Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
olen vahetanud lambda anduri, sõitsin 2 kuud ja siis nüüd jalle lambda katki, pöörded jälle kõikuvad. olen vahetanud lambdat 2 korda, ja iga kahe-kolme kuu pärast lambda jälle katki, milles võib olla probleem, ja äkki keegi teab lahendust?
arvan et labda ,sest et peale lambda vahetamist töötab auto 2-3 kuud suurepäraselt. aga millegi pärast lähevad nad pärast katki, põlevad ära teisisõnu!
Tuttav mure. Ka minu masin lõhkus lamdasi, algul läks B-osa lambda, siis UM-is paigaldatud lamda ja see vahetati garantii korras välja ja lõpuks jäi pidama. Ega muud ei oskagi soovitada kui vaheta korra UM-is tuleb kokkuvõttes odavam.
olen originaali ka sinna pannud, ikka põlenud, esmine kord kui panin, siis võtsin romulast, mul ei pruugi minna nii hästi nagu sul ja siis see andur seal ka vist 3500 maksab ja siis paigaldus ka.
mul läks 3 korda lamda läbi, probleem kadus kui vahetasin õhukululugeja ära ja panin ka uue lamda. Öeldi, et see lamda tuksi minek oli tingitud vigasest õhukululugejast, mis küttesegu valeks tegi ja seega lamda ära tahmatas vms
kristjan128 kirjutas:mul läks 3 korda lamda läbi, probleem kadus kui vahetasin õhukululugeja ära ja panin ka uue lamda. Öeldi, et see lamda tuksi minek oli tingitud vigasest õhukululugejast, mis küttesegu valeks tegi ja seega lamda ära tahmatas vms
Ja minu õhukululugeja läks pühast vaimust korda või?
Mul oli selline jama, et lambda andur hakkas kergelt loksuma pesas ja co kõrge. Keerasin kinni ja asi ants. M20 mootoril pole mingit vahet mootori töös(kõrvaga kuulates), kas lambda on terve või katki või pistik lahti. M50 l pole proovind pistikut lahti keereta.
yeldi , et summutisse tekib vesi ja siis pidurdamisel see voolab tagasi lambda peale, puuriti mulle taha karpi v2ike auk, et vesi v2lja voolaks sealt kui auto seisab. kui puuriti auk siis ta ütles et umbes 4-5 liitrit läks mul sealt summutist