2,8 mootori gaasijaotuse reguleerimine....
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
2,8 mootori gaasijaotuse reguleerimine....
Loodame et on korrektne pealkiri...
mootoron siis 83 a 528 peal... äkki m30 siis ?
saavutasin väntv6lli ü.s.s aga kus kohas siis nukv6lli märgid on????
kasutasin otsingut , aga ei saanud pihta yhestki 6petusest...
äkki keegi teeb kuidagi lihtsalt aga pikema jutuga selgeks kuidas see nukv6ll olema peab?
Erirakiseid mul ka ei ole, kasutaks siis ainult käepäraseid vahendeid..
mootoron siis 83 a 528 peal... äkki m30 siis ?
saavutasin väntv6lli ü.s.s aga kus kohas siis nukv6lli märgid on????
kasutasin otsingut , aga ei saanud pihta yhestki 6petusest...
äkki keegi teeb kuidagi lihtsalt aga pikema jutuga selgeks kuidas see nukv6ll olema peab?
Erirakiseid mul ka ei ole, kasutaks siis ainult käepäraseid vahendeid..
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
nagu ma sellest pildidst aru sain...et väntv6lli märk tuleb keerat nurga alla , aga kas seal nurgas ka m6ni märk on millega see 0!T kokku viia?
Mul hetkel nii: 1 sil yleval ja klapid kinni ja 6.sil. yleval ja klapid ka siis v6imalikult kinni, muidu hakkas id pähe käima(käega ajasin ikka mootorit ringi)...et kui sedan ketti valesti ei saa panna siis peaks ju 6ieti olema? 1 silinder on ikka käigukastipoolne v?
Mul hetkel nii: 1 sil yleval ja klapid kinni ja 6.sil. yleval ja klapid ka siis v6imalikult kinni, muidu hakkas id pähe käima(käega ajasin ikka mootorit ringi)...et kui sedan ketti valesti ei saa panna siis peaks ju 6ieti olema? 1 silinder on ikka käigukastipoolne v?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
nii-nii:
asi on arenenud kuskil 500km ja yhel hetkel vaikses tuuris käis pauk ja nookuritest ja paarist muust asjast pilpad taga...
paluks nüüd kedagi kes seletax veelkord seda asja:
ylemisest märgist ma saan aru , aga väntv6llil ka aga kus on see märk siis plokil?(seal kella4-5 juures ,vaadatuna eest?)
v6i on kellelgi pakkuda m6nd paremat ideed kuidas see jama korda saada?
ja millised tunnused ilmnevad siis kui ikkagi kett yhe hamba v6rra vale on?
aga esmatähtis ikkagist veel see keti panek
EDIT:
tegin mingi haleda joonistuse , et millelel ma pihta ei saa?[/img]
asi on arenenud kuskil 500km ja yhel hetkel vaikses tuuris käis pauk ja nookuritest ja paarist muust asjast pilpad taga...
paluks nüüd kedagi kes seletax veelkord seda asja:
ylemisest märgist ma saan aru , aga väntv6llil ka aga kus on see märk siis plokil?(seal kella4-5 juures ,vaadatuna eest?)
v6i on kellelgi pakkuda m6nd paremat ideed kuidas see jama korda saada?
ja millised tunnused ilmnevad siis kui ikkagi kett yhe hamba v6rra vale on?
aga esmatähtis ikkagist veel see keti panek
EDIT:
tegin mingi haleda joonistuse , et millelel ma pihta ei saa?[/img]
