Kondens esitules
Kondens esitules
Jama on selle veega seal sees. Küsiksi ,et kuidas seda eemale hoida, et kas mõni tihend ära vahetada seal vahel kuskil või mis kuidas ? Kasutasin ka otsingut aga arvuti ei tahtnud kuidagi teemat avada.
Re: kontents esitules
Tuledes on tuulutus avad mis on sul arvatavasti umbes ja siis tekibki kondents sinnaSnuff kirjutas:Jama on selle veega seal sees. Küsiksi ,et kuidas seda eemale hoida, et kas mõni tihend ära vahetada seal vahel kuskil või mis kuidas ? Kasutasin ka otsingut aga arvuti ei tahtnud kuidagi teemat avada.

Re: kontents esitules
ei pruugi umbes olla, see lihtsalt tekib kui tahab, mul mingi aeg oli ka all ääres kerge udu, kuigi tuulutus puhas ja korras.Veljo_V kirjutas:Tuledes on tuulutus avad mis on sul arvatavasti umbes ja siis tekibki kondents sinnaSnuff kirjutas:Jama on selle veega seal sees. Küsiksi ,et kuidas seda eemale hoida, et kas mõni tihend ära vahetada seal vahel kuskil või mis kuidas ? Kasutasin ka otsingut aga arvuti ei tahtnud kuidagi teemat avada.
lollustel pole ikka piire!joxs kirjutas:Eeldusel, et tegu on E36-ga...
...võta tulede tagumised katted küljest ära. Puuri kaantesse oma äranägemise järgi kaks, kolm, neli jne. u. 10-12mm auku ja voilaa...
vahest võtad kohe klaasid eest ära, sõidutuul kuivatab hästi jne....
Selle asemel monteeri latern maha, võta klaas eest ära ja pane korraliku hermeetikuga need ette
Uduseks minek on üldiselt suvaliste made in hunõus klaaside kasutamise tulemus, ostke ikka soodsamaid asju....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Vale jutt. Rõhutan veel, et minu jutt käib E36-est. Uduseks lähevad just originaal tuled originaal klaaside ja muu kuuluvaga. Küsi ükskõik millise E36 omaniku käest. Tavaliselt sõidavad nad kas uduste tuleklaaside või eemaldatud tagakaantega. Minupoolne variant on silmale ilusam nii seest- kui väljastpoolt vaadates.Uduseks minek on üldiselt suvaliste made in hunõus klaaside kasutamise tulemus
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Uduseks kipuvad tuled ikkagi siis minema, kui niiskus neile sisse pääseb. Põhjuseks vanad tihendid, korralikult kinnitamata pirnikatted jms.joxs kirjutas:Vale jutt. Rõhutan veel, et minu jutt käib E36-est. Uduseks lähevad just originaal tuled originaal klaaside ja muu kuuluvaga. Küsi ükskõik millise E36 omaniku käest. Tavaliselt sõidavad nad kas uduste tuleklaaside või eemaldatud tagakaantega. Minupoolne variant on silmale ilusam nii seest- kui väljastpoolt vaadates.
Aukude puurimine lahendab küll tuulutuseprobleemi juhul kui tuli seest juba niiske kuid jääb probleem, et niiskus sealt niimoodi ei kaogi. Siis hakkavad oksüdeeruma pistikud, reflektorid, juhtmed jne.
- Zipp
- Huviline
- Postitusi: 4147
- Liitunud: 08.09.2006 11:56 42
- Peamine sõiduk: E36>E46>E93>F30>Audi>G20
kuna plaanis osta made in hunõus tuled siis juba valmistun enne ette panekut sellega ja kavatsen klaasi ja kesta vahed silikooni vms täis lasta,olen lugenud et pidi aitama... see kes rääkis lasi muidugi kõik augud kinni aga ma esialgu mingid tuulutusavad ikka jätaks
elame näeme...

