vibratsioon
vibratsioon
Autoks E36 325tds.
Suurematel kiirustel pidurdades kuni u 70km/h-ni on vibratsioon sees.
Samuti tekib see ka teatud kiirusel lihtsalt sõites (150km/h+)
Kui viga oleks piduriketastes, siis peaks see olema terve pidurdamistee jooksul?
Kettad sai kunagi kevadel ära vahetatud(Brembo kettad said alla).
Ligikaudu samal ajal sai ka veljed&rehvid ära vahetatud. Samas sai tasakaalustus neile tehtud, niiet nendes vast viga olla ei tohiks.
Oskab keegi midagi välja pakkuda?
Suurematel kiirustel pidurdades kuni u 70km/h-ni on vibratsioon sees.
Samuti tekib see ka teatud kiirusel lihtsalt sõites (150km/h+)
Kui viga oleks piduriketastes, siis peaks see olema terve pidurdamistee jooksul?
Kettad sai kunagi kevadel ära vahetatud(Brembo kettad said alla).
Ligikaudu samal ajal sai ka veljed&rehvid ära vahetatud. Samas sai tasakaalustus neile tehtud, niiet nendes vast viga olla ei tohiks.
Oskab keegi midagi välja pakkuda?
Ehk siis sõnastan küsimuse ümber:Veljo_V kirjutas:lase maha võtta ja pinki panna seal kohe näha et kõveraderx37 kirjutas:Kuidas kontrollida, kas veljed on kõverad?
Ja kevadel sai ka roolivardaotsad ära vahetatud ning stendis käidud. Samuti stabika kondid ära vahetatud. Mis seal veel võib olla siis?
Kus seda kontrollida saab?
Kas enamus rehvitöökodades on need pingid olemas (tollesama tasakaalustamispingiga saab järgi vaadata?)?
Võtad rehvid ja tasakaalud maha ja paned pinki?
Teine variant selline, et võtad lehe pappi paned velje sinna peale ja pliiatsiga tõmbad mööda veljeranti joone, siis võtad jupi nööri ja teist värvi pliiatsi ja tõmbad sama raadiusega ringi velje keskpunktist (velje pead muidugi ennem eemaldama
). Need jooned peaksid kattuma kogu ringi ulatuses juhul kui velg on sirge. Seda eksperimenti peaksid tegema iga veljega mõlemat pidi st. 8 korda.
Kaheksas olemist saab nii kontrollida, et paned velje siledale pinnale ja vaatad, kas kusagilt on pragu vahel.
Teine variant selline, et võtad lehe pappi paned velje sinna peale ja pliiatsiga tõmbad mööda veljeranti joone, siis võtad jupi nööri ja teist värvi pliiatsi ja tõmbad sama raadiusega ringi velje keskpunktist (velje pead muidugi ennem eemaldama

Kaheksas olemist saab nii kontrollida, et paned velje siledale pinnale ja vaatad, kas kusagilt on pragu vahel.
Kui veermik kontrollitud siis ju ei ole. Aga muidu on ka olnud endal selline variantJoel_H kirjutas:Samasuguste sümptomite puhul aitas e34-l ülemiste õõtshoovade vahetuserx37 kirjutas:Kuidas kontrollida, kas veljed on kõverad?
Ja kevadel sai ka roolivardaotsad ära vahetatud ning stendis käidud. Samuti stabika kondid ära vahetatud. Mis seal veel võib olla siis?![]()

