Auto annab põhjendamatult vea teadet-Probleem lahendatud

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Auto annab põhjendamatult vea teadet-Probleem lahendatud

Postitus Postitas Eerik_K »

Ma juba postinud mitmesse foorumisse ja ikkagi adekvaatset vastust ei saanud...
Nimelt ytleb mulle iga kord kui ma kylmalt käivitan masina (LIC PLATE LIGHT)-taga numbri tuli. Ja viimasel ajal lisaks hakkas iga kord mölisema ka (TAIL LIGHT)-gabariit tuli.
Samas aga kõik töötab ilusti.
Suvel nagu sellist probleemi ei esinenud, just siis kui tulid niisked ja külMadis K ilMadis K.
Mina eeldan et kusagil on asi hapuks läinud (mõni kontakt).
Olen puhastanud taga numbritule pirni ja pirni kontaktida ja pistiku kontaktid ja sama teinud gabariit tuledega.
Aga ikkagi abi ei olnud sellest. Ehk keeg ytleb kust võiks asja vaadata.üks soovitas aju pistiku korra välja võtta. Niisama aju kallale pole mõtet ju minna...
Aidake palun mind!

Autoks BMW 730i AareB30, 92a, E32
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]
Ma juba postinud mitmesse foorumisse ja ikkagi adekvaatset vastust ei saanud...
Nimelt ytleb mulle iga kord kui ma kylmalt käivitan masina (LIC PLATE LIGHT)-taga numbri tuli. Ja viimasel ajal lisaks hakkas iga kord mölisema ka (TAIL LIGHT)-gabariit tuli.
Samas aga kõik töötab ilusti.
Suvel nagu sellist probleemi ei esinenud, just siis kui tulid niisked ja külMadis K ilMadis K.
Mina eeldan et kusagil on asi hapuks läinud (mõni kontakt).
Olen puhastanud taga numbritule pirni ja pirni kontaktida ja pistiku kontaktid ja sama teinud gabariit tuledega.
Aga ikkagi abi ei olnud sellest. Ehk keeg ytleb kust võiks asja vaadata.üks soovitas aju pistiku korra välja võtta. Niisama aju kallale pole mõtet ju minna...
Aidake palun mind!

Autoks BMW 730i AareB30, 92a, E32 [/quote]

Palju õnne! Check-controliga bemarite üks tüüpilisemaid vigasid sul kah. Mul eelmisel masinal (93.a. 525i) andis kah terve talve samast numbritule hoiatust ja ei saanudki sellest hädast lahti. Sai võetud aju ka lahti ja sellel kõik otsad ära puhastatud, abi ei miskit. :(
Lootsin, et uue masinaga sellist jama enam ei korda, aga võta näpust, esimeste külmemate ilmaega hakkas udutule kontrollimist nõudma.:mad: Ja tulel pole loomulikult viga midagi.
Eerik_K
Huviline
Postitusi: 415
Liitunud: 22.10.2002 12:00 02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Eerik_K »

Tere siis uuesti
Kuna teie soovitused mind ei rahuldanud, jätkasin info otsimist ja selle ka ma leidsin ja paar päeva tagasi viisin ka ellu ja mis ka toimis
Nimelt autol olema selline asi nagu LKM moodul.
Vanematel kasutati SPETS Releed
Anyway. Mis ma tegin... võtsin siis selle mooduli välja ja uurisin lähedalt kõik jooted yle. Kuid nagu midagi eriti silma ei torkanud. Jootsin yle uuesti kõik suureMadis K kontaktid ja kraapisin pisud ka jalgu mis lähevad pessa
viskan ka siia lingi kust ma leidsin info.
Kindlasti see teile kõikidele tuntud www.bmee34.net
Aga täpsemalt siis http://www.bmwe34.net/e34main/maintenan ... al/LKM.htm
Loodan et see inf tuleb ka teile abix :cool:
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

Aga minu masinal on vist keegi eelmistest omanikest juba nende valehäiretega leppinud ja "bing!"-häält genereeriva seadmega miskit ette võtnud - selle asemel kostab kõlarist vaid nõrk kahin.

Äkki keegi teab öelda, kuidas ma selle bingi tagasi saaks - mulle see sound täitsa meeldib... Nagu windowsil start-sound :D
LoheLoom
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 02.07.2003 23:17 10

Postitus Postitas LoheLoom »

mul on e30 ja kui ma syyte sisse keeren hakkab yleval piduri tuli põlema vajutan korrxa pidurit ja tuli kustus on milles on probleem:(
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

Ja lisaks veel mul selline küse, et mida tähendab täht S näidikute all olevast laiast displayst paremal? Ja mida sellega teha saab (seal on ju kõrval veel justkui mingi tähe koht)?
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

[quote][i]Algselt postitas janar[/i]
Ja lisaks veel mul selline küse, et mida tähendab täht S näidikute all olevast laiast displayst paremal? Ja mida sellega teha saab (seal on ju kõrval veel justkui mingi tähe koht)? [/quote]

Need paremal asuvad kaks väikest tablood on vajalikud autokastiga autodele. Esimesse ilmub käigukasti tööreziim S (sport), E (economy) või M (mida-iganes-see-tähendab - talvereziim ilmselt). Teise aknasse kuvatakse kasti hoova asend (P, R, N, D, 3, 2, 1).

