Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Aidake! Haakumine planeediga Maa on kehva võitu. Tahaks võidu sõita, aga puudub plokkdiffer(visko). Tahaks oma üherattaveolise BMW 2WD -ks teha. "Võimsus on null kui puudub haakumine". Tehke pakkumisi diffrile! Oskab keegi midagi head ja tarka öelda viskodiffri kohta? Mis on selle plussid ja miinused võrreldes tavalise ketastega diffriga? Teid juba ette tänades...
e30 puhul on kõige lihtsam vahet teha suurel ja väiksel korpusel nii:
suure korpusega diffri tagakaanel on õlijuurdevalamiskorgid ühel joonel(vertikaalselt), aga väiksel diagonaalis.
5-nda seeria e28 ja e34 differ sobib alla ka kõikidele e30-tele kui vahetada tagakaas. Tagakaas peab olema muidugi suure korpusega diffri oma.
Minu teada sobivad ka alla ka 7-nda seeria diffrid(samuti kaan vahetada), aga seal oleneb see mootorist.
ja veel.
ix diffrid on selles suhtes kehvad, et kui blokeering nõrgaks jääb(enamus vanadest), ei ole võimalik blokki kuidagi tugevdada erinevalt ketastega LSD diffritest. Patrickulgi on neid lisakettaid müüa kui keegi soovib oma blokki tugevdada.
patrik kirjutas:ise olen paigaldanud vähemalt neli väikese korpusega difrit enda 325i alla. mäletamist mööda mingit jama küll polnud
ja
patrik kirjutas:no mina sain väikese korpusega kuni esimese nurgani sõita kui pulki juba kukkus, mõni kestis terve nädala ka isegi . aga kaal paneb asjad paika
vahepeal kerkis teema jälle aktuaalseks ja vaatasin vana jutu uuesti läbi. aga nüüd jäi m6ni asi arusaamatuks.
kas väikse diffriga siis on jama v6i ei ole. v6i rääkisid sa erinevatest asjadest patrik?