dislamehed rääkige ausalt!
-
- Huviline
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 21.07.2006 19:08 56
- Asukoht: Tartu.tel.56989939
dislamehed rääkige ausalt!
oleks huvitav teada,kui paljud teist sõidavad sinise või punasega??ning mis aasta/mootoriga masinatega....palju on räägitud selle eri-diisli kahjust mootorile,on see tõesti nii??
Tel.56 989 939
E38
E38
Siin ka natuke teemakohast lugemist:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=14690
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=14690
-
- Huviline
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 21.07.2006 19:08 56
- Asukoht: Tartu.tel.56989939
reaalselt ei ole erimärgistusega küte tavaliselt solgitud. Solgitakse ikka valget, ehk siis seda mis on pestud või lahjendatud mingil moel. Märgistatud kütet ei ole mõtet solkida ju. Tulu see ei too. Ja minuteada mootorile ka ei mõju. Kuigi soovituslikult öeldakse et tuleks tilgake õli sinna sisse valada. MIngi suurema koguse peale.
525dt touring 93a
just mõni päev tagasi oli teema biodiisli kohta ja seal keegi targem mainis, et ei tohi BMW mootorisse lisandeid kallata. arvan, et ka 2T õli on lisand.
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
-
- Huviline
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 21.07.2006 19:08 56
- Asukoht: Tartu.tel.56989939
Vaevalt et nüüd õli mootoris lisandina saab võtta! See õli teeb pumbale rohkem ikka head kui halba ja veavalt mootorgi õlile EI ütleb ning see väike õlilonks kütte sees pihusteid ka ummistama ei tohiks hakata.Jaanus_P kirjutas:just mõni päev tagasi oli teema biodiisli kohta ja seal keegi targem mainis, et ei tohi BMW mootorisse lisandeid kallata. arvan, et ka 2T õli on lisand.
Niiet kui ikka viitsid mässata selle õliga, siis pumba vahetus sind niipea ei tohiks oodata!
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
See tundub olema üsna suure osa diislivendade argument, a la mul on tuttav rekkajuht ja ma saan a la 5 eek liiter. Teemast natuke mööda rääkides- oodake, kuni rekka -ja teiste töömasinate juhid korralikku palka hakkavad saama, siis imete näppu vist? Siinkohal pööraks tähelepanu sellele, et ei vihja nendele, kes diislit ametlikult bensiinijaamast ostavad vaid neile, kes eelpoolmainitud allikatest diislit hngivad ning ka sellele, et ise ma sellist moodust lisateenimiseks ei harrastaks (olles rekkajuhi nahas).seitsmene728 kirjutas:samas 1 tuttava tuttav sõidab juba 2aastat punasega,mida ammutab vedurijuhilt......siiani kõik ok.autoks 530d 2002a.
Olen ise töötanud metsamasinal, kuid ka siis oli mul endal bensumootoriga masin, kuigi esmapilgul oleks odavam tulnud ka ''punase'' või ''sinisega'' sõita...
Ma arvan, et kui ma peaks omale kunagi rekka ostma,siis oleks ka minu aia taga diislivendi, kes odavat diislit kauplevad, aga see suhtumine ei kao vist enne, kui kaovad sellised inimesed, kes- ütleme otse välja, oma leivaisa tagant varastavad...
OK, aitab küll hetkel, head ööd...
Sinine kütus on ju tavaline diiselkütus millele on lihtsalt pandud juurde värvainet. Punane on juba natuke teine teema - seal on juba koostisosad oluliselt erinevad...
(Ise pole kunagi diisel autot omanud ja ei plaani kah lähitulevikus. Kaugemas tulevikus võib vast vaadata uute BMW diislite poole kuna nende näitajad on ikka vägagi tasemel)
(Ise pole kunagi diisel autot omanud ja ei plaani kah lähitulevikus. Kaugemas tulevikus võib vast vaadata uute BMW diislite poole kuna nende näitajad on ikka vägagi tasemel)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
No mis koostisosad seal siis erinevad on ? Põhjendad oma juttu või niisama räägid.Silwer kirjutas:Sinine kütus on ju tavaline diiselkütus millele on lihtsalt pandud juurde värvainet. Punane on juba natuke teine teema - seal on juba koostisosad oluliselt erinevad...
Mõned aastad tagasi igatahes oli punane täpselt samasugune nagu valge ja sinine, mis iganes. Praegu diisliteemast väljas, vaielda ei oska.
Autokütusele on kangemad normid. Vahe on esiteks väävli sisalduses, teiseks on punasel halvemad määrimisomadused, kuna katlas ei ole just eriti vaja et ta seal midagi määriks...
Samas kui see tankla kütus on mingi läbipestud punane siis on seal need andmed veel hullemad.
Samas kui see tankla kütus on mingi läbipestud punane siis on seal need andmed veel hullemad.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Ikka sinine
Olen kasutand juba 5 aastat seda sinist ja ei näe selle kasutamisel lõppu ennem kui lõppeb ära kütuste solkimine. Masinad mis seda kütust saanud minult on on olnud mul mitmeid ja iga aastaga on masinad üha uuemaks läinud.
Ehtne näide tuua oma koduõuelt, kus mina sõidan sinisega ja mootor töötab tänapäevani siis minu isa sõitis ainult statoili kütusega ja nüüd on mootor küpse. Miks mootor läbi on on põhjus solk diisel (remondi tulemusena tuli välja)
Sõidan aastas umbes 60 kuni 70 tuhat km maha ja rahaline kokkuhoid on kindlasti olemas selle odavama liitri hinna näol.
Ja ärge arvake et see sinine kütus on kehvem või midagi sellist, see kütus on mõeldud kasutamiseks traktorite mootorites ja mitmete uute traktorite mootorid on palju nõudlikumad kütuse kvaliteedi suhtes kui teie vana BMW, seega ei saa olla kvaliteedi langust sinise värvaine näol.
Ehtne näide tuua oma koduõuelt, kus mina sõidan sinisega ja mootor töötab tänapäevani siis minu isa sõitis ainult statoili kütusega ja nüüd on mootor küpse. Miks mootor läbi on on põhjus solk diisel (remondi tulemusena tuli välja)
Sõidan aastas umbes 60 kuni 70 tuhat km maha ja rahaline kokkuhoid on kindlasti olemas selle odavama liitri hinna näol.
Ja ärge arvake et see sinine kütus on kehvem või midagi sellist, see kütus on mõeldud kasutamiseks traktorite mootorites ja mitmete uute traktorite mootorid on palju nõudlikumad kütuse kvaliteedi suhtes kui teie vana BMW, seega ei saa olla kvaliteedi langust sinise värvaine näol.
Diisel maamehe lemmik
5044107

Minu arust ei ole küsimus maksudes vaid selles *****s mida siin idaeuroopas müüaks aslates Poolast on küte piix öelge mis tahate. Ja kui oleks endal Diisel siis tangiks ka sinist ja tunneks rõõmu et ei täidaks mingi ***** taskut kes kuskil küttet peseb. Aga sina maksa makse.rixa kirjutas:Loodetavasti kunagi on ka meie riigis au-asi makse maksta. (maksude optimeerimine on hoopis teine teema)veix2 kirjutas:Mehed arvutage nüüd,jutt käib e34 tds kohta:
Aastas sõidan kusagil 60000 km
Olen 3 aastat sõitnud.
Kütet võtab 8l/100km
Kütet ostan 5 eeki liiter
Palju raha on alles jäänud?
2xAudi Quattro BMW530I
Maksangi ja julgen seda ka välja öelda. See, et nurgatagustest tanklatest võib solki saada, on ammu teada - mis te ostate neist diislitest siis?pampkuri kirjutas: Minu arust ei ole küsimus maksudes vaid selles s**t*s mida siin idaeuroopas müüaks aslates Poolast on küte p**k öelge mis tahate. Ja kui oleks endal Diisel siis tangiks ka sinist ja tunneks rõõmu et ei täidaks mingi ***** taskut kes kuskil küttet peseb. Aga sina maksa makse.
Aga kahjuks ei julge need kvaliteedi üle vingujad välja öelda, et nad ostsidki auto arvestusega, et saavad kütust 5 krooni liiter.
Ausaltöeldes viimased 5-6 aastat ainult sinisega sõitnud ja paar-kolm sõpra samamoodi. Saan küll aru ,et see paras riigi ja kaasautojuhtide petmine on, ....no aga hind 5-6 eeku liitri kohta , ma ei saa ju sellest loobuda 

E21 320; E30 320; E28 524TD; E34 524TDA; E34 525 TDS T
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Tehnosüsteemide ehitus ja pinnasetööd, ekskavaatorid, kallurveod http://www.multiprofiil.ee/
Diislimehed
Ilmselt olen ma liiga laisk ja ei viitsi kuskilt nurgataguseid pidi konnata ning seda odavat erimärgistatud kytet otsida. Kui auto vajab kytet sõidan Statoili ja lasen lihtsalt paagi täis. Omal elu kergem ja kvaliteet garanteeritud + närvid ka korras st ei näe igas väikebussis maksu ja tolliameti patrulli 