On the 8th day, God created boost.
Jah, aukude puurimisega tahakattesse võib endale kohe Darwini auhinna välja kirjutada - üsna varsti on klaasid/pirnid seest tolmuga kaetud ja elektriosa küpse.
BTW, kas keegi viitsiks pealkirja eestikeelseks muuta, kaks kirjaviga ühes sõnas on minu vanadele silmadele liiga palju, "Kondens" peaks õige olema. Praegune viitab pigem inglisekeelsele variandile "contents" esituledes, mis sinna ka aukude puurimisega kindlasti tekib
BTW, kas keegi viitsiks pealkirja eestikeelseks muuta, kaks kirjaviga ühes sõnas on minu vanadele silmadele liiga palju, "Kondens" peaks õige olema. Praegune viitab pigem inglisekeelsele variandile "contents" esituledes, mis sinna ka aukude puurimisega kindlasti tekib

Okei...
Kõigepealt mainiks, et antud probleemi puhul ei ole tegemist ei made in hunõus tulede, vanade tihendite ega kinnitamata pirnikatetega. Tegemist on täiesti originaalsete ZKW ja Hella tuledega antud juhul siis E36-e peal. Kondensi kõrvaldamiseks on erinevaid meetodeid... osad neist kiiremad, osad aeganõudvamad. 100% õiget lahendust ei olegi.
1. Sa võid tule poegadeks lammutada ja seejärel uuesti silikoonide/liimidega kokku panna. Enamus juhtudel ei anna see mitte mingit tulemust.
2. Sa võid tuledel tagumised katted eemaldada, kuivatada tuled seestpoolt fööniga ja panna katted peale tagasi. Kondens on mõneks ajaks kadunud.
3. Sa võid tuledel tagumised katted eemaldada, kuivatada tuled seestpoolt fööniga ja jätta katted tagasi panemata. Peaaegu kindlalt kondens tagasi ei tule.
4. Sa võid tuledel tagumised katted eemaldada, kuivatada tuled seestpoolt fööniga ja puurida katetesse augud. Peaaegu kindlalt kondens tagasi ei tule.
5. Kata tuled väljast poolt fooliumiga, eemalda tuledelt tagumised katted, käivita mootor, lülita sisse nii lähi kui kaugtuled ja lase u. 20 minutit nii seista. Kondens on mõneks ajaks kadunud.
6. Osta uued kingad ja võta karbist silica gel`i pakikesed ning paiguta need tuledesse. Üldiselt on 50/50 kas tuleb tagasi või ei.


Kõigepealt mainiks, et antud probleemi puhul ei ole tegemist ei made in hunõus tulede, vanade tihendite ega kinnitamata pirnikatetega. Tegemist on täiesti originaalsete ZKW ja Hella tuledega antud juhul siis E36-e peal. Kondensi kõrvaldamiseks on erinevaid meetodeid... osad neist kiiremad, osad aeganõudvamad. 100% õiget lahendust ei olegi.
1. Sa võid tule poegadeks lammutada ja seejärel uuesti silikoonide/liimidega kokku panna. Enamus juhtudel ei anna see mitte mingit tulemust.
2. Sa võid tuledel tagumised katted eemaldada, kuivatada tuled seestpoolt fööniga ja panna katted peale tagasi. Kondens on mõneks ajaks kadunud.
3. Sa võid tuledel tagumised katted eemaldada, kuivatada tuled seestpoolt fööniga ja jätta katted tagasi panemata. Peaaegu kindlalt kondens tagasi ei tule.
4. Sa võid tuledel tagumised katted eemaldada, kuivatada tuled seestpoolt fööniga ja puurida katetesse augud. Peaaegu kindlalt kondens tagasi ei tule.
5. Kata tuled väljast poolt fooliumiga, eemalda tuledelt tagumised katted, käivita mootor, lülita sisse nii lähi kui kaugtuled ja lase u. 20 minutit nii seista. Kondens on mõneks ajaks kadunud.
6. Osta uued kingad ja võta karbist silica gel`i pakikesed ning paiguta need tuledesse. Üldiselt on 50/50 kas tuleb tagasi või ei.


Tahtsin just sama varinti välja pakkudajoxs kirjutas:
6. Osta uued kingad ja võta karbist silica gel`i pakikesed ning paiguta need tuledesse. Üldiselt on 50/50 kas tuleb tagasi või ei.

