K:vedrude vahetamise kohta
K:vedrude vahetamise kohta
Hakkasin siis see nädalavahetus tagumisi vedrusid vahetama aga tuli välja ,et need tõmmitsad ei mahugi auto küljes olevale vedrule peale. Et mis süsteemiga need seal siis vahetatud saab?
Kui auto all joba olin siis avastasin ,et need augud ,milles plastmasspunnid sees peaks olema, on kõvasti roostedanud. Mõtlesin, et roostetanud tükk välja lõigata ja siis lihtsalt see auk kinni keevitada ilma selle auguta. Et kui oluline see auk seal on ?
Kui auto all joba olin siis avastasin ,et need augud ,milles plastmasspunnid sees peaks olema, on kõvasti roostedanud. Mõtlesin, et roostetanud tükk välja lõigata ja siis lihtsalt see auk kinni keevitada ilma selle auguta. Et kui oluline see auk seal on ?
Re: K:vedrude vahetamise kohta
Tungraua auk? Muidugi lõika välja ja keevita kinniSnuff kirjutas:need augud ,milles plastmasspunnid sees peaks olema, on kõvasti roostedanud. Mõtlesin, et roostetanud tükk välja lõigata ja siis lihtsalt see auk kinni keevitada ilma selle auguta
![Cool :cool:](./images/smilies/icon_cool.gif)
Aga vedrutõmmitsaid on palju erinevaid, nagu ka autosid ja nende vedrusid.
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Päris täpselt ei saanud küll nendest plastpunnides aru, kuid äkitse mõtled sa nende all läbilöögi pukse?Snuff kirjutas:see ei ole tungraua auk , vaid sellest allpool, auto all on auk, mille sees on plastmassist punnid. Nii osav ma ka nüüd ei ole , et tungraua auke kinni hakkan keevitama.
318 coupe, 92. a on autoks.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG