
soolo kojamees .LUKKU
- andreo
- Huviline
- Postitusi: 712
- Liitunud: 22.01.2003 12:17 18
- Peamine sõiduk: E65 730d 2003a. E36 compact 2,0. e30 m3 replica,
- Asukoht: Hiiumaa
soolo kojamees .LUKKU
tahaks saada täpsemat infi kuidas teha e30le soolo kojamehe süsteemi.millist varrast pikemaks tuleb teha ja kui palju.asjaga kiire.

Viimati muutis andreo, 21.02.2007 07:18 29, muudetud 1 kord kokku.
Tere.
Selle kohta võid kindlasti leida mõnest foorumi arhiivist infot.
Aga mõtle tõsiselt, kas Sa seda tahad. Mine istu porise ilmaga kõrvalistuja kohale ja vaata, kui hästi näed Sa näiteks teeperve. Kuna E30'l paikneb üks kojamees täpselt auto keskosas, siis jääb Sinu silmade eest vastu tulevaid autosid varjama täpselt samasugune "pühkimata" ala.
Mind isiklikult häirib mõnes autos isegi liiga paks A-piilar. Eriti just vasakpööretel. Ma ei kujuta ette, kui sinna peaks lisanduma veel mingi porine ala.
Kui aga Su auto kasutusvaldkonnaks on ainult ilusa ilmaga ringrajal käimine, siis võta sidet ühe BMW'ga sõitva viimsi pool paikneva ringrajamehega :)
jJanno@kolme.kojamehega :)
Selle kohta võid kindlasti leida mõnest foorumi arhiivist infot.
Aga mõtle tõsiselt, kas Sa seda tahad. Mine istu porise ilmaga kõrvalistuja kohale ja vaata, kui hästi näed Sa näiteks teeperve. Kuna E30'l paikneb üks kojamees täpselt auto keskosas, siis jääb Sinu silmade eest vastu tulevaid autosid varjama täpselt samasugune "pühkimata" ala.
Mind isiklikult häirib mõnes autos isegi liiga paks A-piilar. Eriti just vasakpööretel. Ma ei kujuta ette, kui sinna peaks lisanduma veel mingi porine ala.
Kui aga Su auto kasutusvaldkonnaks on ainult ilusa ilmaga ringrajal käimine, siis võta sidet ühe BMW'ga sõitva viimsi pool paikneva ringrajamehega :)
jJanno@kolme.kojamehega :)
exTouring
Ehh nu ma ei mõista milleks jalgrattast leiutada kui see ammu juba leiutatud võibolla pisut teistmoodi.
Minul see Mersu kojamees küll ei meeldi kohe mitte kuidas ta pühib ja kudas puhastatud vaate ala on.
Sai vahelduva paduvihmaga sõidetud viljandist tallinnasse, nyhkimine andis loota paremat... Kojamehe täiskiirus tekkis tunne et midagi suurt tahab klaasist sisse tulla.
Pole Toppelt kojameestel midagi viga ja ei riiva silma, pigem rohkem riivaks see kui mingi jurakas keset klaasi oleks. Mis mersul ikkagi ilustu klaasi alla ennast pargib
Aga jah kellele ema kellele tütar...
Minul see Mersu kojamees küll ei meeldi kohe mitte kuidas ta pühib ja kudas puhastatud vaate ala on.
Sai vahelduva paduvihmaga sõidetud viljandist tallinnasse, nyhkimine andis loota paremat... Kojamehe täiskiirus tekkis tunne et midagi suurt tahab klaasist sisse tulla.
Pole Toppelt kojameestel midagi viga ja ei riiva silma, pigem rohkem riivaks see kui mingi jurakas keset klaasi oleks. Mis mersul ikkagi ilustu klaasi alla ennast pargib
Aga jah kellele ema kellele tütar...
Mersu soolokojamehi on kahte sorti. Sõitis vist kodanik selle vanemaga, mis facelifit-eelsele W201-le peale pandi 87. aastani. Sellel on kaks harja ja käib edasi-tagasi. W124-type kojamees tuli 85 välja ning sellel käib muideks vars poole klaasi peal pikemaks-lühemaks. Kodus oli alguses 83 aasta 190E, nüüd on 89 aasta 190D, viimasel küll kurta ei oska....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 18.03.2003 13:08 45
- Peamine sõiduk: E46 M3 kompressor
- Asukoht: Tallinn
Vastan siis ka sellele teema diskussioonile väkese illustreeriva pildiga. Tegin oma autole ka mono kojamehe süsteemi, puhtalt sellepärast et näidata mida on teha võimalik (st. mida ma teenusena pakkuda saan). Pildil on siis auto esiklaas ja hall märgib ala, mis saab puhastatud ühe kojamehega ja punane on ala mis puhastatakse sellisel juhul kui on kaks kojameest. Kui monokojamees korralikult teha ei jää nii juhi kui ka kõrvalistuja poolne vaateväli puhastamatta. Jama on siis kui inimesed lihtsalt tõstavad kojamehe keskmisse asendisse, siis jah juhtub see, et vaateväli on halva ilma korral peaaegu olematu.


One km 264km/h, one mile 287 km/h.
Kõik oleneb ju klaasi mõõtmetest ja kumerustest, kui effektiivselt mono kojamees tööle hakkab. Suure kumerusega klaasi puhul juhtub see et kojamehe ots ei puutu vastu klaasi koguaeg.
Üks asi, millele soovitan tähelepanu pöörata on see, et ametlik ülevaatus ei aksepteeri seda ja politseile pole see ka meeltmööda.
Üks asi, millele soovitan tähelepanu pöörata on see, et ametlik ülevaatus ei aksepteeri seda ja politseile pole see ka meeltmööda.
E39
irw, see klaasi kumerusest oluliselt ei sõltu.
Nagu juho ütles, on point selles, et kahe kojamehe puhul on kojamehe pühitav sektor väiksem (nii 120 kraadi). Ühe kojamehega on see aga 160 kraadi ringis. Kohalikud striitreisserid teevad selle tavalisest kojamehemehhanismist, mis hakkab seda ühte kojameest ja 120 kraadi liigutama. Tulemuseks on pooleldi läbinähtamatu klaas. Olen MB-ga päris palju sõitnud ning klaasi pühitavuselt ei jää ta kahe kojamehega autodele grammigi alla

Nagu juho ütles, on point selles, et kahe kojamehe puhul on kojamehe pühitav sektor väiksem (nii 120 kraadi). Ühe kojamehega on see aga 160 kraadi ringis. Kohalikud striitreisserid teevad selle tavalisest kojamehemehhanismist, mis hakkab seda ühte kojameest ja 120 kraadi liigutama. Tulemuseks on pooleldi läbinähtamatu klaas. Olen MB-ga päris palju sõitnud ning klaasi pühitavuselt ei jää ta kahe kojamehega autodele grammigi alla

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990