll:
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

truumu kirjutas:kui tühikäigulüliti jääb mingil põhjusel sisselülitatuks(niiskus, lühis...) ka peale gaasiklapi avamist, hakkab aju mingil(oleneb automargist) pöördel pihusteid välja lükkama
Vigase tühikäigulülitiga "tekib" piiraja 1800-2000 p/m juurde.

Aga veaks pakuks esimese hooga näiteks vale süütenurk, küünlajuhtmed, bensupump.
Kasutaja avatar
Martti
Huviline
Postitusi: 327
Liitunud: 07.01.2003 18:24 25
Asukoht: Tallinna oblast
Kontakt:

Postitus Postitas Martti »

Bensiinipump
truumu

Postitus Postitas truumu »

Pakuks veel mõned:
1.b.pumba vastuvõtu sõel umbes
2.nigel bens(näit.Alexela 95EE e. odekolonn)
3.jagaja vaakumregulaator
4.temp.andurid
5.gener.laadimine
6.ben.pumba relee
7.lambda
truumu

Postitus Postitas truumu »

Cardo, Sa kirjutasid:
Minu autol on nii et kui sõitma hakkad siis ei tööta spido kiiruseni kuni 20 km/h peale seda läheb laxuga tööle ja töötab kuni peatun. Kardan et mingi konde on otsad andnud aga milline ei tea. Patrik on sulle kindlalt abix.
kas need 1500 pööret seal ei olnud?
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

truumu lõpeta see huupi ajamine , ma võiks ka kõik ahelad ette lugeda ja anna tuld !! Spidos asi ei ole ja sinu vastused pole ühte tugrikut ka väärt isegi kui seal õige vastus oleks. Arvo on juba soojemas alas kui teised :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Mootori piiraja jagajas laiali?
Jagaja pukside kulumise tõttu käib suurtel pööretel rootor vastu kaant?

Garaazis oma tööriistadega võtaks aega max pool tundi need versioonid
üle kontrollida. Bensu survepoolele manomeeter vahele ja pooled variandid langevad ära.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Jagaja on ok , surve näidik sai külge ja siis hakkas klaperjaht pihta :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Arvo T
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 25.11.2003 23:05 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arvo T »

kas siis benspumba surve oli ikka ok?
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Surve tundus kahtlane sai vahetatud rõhuandur ja tagasivoolu sulgemisega tõusis surve 6.0 seega jäi kahtlus et äkki ei ole tootlikkust.
Viga pumbas siiski ei olnud.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Bensiini surveregulaator
a) jääb kinni
b) vaakumvoolik märkamatust kohast katki

Kas hakkab lähenema :roll:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Viga sai leitud juhuse läbi. Need ahelad olid kahtluse all kuid siiski korras. See , et defektne osa end sedasi väljendab ei oleks küll osand arvata kuigi sai teist mitu korda üle käidud ja paistis korras olevat.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
pahadeplaneet
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
Asukoht: Tartu\Nõo

:oops:

Postitus Postitas pahadeplaneet »

küünlajuhtmed
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

EI :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

..ja õige vastus on???
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

lambda? :?:
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

lambda puudub sel mudelil.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

ma nüüd täpselt ei tea kas sul on motronic või jetronic aga kontrolliks kindlasti üle aju ja kommutaatori kui selline asi auto küljes on ning kindlasti vaataks klapikambrikaane alla ja üldse mehhaaniliselt, nt nuka märgid ja asendi(alumine rihmaratas kiilust maas) jagajad ja muud huinjaad juba nimetatud. bensiinipump sellist asja ei tee.ma usun, et kohapeal auto juures otsiks vea päris kiiresti üles, palju seal juppe ikka on
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
truumu

Postitus Postitas truumu »

patrik kirjutas:ma nüüd täpselt ei tea kas sul on motronic või jetronic aga kontrolliks kindlasti üle aju ja kommutaatori kui selline asi auto küljes on ning kindlasti vaataks klapikambrikaane alla ja üldse mehhaaniliselt, nt nuka märgid ja asendi(alumine rihmaratas kiilust maas) jagajad ja muud huinjaad juba nimetatud. bensiinipump sellist asja ei tee.ma usun, et kohapeal auto juures otsiks vea päris kiiresti üles, palju seal juppe ikka on
Patrik, loe tähelepanelikult:

5000 pealt oleks nagu piiraja peal(piiraja on eemaldatud). Tühikoormusel läks 6000 peale heal juhul ära.

elektroonikaahelad ei tohiks nii suurt vahet teha kas auto sõidab või mitte.
Tegu siiski pigem bensu kalaga, arvan :roll:
Kasutaja avatar
Arvo
Huviline
Postitusi: 485
Liitunud: 02.01.2003 15:12 25
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Arvo »

Pakuks veel et äkki oli jagaja kaas või rootor mingil moel vigane? Enda kunagisel 318i-l jäeti ühes "servises" jagaja kaas lahti, siis tekkis kah "piiraja" sinna 5000 p/m kanti, lisaks hakkas veel paukuma ja vahele jätma.
Timmu
Huviline
Postitusi: 167
Liitunud: 08.12.2002 22:06 39

Postitus Postitas Timmu »

süüde vale?
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

OK hakkame siis tasapisi seda teemat lõpetama ja vihjeks , et pakute keerulisi asju. Asi hoopis lihtsam ja kuulub aegajalt vahetatavate detailide hulka. NB mootor on 6 pütaga :)
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

õhufilter :mrgreen:
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Vasta