Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l
Saaks juba sellest teemast ükskord lahti?
Tulede nullimine käib nii:
1. Ilma 20-klemmise pistikuta(16klemmi OBD):
http://www.unofficialbmw.com/images/BMW ... t_2001.pdf
2. 15 ja 20-klemmise pistikuga:
http://www.unofficialbmw.com/e36/electr ... ights.html
Ainult õlituli 5sek
Õlituli ja inspection 15sek
Õlituli inspection ja kellakujuline märk(pool üheksa) 2x15sek
Või kasutada diagnostikute abi
Tähelepanu! Autodel alates 96a. millel on BMW originaalpistik, tuleb kasutada vastavat testrit ja programmi
Lühistamine ei anna midagi
Tulede nullimine käib nii:
1. Ilma 20-klemmise pistikuta(16klemmi OBD):
http://www.unofficialbmw.com/images/BMW ... t_2001.pdf
2. 15 ja 20-klemmise pistikuga:
http://www.unofficialbmw.com/e36/electr ... ights.html
Ainult õlituli 5sek
Õlituli ja inspection 15sek
Õlituli inspection ja kellakujuline märk(pool üheksa) 2x15sek
Või kasutada diagnostikute abi
Tähelepanu! Autodel alates 96a. millel on BMW originaalpistik, tuleb kasutada vastavat testrit ja programmi
Lühistamine ei anna midagi
Viimati muutis truumu, 03.05.2008 22:36 37, muudetud 5 korda kokku.
Re: ....
Esimene link on PDF vormis, võtab kauem aega ja eeldab Acrobat Readeri olemasolu
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
- foxracer00
- Huviline
- Postitusi: 181
- Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
- Asukoht: Türi
- Kontakt:
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
Lugesin selle kurikuulsa inspectioni kohta ja kas ma olen õieti aru saanud ? Et need rohelised ja kollane ja punane tuluke, need on seotud õliga. Iga 2000? km tagant kaob üks tulbake ära, mingit õli kvaliteeti see ei näita. Nagu juba keegi kuskil mainis, oleks õigem õli kvaliteeti määrata kulunud kütusehulga mitte kilomeetrite järgi..ei tea miks nii siis ei tehta.
Ja siis see kiri ise, inspection, süttib iga aasta tagant põlema ning soovitab teeninduses käia ja üle vaadata kas kõik on ok, midagi konkreetset see ei tähenda ?
Ja kolmandaks see kellamärk, hakkab põlema üle 2 aasta ning siis peab jälle minema teenindusse ning vaadatakse kõik vead üle. Sealjuures seekord vahetatakse ka tosool ja piduriõli. Roolivõimuõli ei vahetata ?
Vahest, kui armatuuri taga olev patarei on tühi, siis võib esineda häireid nende tulukeste näitamisega.
Vähemalt minu auto puhul peaks olema nii...
Ja siis see kiri ise, inspection, süttib iga aasta tagant põlema ning soovitab teeninduses käia ja üle vaadata kas kõik on ok, midagi konkreetset see ei tähenda ?
Ja kolmandaks see kellamärk, hakkab põlema üle 2 aasta ning siis peab jälle minema teenindusse ning vaadatakse kõik vead üle. Sealjuures seekord vahetatakse ka tosool ja piduriõli. Roolivõimuõli ei vahetata ?
Vahest, kui armatuuri taga olev patarei on tühi, siis võib esineda häireid nende tulukeste näitamisega.
Vähemalt minu auto puhul peaks olema nii...
BMW 325i E30 1986 M20
Vale arvamus, kompu arvestab mitut faktorit, mitte ainult km(otsing abiks)Et need rohelised ja kollane ja punane tuluke, need on seotud õliga. Iga 2000? km tagant kaob üks tulbake ära
Umbes niiJa siis see kiri ise, inspection, süttib iga aasta tagant põlema ning soovitab teeninduses käia ja üle vaadata kas kõik on ok, midagi konkreetset see ei tähenda
Inspection II hõlmab palju toiminguid, mis konkreetselt on vaja teha, saad teada vast auto manualistJa kolmandaks see kellamärk, hakkab põlema üle 2 aasta ning siis peab jälle minema teenindusse ning vaadatakse kõik vead üle. Sealjuures seekord vahetatakse ka tosool ja piduriõli. Roolivõimuõli ei vahetata ?
Eksid. Akude teema oli (laias laastus) viimati päevakorras E30 ajal. Nõus, esimesed E34 Low-kombid kasutasid ka veel akusid.tsiklimees kirjutas:Vahest, kui armatuuri taga olev patarei on tühi, siis võib esineda häireid nende tulukeste näitamisega.
Kui Sul on E36, siis pole akudele vaja mõelda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
Inspectionite kohta, mida need hõlmavad leidsin infot siit http://www.baydiagnostic.com/inspection.htmtruumu kirjutas:Vale arvamus, kompu arvestab mitut faktorit, mitte ainult km(otsing abiks)Et need rohelised ja kollane ja punane tuluke, need on seotud õliga. Iga 2000? km tagant kaob üks tulbake ära
Kuid mis faktoreid kompu arvestab õli kvaliteedi määramisel, sellest juttu ma ei leidnud. Kas mõtled ikka seda põhilist kompuutrit ? See compu, mis salongis asub ja millel display ja nupud, mida näppida saab, seda mul pole.
Midagi leidsin nüüd siit: http://www.hot.ee/raivar12/BMW_E30/insp ... ex.htm.htm
BMW 325i E30 1986 M20
Ja õli kvaliteeti ei määra ta üldse! E65 on esimene, millel tegelikult õli omadusi mõõdetakse. Teised lihtsalt hindavad juba varem mainitud kriteeriumite alusel kui ruttu ette antud hooldusvälp ära tarvitatakse.AARE530 kirjutas:See peaks arvestama juhi sõidustiili, (külm)käivituste arvu jne...tsiklimees kirjutas: Kuid mis faktoreid kompu arvestab õli kvaliteedi määramisel, sellest juttu ma ei leidnud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
tsiklimees kirjutas:Inspectionite kohta, mida need hõlmavad leidsin infot siit http://www.baydiagnostic.com/inspection.htmtruumu kirjutas:Vale arvamus, kompu arvestab mitut faktorit, mitte ainult km(otsing abiks)Et need rohelised ja kollane ja punane tuluke, need on seotud õliga. Iga 2000? km tagant kaob üks tulbake ära
Kuid mis faktoreid kompu arvestab õli kvaliteedi määramisel, sellest juttu ma ei leidnud. Kas mõtled ikka seda põhilist kompuutrit ? See compu, mis salongis asub ja millel display ja nupud, mida näppida saab, seda mul pole.
Midagi leidsin nüüd siit: http://www.hot.ee/raivar12/BMW_E30/insp ... ex.htm.htm
See viimane link on minu kätetöö

Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
niih tegin ära need värgid, nüüd on sedasi et kõik rohelised põlevad reas kas peabki nii olema? ja siis see kellamärk kadus ka ära.
tegin korra 5 sek siis 30 sek ja siis 2x15 sek. kas on mingi eriline vahe ka mis peab sel 2x15 sek olema?
ja siis veel sjuke asi et kui ma nuppu alla hoian, keeran võtit ka ühe asendi, siis ta jooksutab mul karja numbreid ära aga need ei muutunud mis need numbrid üldse on?
1. 359 000 midaig näias läbisõitu.
2.0000 või oli 5 nulli ei mäleta
3. 4500midagi
4.10458 või nii
5. 50
6.09
ja 7ndana lööb seierid põhja ja laseb tagasi ja kõik.
kas oskaks keegi mind natuke valgustada?
tegin korra 5 sek siis 30 sek ja siis 2x15 sek. kas on mingi eriline vahe ka mis peab sel 2x15 sek olema?
ja siis veel sjuke asi et kui ma nuppu alla hoian, keeran võtit ka ühe asendi, siis ta jooksutab mul karja numbreid ära aga need ei muutunud mis need numbrid üldse on?
1. 359 000 midaig näias läbisõitu.
2.0000 või oli 5 nulli ei mäleta
3. 4500midagi
4.10458 või nii
5. 50
6.09
ja 7ndana lööb seierid põhja ja laseb tagasi ja kõik.
kas oskaks keegi mind natuke valgustada?
Oilservice tuled ongi need rohelised. Inspection süttib lisaks iga teise õlivahetuse korral andmaks märku, et nüüd tuleb teha TH2, mis on mahukam, kui lihtne õlivahetus. Kell loeb 2 aasta täistiksumist ja märgib pidurivedeliku vahetamise vajadust.
PS Auto kasutusjuhendis on see kõik Sulle ilusti kirja pandud.
PPS See, et seda raamatut Sinu autos ei olnud, pole vabandus. Vaata foorumis ringi.
PS Auto kasutusjuhendis on see kõik Sulle ilusti kirja pandud.
PPS See, et seda raamatut Sinu autos ei olnud, pole vabandus. Vaata foorumis ringi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Sa oled ka hea meesal101 kirjutas:aga ikkagi pole ma vastust saanud, mida need numbrid tähendavad?
vajutan nupu all keeran võtme esimesse asendisse mitmed numbrid jooksevad läbi, mis need on? need mul nulli ei läinud.

Sai suunatud sind sinna teemasse kus vastused olemas, aga seal räägid õlitulede nullimisest, ja nüüd tuled õlitulede teemasse rääkima varjatud menüüdest.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
küsimus?
Mul 98/11 aasta 520i E39. Kas sellel käib see nullimine samamoodi et peab selle nr.7 klemmi 15sekiks massi panema ja siis õli välba tuled hakkavad jälle otsast peale jooksma (põlema)?? Siin on nagu aint vanematest mudelitest juttu. Mul pole täpselt siue pistik ka nagu seal piltidel, pistikust lugesin kokku 20 klemmi auku aga kasutusel on aint 10 klemmi???
E39 520. 98.a Ise olen rahul!
Küsimus : Mul e36l läks see kollane tulba tuli eile põlema. Õlimõõtevardalt vaatasin et õli on piisavalt ja see on väga puhas. Parem aga vahetan siiski õli ära ikkagi. Mingit "massi laskmist" ma oma autole küll teha ei julge eriti. Ehk oskab keegi öelda kui palju maksab diagnostiku juurde minnes selle "OILSERVICE" kirja nullimine ja kaua selleks aega kulub ? Veel üks küsimus: Mis õli oleks sobilik ja kui palju seda minu auto mootorile kulub...kus seda teda saaks? Manuaali autol ei ole. 
