Kas kellelgi on kaogemusi mootori M51 kartei põhja maha võttmisega.
Suutsin sellest täna jagu saada ning nüüd vaja maha võtta ning korda teha.
Karteri põhja maha võttmine M51.
Karteri põhja maha võttmine M51.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Re: Karteri põhja maha võttmine M51.
kas sa oled teada saanud sest mul sama mure..Raino kirjutas:Kas kellelgi on kaogemusi mootori M51 kartei põhja maha võttmisega.
Suutsin sellest täna jagu saada ning nüüd vaja maha võtta ning korda teha.
Re: Karteri põhja maha võttmine M51.
Jah olen küll.Ailart1 kirjutas:kas sa oled teada saanud sest mul sama mure..Raino kirjutas:Kas kellelgi on kaogemusi mootori M51 kartei põhja maha võttmisega.
Suutsin sellest täna jagu saada ning nüüd vaja maha võtta ning korda teha.
See päris lihtne kui on olemas tõstuk või kanal
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Usun, et protsess näeb välja sama nagu M60 karteripõhja mahavõtmine ja sellega on tõesti nii, et kui polte keerata oskad, ei ole seal mitte kui midagi keerulist
Üks asi aga lisaks õlivannile- nimelt on arvatavasti tehasest ka M51-l vanni tihend korgist ja ka see oleks soovitatav ära vahetada, UMis on saadaval metalltihendid kummiäärega. Õli muidugi enne vanni eemaldamist välja lasta, soovitav oleks lasta päris pikalt nõrguda, vastasel juhul lödistab ilma karteripõhjata mootor terve ilma täis.
