Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mure siis selline, et kuidas ma e34 kerega 525 (bensiin) käigukasti maha saan? Kõik poldid olen lahti keerand ja ainuke asi mis segab käigukasti välja tulemast on kardaan. Keerasin lahti kuid avastasin, et kardaani seest jookseb veel üks toru käigukasti, uurisin et kui tagantpoolt kardaani lahti keeran ei saa ikkagi kardaani tahapoole liigutada, et ta käigukasti seest välja tuleks. Keegi oskab aidata???
Viimati muutis veider, 21.11.2006 08:02 32, muudetud 2 korda kokku.
Kristjan_K kirjutas:Mis toru sul seal sees on?
Minu teada ei ole küll ühegi kardaani sees mingit lisatoru.
mingi nuutidega igatahes keerasin alguses 3 polti küljest ära, ikka ei tulnud siis on see kummist rõngas keerasin tolle käigukasiti küljest ära ja ikka on kardaan käigukasti küljes...
sa pead kardaani lahti keerama mitte kardaani koos selle otsaga pyydma sealt eemaldda... kardaan peks all olema 6 poldiga kinni ja kuuskan tvõtmeid on selleks vaja
hollow kirjutas:sa pead kardaani lahti keerama mitte kardaani koos selle otsaga pyydma sealt eemaldda... kardaan peks all olema 6 poldiga kinni ja kuuskan tvõtmeid on selleks vaja
Kust ma seda kardaani lahti keeran? Kas käigukasti otsast või difri poolt? Mul ei ole kuuskante vaid oli 6 tavalist polti kohe peale käigukasti keerasin lahti kuid tolku pole sest kardaani seest jookseb veel üks võll käigukasti. Põhimõtteliselt kui kardaani tagapoole tõmmata peaks ta sealt seest välja tulema kuid selleks peaksin tagadifri küljest kruvima ja see variant eriti ei sobiks ja veel kui ta ikka sealt seest välja ei tuleks...ma lähen teen pilti kah...
hollow kirjutas:sa pead kardaani lahti keerama mitte kardaani koos selle otsaga pyydma sealt eemaldda... kardaan peks all olema 6 poldiga kinni ja kuuskan tvõtmeid on selleks vaja
Kust ma seda kardaani lahti keeran? Kas käigukasti otsast või difri poolt? Mul ei ole kuuskante vaid oli 6 tavalist polti kohe peale käigukasti keerasin lahti kuid tolku pole sest kardaani seest jookseb veel üks võll käigukasti. Põhimõtteliselt kui kardaani tagapoole tõmmata peaks ta sealt seest välja tulema kuid selleks peaksin tagadifri küljest kruvima ja see variant eriti ei sobiks ja veel kui ta ikka sealt seest välja ei tuleks...ma lähen teen pilti kah...
natuke edasi kastist diffri juurde,seal on selline vaike raam mille sees kaib kardaan,kui sa selle raami mutrid keerad lahti siis kardaan laheb natuke alla ja ongi koik!
hollow kirjutas:sa pead kardaani lahti keerama mitte kardaani koos selle otsaga pyydma sealt eemaldda... kardaan peks all olema 6 poldiga kinni ja kuuskan tvõtmeid on selleks vaja
Kust ma seda kardaani lahti keeran? Kas käigukasti otsast või difri poolt? Mul ei ole kuuskante vaid oli 6 tavalist polti kohe peale käigukasti keerasin lahti kuid tolku pole sest kardaani seest jookseb veel üks võll käigukasti. Põhimõtteliselt kui kardaani tagapoole tõmmata peaks ta sealt seest välja tulema kuid selleks peaksin tagadifri küljest kruvima ja see variant eriti ei sobiks ja veel kui ta ikka sealt seest välja ei tuleks...ma lähen teen pilti kah...
natuke edasi kastist diffri juurde,seal on selline vaike raam mille sees kaib kardaan,kui sa selle raami mutrid keerad lahti siis kardaan laheb natuke alla ja ongi koik!
Ühesõnaga pean summuti alt ära võtma ja siis selle kuumakaitsme kah veel... Nojah üritan hakkama saada...
Tänan kõigile kes aitasid! Asi lahenes käikar alt ruumi jummala tohutul audi 90 quattrol on ikka täis s..ta auk seal all, bemmil saab kohvigi juua kardaani tunnelis... Aga pilt mis avanes eriti ei meeldi korv 5 jupiks ja ketas neetiteni kulunud. Kui kellelgi on ketast+korvi võib ps'i pakkumise saata...
ketas kll vägahull pole... aga kui ta sul maas juba on, siis ikka korv, ketas ja survelaager kõik mõttekas ära vahetada...
see et audil ruumi pole seda tean ma ka omastkogemusest... audi inseneridele tahaks peksa anda kohe kui audit remontima hakkad... kõik on tal kõigega seotud ja et yks asi kapotialt kätte sada, siis tuleb ka taga stange kyljest ära keerata... vms.
Viljar kirjutas:Ega sa plaani kasutatud asju külge keerata, targem ikka uus komplekt hankida (hind ca 2500 kilo).
Kuidas sa selle korvi selliseks suutsid sõita ?
Korvi? Ega ma midagist hullu ei teinud club tallinna eest pöörasin välja vaatasin, et mingi segane tahab selga sõita andsin lappi lumi oli maas vahetasin käike üles ja üks hetk avastasin, et ei lahuta enam...
ma olen selliseid kettaid ennemgi nänud küll aga 3 se omi
aga jah ma arvan ka et pole mõtet sinna vana asja panna.
samas oleks mõteksas ka survelaager jne.. ära vahetada kui kast juba maas
Arvasin, et too ongi, aga polnud kindel. Kuidas teda vahetada annab ma mäletan, et opelil pidi karteri vanni ja ühe silla veel ära võtma et toda vahetada, muidu ei saanud kuidagi korralikult sisse...
Pingutusmomendil on tähtsust. Aga keegi ei saa ju sulle seda ütelda , kuna sa pole mootoritüüpi kirjutanud, pingutusmoment erineb 12 ja 24 klappi isenditel.