Ise ma panin kunagi silikooniga tuulutusavad kinni, mingi aeg olin jamast prii, kuid peale autopesu kippus mõneks ajaks tagasi tulema.
Nüüd on ühes tules pikemat aega sees. Kuhu tal ikka minna, kaugtuledega sõituka eriti ette ei tule, et kuivataks.
Eks kui soojemaks läheb, peab lahti võtma ja ära kuivatama ning tuulutusavad töötama panema jälle

Re: Kondens esitules
Järelikult on tuled valesti ehitatud kui paljudel selline probleem. Ja see lisa silikoonitamine ning orig tuulutus ei aita seal midagi.
Mul E38 orig tuled olid ka nüüd sulaga väga rõvedalt udused.
Või on keegi mingi korraliku püsiva lahenduse leidnud?
Mul E38 orig tuled olid ka nüüd sulaga väga rõvedalt udused.
Või on keegi mingi korraliku püsiva lahenduse leidnud?
- janar275
- Huviline
- Postitusi: 343
- Liitunud: 12.03.2006 12:52 22
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Rapla
Re: Kondens esitules
mul sama probleeb aga ainult ühe esimese tulega autoks E39 laheb udusek ja ei taha ära kuivada kuidas saaks sellest jagu ei tahaks eriti uut tuld osta kui asi ise enesest terve ja ei tea kas se xenon pirn teda nii väga kuivatab ka.
E34 524TD 90a; E36 318i 91a;AUDI 100 2.6 93a; E39 528i 96a; E34 525TDS 95a;E39 530d 02a.
Re: Kondens esitules
Minul udutas ainult üks tuli ja puurisin lihtsalt kaks väikest auku juurde mõlemale poole. Rohkem pole probleeme olnud. Samas soovitan puuriga ettevaatlik olla puurides, et liiga kaugele ei puuriks.
Re:
Õige on ikkagi kondens, kuna see tuleb sõnast kondenseeruma, mitte kondentseeruma. Vaata ÕS´i.Fred kirjutas:"Kondents" on siiski õigeIlves kirjutas: BTW, kas keegi viitsiks pealkirja eestikeelseks muuta, kaks kirjaviga ühes sõnas on minu vanadele silmadele liiga palju, "Kondens" peaks õige olema.
Kogenud fordimees võtab poodi vana jupi kaasa!
Mess with the best and u die like the rest...:)
Mess with the best and u die like the rest...:)
Re: Kondens esitules
Jah, härra Must, sul on õigus.
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: Kondens esitules
Kellelgi on veel häid ideid pakkuda kuidas udustest tuledest lahti saada? Varem polnud aga nüüd on mõlemad tuled ja päris hullusti. Kui korralikult ära kuivata on pmt kohe udu tagasi ja samuti ei aita, kui ümber pirnide need kummilotud lahti päästan. PFL e39 tuled. Sellepärast nadi teisi tulesi ka ostma minna..
Re: Kondens esitules
Sama mure e32 esitulega. Kuidas kõige mõistlikum toimida on, et sellest kondensist lahti saaks nii et see enam tagasi ei tuleks?
(see ei ole nali)
- janar275
- Huviline
- Postitusi: 343
- Liitunud: 12.03.2006 12:52 22
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Rapla
Re: Kondens esitules
Robska kirjutas:Kellelgi on veel häid ideid pakkuda kuidas udustest tuledest lahti saada? Varem polnud aga nüüd on mõlemad tuled ja päris hullusti. Kui korralikult ära kuivata on pmt kohe udu tagasi ja samuti ei aita, kui ümber pirnide need kummilotud lahti päästan. PFL e39 tuled. Sellepärast nadi teisi tulesi ka ostma minna..
ma kiskusin tule jumala pulkateks kuivatasin ära ja kui hakkasin klaasi tagasi panem siis soendasin selle kitti moodi asja ülese ja lükkasin klaasi tagasi ja praegu toimib aga ei tea kui tõhusalt pesulas käies ikka läheb uduseks aga kuivab ära vaikselt.
E34 524TD 90a; E36 318i 91a;AUDI 100 2.6 93a; E39 528i 96a; E34 525TDS 95a;E39 530d 02a.
Re: Kondens esitules
Mul praegu kuivaga vjapsee udu vabad tuled. aga ilmselt on esimese vihmaga jälle udused kui kuradid.