Ilmselt on sul lihtsalt mingi ühenduse häda ja näitab sul sportreziimi, kuigi auto on manuaalkastiga. Tegelikult peaks manuaaliga need kaks ruutu pimedad olema.
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

[quote][i]Algselt postitas LoheLoom[/i]
mul on e30 ja kui ma syyte sisse keeren hakkab yleval piduri tuli põlema vajutan korrxa pidurit ja tuli kustus on milles on probleem:( [/quote]

E30-el ongi selline süteem peal. Käivitades viskab Check kirja vilkuma ja Bremslicht põleb üleval. Vajutad korra pidurit (ehk teed nn piduritesti), kustub see ära. Kui ei kustu, on miskit piixus. Siis tuleb pilk ülesse visata ja uurida, mis autole ei meeldi.
Ma ei tea, miks see vajalik on. Äkki tahetakse, et sa enne sõitma asumist korra pidurit kontrollid.

Igal juhul on kõik OK. Nii peabki olema.
Kristjan
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 30.10.2002 19:26 49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan »

[quote]
Bremslicht
[/quote]
ehk piduri tuled ja enne ei saa ju auto aru kas põlevad või ei põle kui oled korra pedalit vajutanud.:)
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

[quote][i]Algselt postitas Martin_R[/i]
Need paremal asuvad kaks väikest tablood on vajalikud autokastiga autodele. Esimesse ilmub käigukasti tööreziim S (sport), E (economy) või M (mida-iganes-see-tähendab - talvereziim ilmselt). Teise aknasse kuvatakse kasti hoova asend (P, R, N, D, 3, 2, 1).
[/quote]

Ühenduses jama pole. Rääkisin eelmise omanikuga ja ta ütles, et kui tal eletrik seda näidikuplokki vahetas, siis ta pulli pärast ise lasi sinna S-tähe alla ka valguse sisse.
Kasutaja avatar
olger
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 27.03.2003 15:18 48

pisut offtopic, aga südamelt ära :)

Postitus Postitas olger »

[quote][i]Algselt postitas Martin_R[/i]
Need paremal asuvad kaks väikest tablood on vajalikud autokastiga autodele. Esimesse ilmub käigukasti tööreziim S (sport), E (economy) või M (mida-iganes-see-tähendab - talvereziim ilmselt). Teise aknasse kuvatakse kasti hoova asend (P, R, N, D, 3, 2, 1).
[/quote]

see M tähendab minu mälu uskudes masina enda käsiraamatust pärineva info põhjal MANUAL. ja toimib siis asi nii, et kui kasti lüliti on M asendis, siis hoovaga valitud käik (1,2,3) on pidevalt sees - alates paigaltvõtust kuni põhja lastud pööreteni. et kui ikka tunned tõsist igatsust manuaalkasti järele, siis vali M ja kanguta ise kangi :)


olger
E32
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

[quote][i]Algselt postitas janar[/i]
kui tal eletrik seda näidikuplokki vahetas, siis ta pulli pärast ise lasi sinna S-tähe alla ka valguse sisse. [/quote]

Siis on äkki autokastiga masina näituriplokk peal ja see arvab mingi signaali põhjal, et oleme sportreziimil. Mul oli manuaalkastiga viiestel need aknad kõikidel pimedad. Samuti manuaaliga seitsmesel olid nad pimedad. Automaatidel jällegi kõigil kasutusel. Tegelikult küll alates 525 automaadist. 520 automaadil on nende näiturite asemel manuaalne numbrite rivi näituriploki keskel, kus siis õiget numbrit tagant läbi valgustatakse.
Kasutaja avatar
Martin_R
Huviline
Postitusi: 451
Liitunud: 13.01.2003 16:57 38
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Martin_R »

[quote][i]Algselt postitas olger[/i]
M tähendab minu mälu uskudes masina enda käsiraamatust pärineva info põhjal MANUAL. olger [/quote]

Kõlab loogiliselt, sest kui D asendis ja M reziimil kohalt minna, on küll selline tunne nagu läheks neljandaga minema. Ka kiirendustel ei tee kickdown'i ning üldse liigub nagu oleks posti taga kinni. Väiksemate käikudega pole kunagi proovinud.
Kasutaja avatar
janar
Huviline
Postitusi: 229
Liitunud: 01.09.2003 14:21 14
Asukoht: TLN
Kontakt:

Postitus Postitas janar »

Mul ikka manuaalkastiga masina plokk, kuna enne selle S'i all pirni ei olnud, aga korpused on standardsed, nii et seda pirni andis sinna paigaldada.
Vasta