Seda küll, aga mul on (oli) see amort vaja kätte saada, et ülemist amordipatja vahetada. Tulega oleks puksi alt ära kärsatanud ja võimalik et ka laagritele vist poleks see hästi istunud. Pealegi pole mu inventari hulgas tuld.
Ja nüüd seda, et ma EI SAANUDKI lahti seda otsa. Kuna õnneks polnud vaja amordi enda pärast seda teha, siis võtsin stabika õõtsa küljest lahti ja kangisin õõtsa alla ja vedrukammitsatega mahtus ka hädapärast vedru kokkumale kruttida. Nii et õnnestus jebida see padi sealt ülevalt vahelt välja.
Uue panekuga oli ainult mega kamm. Ussiasja kaudu tegemine on ikka jube ajakulu. Kokku võttis kogu protseduur koos suitsupauside ja räige vandumisega

aega kaheksast õhtul poole kaheni öösel.
Teine pool on ikka tegemata. See pole täiseti läbi ka ja ehk seal tuleb kõik lahti nagu peab. Kui käed haavadest paranenud on, siis vaatan kas võtan ette.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT