K:Õli rõhk?
K:Õli rõhk?
Auto siis aastast 89 520i jagaja nukka otsas 12 klappi Omanik räägib et 200000 sõitnud ainult aga juhi istme põhi katki.kui akende peale hakkas kergelt leiget õhku puhuma hakkas õli rõhu tuli põlema kuskil 1000 pöörde peal kustus ära olles veel kuskil 10 min. töötand kadus tuli ära alles 1600-1700 pöörde pealt.Kas asi on vändasaaledes või ka raamsaaledes.kas selleks et vahetada saalesid tuleb mootor maha tõsta või saab ka lihtsalt üles kergitades hakkama? Veel selle kilometraasi koha pelat teeb kahtlaseks ka see et käigu kang on kuidaki lobe,kui palju maksab käigu hoovastiku remont?mootor muidu töötab nagu kell.Tänud ette:
2xAudi Quattro BMW530I
Re: K:Õli rõhk?
Vaata et see tuli sul põhja alt ära ei lööpampkuri kirjutas:Auto siis aastast 89 520i jagaja nukka otsas 12 klappi Omanik räägib et 200000 sõitnud ainult aga juhi istme põhi katki.kui akende peale hakkas kergelt leiget õhku puhuma hakkas õli rõhu tuli põlema kuskil 1000 pöörde peal kustus ära olles veel kuskil 10 min. töötand kadus tuli ära alles 1600-1700 pöörde pealt.Kas asi on vändasaaledes või ka raamsaaledes.

Kõigepealt kontrolli andurit. Minu esimesel autol oleks ka esimene kord infarkti saanud, kui kesk linna äkki õlikannuga tuli põlema hakkas. Hiljem
selgus, et andur läks katki

Ega sa enne teada saa, kui manomeeter külge. Õlirõhk töösoojal (sooja õliga) mootoril peab olema tühikäigul vähemalt 1.0 bar (tuli hakkab põlema 0,4 peal) ning 5000 rpm vähemalt 4 bari.
Kui see tont sellise autoga 20 km sõitis, on ammu saaled ringi käinud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
oli ka just sama viga...
1.vaheta õli ära ja pane korralik õli sisse ning kui see ei aita siis 90% jebib andur.
ärge hoidke bmw puhul õli pealt kokku
minul näiteks sees TOTAL 5w40 ja lärgmine vahetus juba CASTROL sisse
kui saaled on pees siis on kolin ka taga
1.vaheta õli ära ja pane korralik õli sisse ning kui see ei aita siis 90% jebib andur.
ärge hoidke bmw puhul õli pealt kokku

minul näiteks sees TOTAL 5w40 ja lärgmine vahetus juba CASTROL sisse
kui saaled on pees siis on kolin ka taga
BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Ei taha küll jälle õlifleimi üles kütma hakata, a need mõlemad ju selge kokkuhoid!Raiki kirjutas:ärge hoidke bmw puhul õli pealt kokku
minul näiteks sees TOTAL 5w40 ja lärgmine vahetus juba CASTROL sisse
Ainus Castrol mida panna võiks, on TWS Motorsport 10W60 (tehase ettekirjutus M-mootoritele), a see ringleb vaid BMW varuosasüsteemis ja kirvehinnaga (14,09 EUR + 18% / liiter).
http://www.bmwworld.com/engines/s54.htm
Viimased 4 õlivahetust sees Motul 300V LeMans 15W60 ja ülirahul. Hind ka odavam kui TWS-il.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
nimelt ei pannud kohe korralikku vaid tavalise kuna eelmine omanik yldse sõitis poolsyndigapriitv8 kirjutas:Ei taha küll jälle õlifleimi üles kütma hakata, a need mõlemad ju selge kokkuhoid!Raiki kirjutas:ärge hoidke bmw puhul õli pealt kokku
minul näiteks sees TOTAL 5w40 ja lärgmine vahetus juba CASTROL sisse
Ainus Castrol mida panna võiks, on TWS Motorsport 10W60 (tehase ettekirjutus M-mootoritele), a see ringleb vaid BMW varuosasüsteemis ja kirvehinnaga (14,09 EUR + 18% / liiter).
http://www.bmwworld.com/engines/s54.htm
Viimased 4 õlivahetust sees Motul 300V LeMans 15W60 ja ülirahul. Hind ka odavam kui TWS-il.
sest ennegi on nähtud kuda mootorid tänu sellele kokku lastax kui kohe tip top õli sisse lyyaxe
siis on klimbid sees ja kanalid kinni
ahhh jaa ja sellega panid ikka küll puusse et see castroli õli millest juttu tegid liigub ainult bmw esinduses...

BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
Ei tea, mul oli eelmine omanik enne ka miskit Castrooli sisse kallanud, korra pani esindus Valvoline 10W40 poolsünti, ise proovisin ka Mobil 1 Synt-S 5W40 ära, enne kui Motul sisse sai.Raiki kirjutas:nimelt ei pannud kohe korralikku vaid tavalise kuna eelmine omanik yldse sõitis poolsyndiga sest ennegi on nähtud kuda mootorid tänu sellele kokku lastax kui kohe tip top õli sisse lyyaxe
siis on klimbid sees ja kanalid kinni
Aga isegi mineraaliga võib väga edukalt sõita, tihemini tuleb vahetada lihtsalt.
Krt ei ole rohkem huvi tundnud, kui kunagi Melasi Autos (müüb ka Castrolit). Seal polnud. Minu jaoks on see Castrol rohkem marketingi kui õlifirma. Tänaseks vist isegi lihtsalt BP kaubamärk.Raiki kirjutas:ahhh jaa ja sellega panid ikka küll puusse et see castroli õli millest juttu tegid liigub ainult bmw esinduses...:D:D:D:D:D:D:D
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Castrol RS 10W-60 on see, mis laiemalt saada on. Mismoodi see sellest TWS-st erineb ei oska öelda. Ise sõidan just selle RS-ga, sest pean raamatus ette nähtud 15W-50 liiga paksuks talvel.priitv8 kirjutas:Krt ei ole rohkem huvi tundnud, kui kunagi Melasi Autos (müüb ka Castrolit). Seal polnud. Minu jaoks on see Castrol rohkem
Teema alguse juurde tagasi - krt, ei tahaks küll pessimist olla, aga kui see tule põlemine/kustumine ikka mootori temperatuurist antud juhul muutub, siis panustaks pigem küll reduktsiooniklapi või saalte - miks mitte ka nukasaalte - liigset lõtku.
Ega rõhk ei pruugi alati altpoot välja minna. Kui all kolksu pole, siis jooksev õli väga võimalik et hoopis nuka vahelt läbi. Mis häält seal see gaasijaotus teeb?
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- Raiki
- Huviline
- Postitusi: 600
- Liitunud: 16.10.2002 20:52 36
- Peamine sõiduk: BMW X5 xdrive45e M sport
- Asukoht: Tartu
mainin siis veel kord:eero kirjutas:Castrol RS 10W-60 on see, mis laiemalt saada on. Mismoodi see sellest TWS-st erineb ei oska öelda. Ise sõidan just selle RS-ga, sest pean raamatus ette nähtud 15W-50 liiga paksuks talvel.priitv8 kirjutas:Krt ei ole rohkem huvi tundnud, kui kunagi Melasi Autos (müüb ka Castrolit). Seal polnud. Minu jaoks on see Castrol rohkem
Teema alguse juurde tagasi - krt, ei tahaks küll pessimist olla, aga kui see tule põlemine/kustumine ikka mootori temperatuurist antud juhul muutub, siis panustaks pigem küll reduktsiooniklapi või saalte - miks mitte ka nukasaalte - liigset lõtku.
Ega rõhk ei pruugi alati altpoot välja minna. Kui all kolksu pole, siis jooksev õli väga võimalik et hoopis nuka vahelt läbi. Mis häält seal see gaasijaotus teeb?
ka minul kylmalt tuli ei põlenud ning kui mootor soojax läks siis põles
ole hea ja enne kui remonti hakkad tegema .... KONTROLLI MEHHANILISELT ÕLIRÕHK ÄRA
sest kui rõhk on korras siis pole mõtet ju mootorit lahti lammutada

BMW M535 E28
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
BMW 520 E34
BMW 740 E38
BMW 635d E63
BMW 730D F01
BMW 740Ld Xdrive G12 LONG Executive Lounge
BMW 850 E31
BMW X5 xdrive45e M sport G05
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt: