Klõbin mootoris
Klõbin mootoris
Autoks on 92 aasta 318 coupe. Aga jama on selles, et kui mootor külmalt käima panna siis on mootoris sees klõpin aga kui natukene sõita ja mootor soojenema hakkab kaob ka klõbin. Mis see kamm võib olla?
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Seda nii küll öelda ei saa- see sõltub, kus teha, kui kaua aega läheb, mis täpselt vahetusse läheb, tegija tunnihind- kõigest sõltub. Kui aga rääkida näiteks hüdrotõukurite hindadest, siis UMis maksavad need 334.61/tk, see siis 318iS puhul. Kindlasti on olemas ka (odavamaid) alternatiive, kuid üldiselt need, kes on katsetanud ja teinud, soovitavad originaaljuppe.Snuff kirjutas:Siis vist ei jää muud üle ,kui remonti. Mis see hind on umbes ?
Kõik pole kuld, mis hiilgab.
AARE530 kirjutas: maksavad need 334.61/tk, see siis 318iS puhul. Kindlasti on olemas ka (odavamaid) alternatiive, kuid üldiselt need, kes on katsetanud ja teinud, soovitavad originaaljuppe.
Kõik pole kuld, mis hiilgab.
ma ei tea kas on mõtet maksta sama asja eest 130.- tk eest rohkem. Osta üks febi hüdrotõukur hinnaga 205 krooni tk ja siis UMist teine nn originaal ja pane kõrvuti. Peale seda võid foorumisse kirjutada mitu erinevust leidsid...On varuosasid mida tuleb osta ainult originaalina ja on esemeid mille tootja on nii A- kui ka B-varuosa puhul üks ja sama, lihtsalt nati on vaja kogemusi ja eeltööd... ja seda kõike ei öelnud ma halva pärast vaid lihtsalt...