Kütusekulust lõplikult
-
- Huviline
- Postitusi: 267
- Liitunud: 20.03.2005 22:57 30
- Telefon: 5131201
- Asukoht: VIIMSI
- Kontakt:
See on täitsa huvitav vihje...jaan tatikas kirjutas:Annan väikese vihje milline BMW ökonoomne on - linnad , külad Poolas , kiirtee jne. pressisin nii et veri ninast väljas , keskmine alla 10 - ne . ( E30 M3 )
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
-
- Huviline
- Postitusi: 267
- Liitunud: 20.03.2005 22:57 30
- Telefon: 5131201
- Asukoht: VIIMSI
- Kontakt:
Tallinn -Tartu ots mina roolis 5,1 (110km/H) naine roolis 4,9...Ilves kirjutas:Oioioi...ma peaks sinu juurde ökosõidu kooli tulema (kui oleks ainult huvi) Mismoodi sa maanteel keskmiselt 5 sajale said? Lühike allamäge ots Mu ilma sõidustiili valimata parim on vist umbes 5.5 maanteel üle 600km distantsi.Arvo T kirjutas:-00 530d manuaal maantee 5,0/100km linn 7-7,5
dets mõõdetud keskmine 6,19/100 km. läbitud 3100 km ja tangitud 192 liitrit
Praguste ilmadega näitab kompu linnas 10 sajale. 50% mina / 50% naine roolis. Ja ma ei saa aru miks, aga kompu pole suutnud linnas kordagi õiget tulemust näidata, tegelikult läheb 11+. Valetaks siis õiges suunas.
Mootor kah siis 3-ne diisel (M57N) ja man. kast.
Peale sildade täielikku hooldust ja reguleerimist langes kulu kusagil 1,5 l/100km.enne oli mnt kusagil 6,2 ja linn 8.
ma sõidan normaalselt .
ok, eks ma võtan, hetkel jätsin auto venna kätte võrru ja neljapäevl lähen talle järele ja toon oma kullakese tallinna ära ta lubas ka üle vaadata, et äkki kuskil mingi jama ja ma ei jõuagi temaga tartust tallinna sõitaelm kirjutas:Eks me kõik ole alustanud sealt kõige madalamalt tasemelt ja õpime kogu elu jne. Aga võta truumuga ühendust, tal see vigade otsimine ju igapäevatöö.
Janayza ja Tieego
Minu arvates ülimalt inforikas teema.Silwer kirjutas:
Esimene post on asjalik, kogu ülejäänud teema on täiesti mõttetu kuna siin ei ole mitte mingit asjalikku infot!
Sama hästi võiks teha võrdluse et kellel kui palju klaasipesuvedelikku kulub...
Mõtle, kui palju on neid teemased a`la tahaks osta autot ja muuseas küsitakse ka alati kütusekulu.
Antud teema annab sellele vastuse.
Kütusekulu ei saa alati vanemate autode/erineva juhtimisstiili puhul tehaseandmete põhjal ennustada. Sellepärast ongi hea, kui on olemas teema, kus oleks veidike statistikat, saaks üldistada ja edasi omad järeldused teha
Milleks selline statistika? Kui huvitab kulu siis teed lahti järgmise lehe: http://www.autoweek.nl/carbasemerkindex.php
Valid auto margi, aasta ja mudeli ja vaatad milline see kulu on. Kõik kulud on ju antud standardi järgi - järelikult on omavahel võrreldavad.
Ok, arvad et need numbrid sel ei vasta ju tegelikkusele. Et nüüd sealt vaadatavat numbrit kohendada sinu sõidustiili ja piirkonnale vastavaks siis teed näiteks järgneva arvutuse:
1) Hetkel sõidan korras sõiduautoga "A" ja reaalne kulu on 11,5L/100km, andmebaas näitab sellele autole 12,2L/100km.
2) Järelikult kulub mul 6% vähem kütust kui standardite järgi tehtud test näitab.
3) Vaatan uut autot milleks on korras sõiduauto "B", andmebaas näitab kütuse kuluks 18L/100km aga ma tean et mul kulub u. 6% vähem, seega peaks pigem arvestama 16,9L/100km
Valid auto margi, aasta ja mudeli ja vaatad milline see kulu on. Kõik kulud on ju antud standardi järgi - järelikult on omavahel võrreldavad.
Ok, arvad et need numbrid sel ei vasta ju tegelikkusele. Et nüüd sealt vaadatavat numbrit kohendada sinu sõidustiili ja piirkonnale vastavaks siis teed näiteks järgneva arvutuse:
1) Hetkel sõidan korras sõiduautoga "A" ja reaalne kulu on 11,5L/100km, andmebaas näitab sellele autole 12,2L/100km.
2) Järelikult kulub mul 6% vähem kütust kui standardite järgi tehtud test näitab.
3) Vaatan uut autot milleks on korras sõiduauto "B", andmebaas näitab kütuse kuluks 18L/100km aga ma tean et mul kulub u. 6% vähem, seega peaks pigem arvestama 16,9L/100km
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
EI tea kui õiged need lehed on ? Näiteks sellel lehel http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 7&cache=no näitab minu 325i 0-100 kiirendus 8.3s aga sellel lehel http://www.carfolio.com/specifications/ ... =31163&BMW 0-60m/h 7.2s vaid.
BMW 325i E30 1986 M20
E30 325i kiirendus sajani ei ole alla 8 sek aga mul peaks olema kuskil üks e30 käsiraamat - sealt saab nagu kõige täpsemat infot.
* Lisaks ka see Carfolio leht on rohkem USA modifikatsioonidega autodele ja Autoweek on euro mudelite kohta. Mulle endale on Autoweek andmed täpsemad tundunud.
* Lisaks ka see Carfolio leht on rohkem USA modifikatsioonidega autodele ja Autoweek on euro mudelite kohta. Mulle endale on Autoweek andmed täpsemad tundunud.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
testisin ka
Minu e39 520 enamus linna sõit kuid mitee suures linnas võtab kompuutri järgi keskmiselt 9,2l 100km peale. Pole just raske jalaga aga vahesti ikka tuleb vajutada ka.
Paaki mahtus mingi 72l ja sõita sain 700km seega tegelik kulu umbes 10l ja natuke peale 100km kohta.
Paaki mahtus mingi 72l ja sõita sain 700km seega tegelik kulu umbes 10l ja natuke peale 100km kohta.
E39 520. 98.a Ise olen rahul!
- tsiklimees
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
- Asukoht: Tallinn
Truumu 1. postis kirjutab, et termostaat võib mõjuda kuni 50% kütuse kulule. Mul termostaati pole üldse vahel. Samas kütte kulu on kuskil 14L linnas ja 9L maanteel. Ja kusjuures eriti vahet pole kas anda piitsa või mitte, erinevus pole nii suur nagu oli is-l. Momendi pill on M20B25, ma arvan, et asi selles.
Aga muidu see termostaat hakkab lugema vist ainult talvel ? Praegu mul läheb mootor ilusti soojaks küll. Ventikas käib ka eraldi nupust, et oleks rohkem võimalust regullida.
Aga imelik, et nii palju kohe mõjutada võib...
Aga muidu see termostaat hakkab lugema vist ainult talvel ? Praegu mul läheb mootor ilusti soojaks küll. Ventikas käib ka eraldi nupust, et oleks rohkem võimalust regullida.
Aga imelik, et nii palju kohe mõjutada võib...
BMW 325i E30 1986 M20
[. Mul termostaati pole üldse vahel. Samas kütte kulu on kuskil 14L linnas ja 9L maanteel. Ja kusjuures eriti vahet pole kas anda piitsa või mitte, erinevus pole nii suur nagu oli is-l. Momendi pill on M20B25, ma arvan, et asi selles.
Aga muidu see termostaat hakkab lugema vist ainult talvel ? Praegu mul läheb mootor ilusti soojaks küll. Ventikas käib ka eraldi nupust, et oleks rohkem võimalust regullida.
Aga imelik, et nii palju kohe mõjutada võib...[/quote]
Lisaks suurenevale küttekulule on oluliselt suurem tähtsus mootori õigel temperatuuril erinevate detailide omavahelistes lõtkudes!!! Ilma termostaadita sõita tähendab oma masinat vihata. Loodan, et autoomanikud on teadlikud sellisest terminist nagu materjalide soojuspaisumine! Kõik mootorid on seadistatud töötama temperatuurivahemikus üle 80 kraadi. Seega termostaadi arvelt kokkuhoid - ütleme väga leebelt on laristamine.
Aga muidu see termostaat hakkab lugema vist ainult talvel ? Praegu mul läheb mootor ilusti soojaks küll. Ventikas käib ka eraldi nupust, et oleks rohkem võimalust regullida.
Aga imelik, et nii palju kohe mõjutada võib...[/quote]
Lisaks suurenevale küttekulule on oluliselt suurem tähtsus mootori õigel temperatuuril erinevate detailide omavahelistes lõtkudes!!! Ilma termostaadita sõita tähendab oma masinat vihata. Loodan, et autoomanikud on teadlikud sellisest terminist nagu materjalide soojuspaisumine! Kõik mootorid on seadistatud töötama temperatuurivahemikus üle 80 kraadi. Seega termostaadi arvelt kokkuhoid - ütleme väga leebelt on laristamine.
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto