Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Ühel ilusal päeval kulgedes Tabasalu kardirajal otsustas mootor et ei tööta enam üldse nagu peaks vaid tundeliselt 3-4 pütaga. Loksutades süütejuhtmeid ja pritsungi otsikuid arvasin , et ega küünlad tohiks kaua vastu pidada sellisele andmisele - läbisõit u 5000 km ja lähiajaloos sai vahetatud välja küünal mille elektrood loksus sisemuses keerates küünalt üles-alla arvasin , et mis siis ikka lähen kontrollin küünlad üle. Vahetult enne töökotta jõudmist hakkas masin ilusti käima , väljaarvatud 5000 pöördepealt. Kruttisin küünlad maha ja kõik olid ilusti heleda elektroodiga ja puhtad. Sügasin kukalt ja mõtlesin , et kas niiskus jamas , või oli kehva kütuseosa mängus ve mis iganes jätsin küünlad sinnapaika ja otsustasin targemate poole pöörduda kuna nn piirajast ma aru ei saanud.
Eks saigi manomeetrid külge ja vahetatud omavahel kütuse surve piirajat aga tulutult. Õnneks peale suurt hirmu et äkki segu lahja ja kolvid põlevad sisse saii veelkord proovitud suurematel pööretel töristada ja seejärel lootuses et remondieelarve ületab auto hinna kord veel küünlad maha. Ennäe imet kõik küünlad nagu peaks aga siiski ühel elektrood tume. Uus küünal peale ja oligi kogu mure.
Sellest ka väike õppetund minule. Enam ma ei osta NGK küünlaid kuna see oli siis 6-st juba teine mis nii ää kooles nagu poleks tohtinud. Ootan natuke ja ostan siis midagit muud peale.
Niiet 6 pütti ilma üheta läbi ei saa. Kuid mix küünal töötas 4000-ni ilusti jäägu nende valmistajate äri saladuseks.
Ka endal oli juhus, et NGK küünal andis kuidagi liiga järsult otsad. See oli 4000km pärast küünalde vahetust. Siiski läks nii õnneks, et esimene asi, mida kontrollisin, olid küünlad, mitte viimane
oh, ma olen nii uhke, kui siin kõik karmid autoremontijad siin igast imeasju pakuvad, ja siis tulen mina oma pühapäevaputitaja loogikaga ja panen asja kinni
mitte et ma paha pärast
Krt, siis on mu naise autol vist kah sama jama, kuigi alles ligi 1000 km tagasi sai uued NGKd ostetud hakkas mootor paar päva tagasi tühikäigul podisema kahtlaselt, max pöördeid pole proovinud... tuleb vist vanad Boschid tagasi kruvida - need sai puht profülaktiliselt NGK vastu välja vahetatud. Peab edaspidi vist NGK-st eemale hoidma , olgugi et M20 on nendega Boschist veidi ökonoomsem.