Kuidas kontrollida LSD diffri korrasolekut.
Kuidas kontrollida LSD diffri korrasolekut.
Kudas siis. Loogika ütleks, et momentvõtmega keerates peaks mingisuguse jõu järel läbilibisema hakkama. Seda veel, et differ ei asu auto küljes. Juhu kui minu teooria peab paika, siis mis oleks see moment, millal LSD läbilibisema hakkab. Tegemist E36 väiksema diffriga.
ainult auto peal, käik välja, tõstad ühe tagaratta üles ja kui seda jõuad käte jõuga ringi keerata, on LSD läbi
need seeria LSDd ei ole eriti pikaealised, tulenevald mõnedest ehituslikest puudustest, eriti kui klotsi ka anda
keerata tuleb rattast, mitte pidurikettast või rattarummust
kui differ on maas, siis on ta lihtsam lahti võtta ja veenduda ketaste korrasolekus
kui kettad on sinised või hirmus soonilised, siis on tavaliselt läbi. või kui see hall pulbermetalli kiht on maha kulunud nii, et läikiv ketta metall paistab
need seeria LSDd ei ole eriti pikaealised, tulenevald mõnedest ehituslikest puudustest, eriti kui klotsi ka anda
keerata tuleb rattast, mitte pidurikettast või rattarummust
kui differ on maas, siis on ta lihtsam lahti võtta ja veenduda ketaste korrasolekus
kui kettad on sinised või hirmus soonilised, siis on tavaliselt läbi. või kui see hall pulbermetalli kiht on maha kulunud nii, et läikiv ketta metall paistab
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Mis see "kolmandiku võrra" tähendab numbriliselt?
Kui friktsiooni pind on ühtlane hall, siis ilmselt on ok
kui on jutiline, siis mitte
katteid ei taastata (ei suudeta tagada piisavat kvaliteeti, oma nahal katsetatud).
Patrikul oli vanasti Eestis valmistatud kettaid
Kui friktsiooni pind on ühtlane hall, siis ilmselt on ok
kui on jutiline, siis mitte
katteid ei taastata (ei suudeta tagada piisavat kvaliteeti, oma nahal katsetatud).
Patrikul oli vanasti Eestis valmistatud kettaid
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Selles häda ongi, et originaalkettad on liiga õhukesest plekist, vedru vajutab neid väljaspoolt rohkem kui seespoolt ning välisserv kulub ära.
Ühesõnaga, vaja on kettaid.
Kui kasutada isevalmistatuid (tavaliselt paksemaid) kettaid, soovitaks jätta kettad õhemaks lihvimata, kuid treida difrikarbi otstelt vastav paksus maha. Paksem ketas paindub vähem, koormatakse ühtlasemalt ja kestavad kauem.
Kettaid saad ilmselt Patrikult. Kui muud variant pole, siis võib selle difri kokku ka panna. Edasi privas.
Ühesõnaga, vaja on kettaid.
Kui kasutada isevalmistatuid (tavaliselt paksemaid) kettaid, soovitaks jätta kettad õhemaks lihvimata, kuid treida difrikarbi otstelt vastav paksus maha. Paksem ketas paindub vähem, koormatakse ühtlasemalt ja kestavad kauem.
Kettaid saad ilmselt Patrikult. Kui muud variant pole, siis võib selle difri kokku ka panna. Edasi privas.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ärge nüüd pahandage
Aga...Ok, see LSD on piiratud libisevusega differ, ag akuidas see toimib või miks on kasulik ja kuidas saan aru, et ei tööta?
Küsin, sest eile libedal kohalt minnes käis üks ratas pikalt ringi........olen aru saanud, et siis peaks mõlemad käima?
Aidake nata teadmatut

Aga...Ok, see LSD on piiratud libisevusega differ, ag akuidas see toimib või miks on kasulik ja kuidas saan aru, et ei tööta?
Küsin, sest eile libedal kohalt minnes käis üks ratas pikalt ringi........olen aru saanud, et siis peaks mõlemad käima?
Aidake nata teadmatut

Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
http://en.wikipedia.org/wiki/Limited_slip_differential
http://www.strikeengine.com/technical_i ... l_lsd.html
Pmst ei teki tal sellist olukorda, kus üks ratas läbi pöörleb ja teine paigal seisab.
http://www.strikeengine.com/technical_i ... l_lsd.html
Pmst ei teki tal sellist olukorda, kus üks ratas läbi pöörleb ja teine paigal seisab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Küsimus selline, et missugust õli panna piiratud libisemisega diffrisse.
Castroli kirjelduse järgi BMW soovitab SAF-XJ SAE 75W-140. Samas on olemas spets sellistele diffritele toodetud Hypoy LS SAE 90. Ideid? Ahjaa, kõrvadevahel on käinud klõks ära ja sisse läheb ainult Castrol, muid mitte soovitada.
Castroli kirjelduse järgi BMW soovitab SAF-XJ SAE 75W-140. Samas on olemas spets sellistele diffritele toodetud Hypoy LS SAE 90. Ideid? Ahjaa, kõrvadevahel on käinud klõks ära ja sisse läheb ainult Castrol, muid mitte soovitada.
75W-140 on õigustatud üksnes siis, kui autot kasutatakse kiirteedel suurte kiirustega sõitmisel.toom kirjutas:Küsimus selline, et missugust õli panna piiratud libisemisega diffrisse.
Castroli kirjelduse järgi BMW soovitab SAF-XJ SAE 75W-140. Samas on olemas spets sellistele diffritele toodetud Hypoy LS SAE 90. Ideid? Ahjaa, kõrvadevahel on käinud klõks ära ja sisse läheb ainult Castrol, muid mitte soovitada.
Ega see 140 ei tee teda LSD õliks, vaid see õli on paksem ja mõeldud töötama suurematel koormustel ja temperatuuridel. 140 viskoossusega õli kasutatakse nt veoautode sildades.
LSD õli teeb LSD õliks spetsiaalne kokkusurumist kannatav täiendav libestusaine õlis, mis teeb võimalikuks suure jõuga kokkupressitud kettapakkide libisemise nii, et kettad omavahel liigselt kokku ei puutuks. Paksusega/viskoossusega pole siin midagi pistmist.
Kui ei ole mingi undav tagasild, siis on see samasugune overkill, nagu panna 0W-60 sünteetilist õli 30 aastat vanasse mootorisse.
Mina kasutasin seda vanasti mosse undavas käigukastis ja tagasillas undamise vähendamiseks. See õli on toatemperatuuril nii paks, et kanali peal pudelist silda ajamiseks peab seda enne soojendama.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 270
- Liitunud: 07.05.2006 12:13 54
Kuna sa otsingut ei viitsi kasutada siis lingin su abistmiseks ühe väikse teema koos pildiseeria ja kommentaaridega.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
To Aare
SAF-XJ on spetsiaalne täissüntõli otsehambumisega kastidesse ja LSD diffirtesse, e. autosportlased kasutavad seda õli massiliselt, järelikult on tegu parima õliga mille eest tuleb ka raha maksta. Ja seda õli ei pea soendama, et seda silda saada:)))
Kindlasti jaksab ühte ülestõstedud ratast käsitsi ringi keerata, kui sa just äärmiselt vedel vend ei ole
ja seda täiesti korras LSD puhul. (kaasavedu on ju 25%`line)
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
To Aare
SAF-XJ on spetsiaalne täissüntõli otsehambumisega kastidesse ja LSD diffirtesse, e. autosportlased kasutavad seda õli massiliselt, järelikult on tegu parima õliga mille eest tuleb ka raha maksta. Ja seda õli ei pea soendama, et seda silda saada:)))
Kindlasti jaksab ühte ülestõstedud ratast käsitsi ringi keerata, kui sa just äärmiselt vedel vend ei ole

Mina ostsin ära selle hypoy õli. Sain seda Cellmarkist ja maksis 130 krooni liiter. Ketastega juhtus selline lugu, et mina neid kusgilt ei leidnud (Patrikul oli keskmisi ja suuri) seega on nad hetkel taastamisel. Oleks jõle tore, kui keegi ütleks selle tehase vahe ka, mis peab olemadiffrikoja ja selle kaane vahel ilma polte sisse keeramata. Baidevei, erik78 äkki saad oma pildigalerii ka üles, oleks tore võrdlusmoment, kuna pole ühtegi teist bmw lsd diffrit peale enda oma näinud.
http://nublu.lahe.net/gallery/v/z3/tood_bmwga/toom kirjutas: Baidevei, erik78 äkki saad oma pildigalerii ka üles, oleks tore võrdlusmoment, kuna pole ühtegi teist bmw lsd diffrit peale enda oma näinud.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
http://nublu.lahe.net/gallery/main.php?g2_itemId=7734
Oskab keegi spetsialist selle pildi kommentaari kommenteerida;)
Saan ma õigesti aru, et kui selle paki kokku laod siis kaane ja kesta vahele peaks jääma 3.5 - 4.5mm? Mis saab siis kui vahe on suurem/väiksem?
Oskab keegi spetsialist selle pildi kommentaari kommenteerida;)
Saan ma õigesti aru, et kui selle paki kokku laod siis kaane ja kesta vahele peaks jääma 3.5 - 4.5mm? Mis saab siis kui vahe on suurem/väiksem?
No mis seal keerulist, kui võtsid vedrud välja, siis sai nendelt ju mõõta nende maksimaalset ja minimaalset kõrgust. Liidad tolerantsid kokku saadki kaane pilu vahemiku, hea oleks teada ka originaalvedrude maks. kõrgust, siis saab kulumist määrata. Kui pilu on suurem, kui vedrude tolerants siis asi kokku minna ei saa ja kui pilu on väiksem on kettad kulunud, lihtne.
Kui kettad läbi siis tuleb uued kettad tellida ja sisse panna. Usu mind, et kui sa selle asja lauapeal lahti võtad, siis ei ole seal midagi nii keerulist enam.
Leidsin ühe koha, kust väidetavalt peaks saama kettaid tellida...
http://store.bimmerworld.com/shared/Sto ... oducts.asp
Leidsin ühe koha, kust väidetavalt peaks saama kettaid tellida...
http://store.bimmerworld.com/shared/Sto ... oducts.asp