Esitiibade ja kapoti vahetus

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
ivan
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 03.04.2006 15:17 14
Asukoht: Viljandi

Esitiibade ja kapoti vahetus

Postitus Postitas ivan »

Hei,

Minu küsimus on tegelikult see, et kui ma vaatan www.ladu24.ee ja www.autoosad.ee olevaid esitiibu ja kapotte, siis mis neist arvata? Masin on E30, sellele maksavad tiivad alates 400+ tükk ja kapott 2300+ krooni.

Millist tootjat eelistada? Mis töid peaks sooritama antud detailide kallal, enne kui neid lõpliku värvi alla saada? Kas uued tükid sobituvad vanade asemele suuremate probleemideta, on kellelgi sealsete 400+ tiibadega kogemusi?

Pole kindel, et ma üldse neid vahetuse töid ette võtan, see sõltub sügavalt sellest, kas mootoril ja veermikul minu jaoks veel ressurssi on :) Nii et küsimused on rohkem sellised põhimõttelist laadi.

Ivan
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

Soovitaks pigem kasutatud originaalosa. B-detailide külge kruvimise hulka kuulub meeletu kogus vandumist :P Samuti ei hiilga B-detailid roostekindlusega.
ivan
Huviline
Postitusi: 44
Liitunud: 03.04.2006 15:17 14
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ivan »

Kas neid saab põhimõtteliselt roostekindlamaks ka teha?

Ivan
Kasutaja avatar
Mihkel
Huviline
Postitusi: 1382
Liitunud: 30.10.2005 05:02 12
Asukoht: Tallinn/Rapla

Postitus Postitas Mihkel »

kardan et see võimatu, sest värvimine ja eeltöö on ikka tavaline :)
mis seal nii väga teistmoodi teha ikka saaks :roll:
BMW 520iA Touring 1994.a. ex, BMW 730d 1999.a. ex, BMW 330cd 2003.a. ex, BMW 730d E65 2006.a. ex, BMW 530d F10 2014.a. ex, BMW 530d G30 2018.a.
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

ivan kirjutas:Kas neid saab põhimõtteliselt roostekindlamaks ka teha?
Teras ei ole kvaliteetne ja seda muuta ei saa. Teiseks on odavama tootmise juures tolerantsid suuremad --> detailid võivad mõõdust väljas olla.

Muide, ülalöeldu kehtib ka muude "B-juppide" kohta. Nt veermiku puksid mitte ei kulu, vaid korrodeerivad katki. BMW originaalilukilbi terasvits ei hakka ka pärast mitmeid talvi roostetama, odaval turukilbil mühab rooste peale esimest talve. Jne, jne
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Roostekindlamaks saab siis kui lased kogu krundi mis nendel juppidel on peal enne paigaldamist maha ja lased uue krundi korralikult peale. Seest võid veel töödelda kivikaitsega üle.

Aga ega nad sobivusega just ei hiilga. Teinekord tundub et need jupid on tehtud pildi järgi ja et juppide tootja pole originaali kunagi oma silmaga näinudki...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Lauri
Klubiliige
Postitusi: 679
Liitunud: 08.12.2002 10:55 42
Peamine sõiduk: 325TDSA
Asukoht: Tartu lähiümbrus

Postitus Postitas Lauri »

Aga ega nad sobivusega just ei hiilga. Teinekord tundub et need jupid on tehtud pildi järgi ja et juppide tootja pole originaali kunagi oma silmaga näinudki...

Paremat võrdlust annab tuua antud teemasse :)
BMW325i
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 10.04.2005 22:49 55
Asukoht: Võru

Postitus Postitas BMW325i »

krunt maha ja tsingiga üle B varuosa :roll:
penapump :S
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

kas E30 enam romulatest korralikke originaal detaile ei leia?
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
Vasta