Re: vibratsioon
Kõik asjad esisillas võivad vibratsiooni põhjustada! Kui armatuur värisema hakkab 150 peal, siis rattad viskavad üles-alla. Vibra tugeval pidurdusel võib olla pehmetest õõtsa puksidest. Kulunud amordid võivad vibrat põhjustada. Pidurikettad. Rooliotsad...erx37 kirjutas:Autoks E36 325tds.
Suurematel kiirustel pidurdades kuni u 70km/h-ni on vibratsioon sees.
Samuti tekib see ka teatud kiirusel lihtsalt sõites (150km/h+)
Kui viga oleks piduriketastes, siis peaks see olema terve pidurdamistee jooksul?
Kettad sai kunagi kevadel ära vahetatud(Brembo kettad said alla).
Ligikaudu samal ajal sai ka veljed&rehvid ära vahetatud. Samas sai tasakaalustus neile tehtud, niiet nendes vast viga olla ei tohiks.
Oskab keegi midagi välja pakkuda?
Kas veljed on täpselt õigete mõõtudega? Kas veljed on veatud? S.t vastu äärekivi ei ole aetud? Keevitatud ei ole? Kas rehvid on uued, protitud või vanad juustud? Kas velje ja piduriketta vaheline pind on puhas? Sinna ei tohi määret panna.
Ole süstemaatiline. Mitteoriginaaljuppide puhul ei ole garantiid, et nad veatud on.
Sõidurõõm
Re: vibratsioon
Amordid vahetatud kevadel. samamoodi ka pidurikettad ja rooliotsad. Ning töö tehtud Valdeku poolt, seega peaks siiski ka kvaliteetne töö olema.Svenp kirjutas:Kõik asjad esisillas võivad vibratsiooni põhjustada! Kui armatuur värisema hakkab 150 peal, siis rattad viskavad üles-alla. Vibra tugeval pidurdusel võib olla pehmetest õõtsa puksidest. Kulunud amordid võivad vibrat põhjustada. Pidurikettad. Rooliotsad...erx37 kirjutas:Autoks E36 325tds.
Suurematel kiirustel pidurdades kuni u 70km/h-ni on vibratsioon sees.
Samuti tekib see ka teatud kiirusel lihtsalt sõites (150km/h+)
Kui viga oleks piduriketastes, siis peaks see olema terve pidurdamistee jooksul?
Kettad sai kunagi kevadel ära vahetatud(Brembo kettad said alla).
Ligikaudu samal ajal sai ka veljed&rehvid ära vahetatud. Samas sai tasakaalustus neile tehtud, niiet nendes vast viga olla ei tohiks.
Oskab keegi midagi välja pakkuda?
Kas veljed on täpselt õigete mõõtudega? Kas veljed on veatud? S.t vastu äärekivi ei ole aetud? Keevitatud ei ole? Kas rehvid on uued, protitud või vanad juustud? Kas velje ja piduriketta vaheline pind on puhas? Sinna ei tohi määret panna.
Ole süstemaatiline. Mitteoriginaaljuppide puhul ei ole garantiid, et nad veatud on.
Ning esisilla õõtsa puksid võivad seda põhjustada või ka nood silikonpuksid, mis tagasillas on?
Mismõttes veljed õigete mõõtudega? 15" valuveljed, mis ostes kaasas olid. Ei paista küll, et kuskilt keevitatud oleks.
Rehvid iseenestest on küll vanad juustud, mis peale suve nüüd enam taaskasutust minu poolt ei leia.
Esisilla õõtsapuksid. Kasutada E36 M3 sümmeetrilisi täiskummist pukse.
Veljed õiges mõõdus eelkõige keskava mõttes, aga ka nihe (offset) ja laius. Pagan teab, mis mõjutada võib.
Eeldusel, et amortides, rooliotstes ega pidurites viga ei ole, jäävad liiga pehmed õõtsapuksid ja/või rattad. Rehvidel "muna" ei ole? On ühtlaselt turvis kulunud?
Veljed õiges mõõdus eelkõige keskava mõttes, aga ka nihe (offset) ja laius. Pagan teab, mis mõjutada võib.
Eeldusel, et amortides, rooliotstes ega pidurites viga ei ole, jäävad liiga pehmed õõtsapuksid ja/või rattad. Rehvidel "muna" ei ole? On ühtlaselt turvis kulunud?
Sõidurõõm
mul oli samuti 80-nelt pidurdamisel üpris tugev vibra ja 100-110 kerge vibratsioon, viga peitus tagasilla puksides, tagasild vänderdas all. Sul arvatavasti sillas mingi kolks sees, kui ka ilma pidurdamata vibrab.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Ole süstemaatiline. Mitteoriginaaljuppide puhul ei ole garantiid, et nad veatud on.
olgem ausad,mis siin salata aga üldjuhul on asi nii,et igasugu jupid ja vidinad tulevad suht ühest tehasest ainult pakend on teise kaubamärgiga.näiteks-bmw valib välja hea tootja firma pakib oma kauba enda karpi küsib 2x hinda ja samas kõrvalt teise liini pealt tuleb täpselt sama asi teises karbis ja 2x odavam-aga kvaliteet on üks(on see siis halb või hea)
nii toimub asi igas elu valdkonnas
olgem ausad,mis siin salata aga üldjuhul on asi nii,et igasugu jupid ja vidinad tulevad suht ühest tehasest ainult pakend on teise kaubamärgiga.näiteks-bmw valib välja hea tootja firma pakib oma kauba enda karpi küsib 2x hinda ja samas kõrvalt teise liini pealt tuleb täpselt sama asi teises karbis ja 2x odavam-aga kvaliteet on üks(on see siis halb või hea)
nii toimub asi igas elu valdkonnas

Tõesta.XTR kirjutas:olgem ausad,mis siin salata aga üldjuhul on asi nii,et igasugu jupid ja vidinad tulevad suht ühest tehasest ainult pakend on teise kaubamärgiga.näiteks-bmw valib välja hea tootja firma pakib oma kauba enda karpi küsib 2x hinda ja samas kõrvalt teise liini pealt tuleb täpselt sama asi teises karbis ja 2x odavam-aga kvaliteet on üks(on see siis halb või hea)
nii toimub asi igas elu valdkonnas
Sõidurõõm
See jutt võib isegi suures osas paika pidada, ainult selle vahega, et näiteks BMW-le tarnitud osadel on lubatud hälbed ja kvaliteedi kõikumine oluliselt väiksem, kui nn. B-varuosadena müüki paisatavatel. Üldjuhul ei saa autotehased endale lubada kõikuva kvaliteediga tarnijaid kasutada.XTR kirjutas:Ole süstemaatiline. Mitteoriginaaljuppide puhul ei ole garantiid, et nad veatud on.
olgem ausad,mis siin salata aga üldjuhul on asi nii,et igasugu jupid ja vidinad tulevad suht ühest tehasest ainult pakend on teise kaubamärgiga.näiteks-bmw valib välja hea tootja firma pakib oma kauba enda karpi küsib 2x hinda ja samas kõrvalt teise liini pealt tuleb täpselt sama asi teises karbis ja 2x odavam-aga kvaliteet on üks(on see siis halb või hea)
nii toimub asi igas elu valdkonnas
E83 X3 2,0dA 2010.a.