kas on mõtet õli vahetada käigukastis?
No selle garantii sain ma võib nii öelda tutvuse kaudu peale teki väljastamist mis kestab kuu aega rohkem seepärast anti vist et oma firma mainet hoida vms. Varsti kuu läbi ja seiklusi veel pole olnud.
Aga ise arvan asjast nii, et kui kast ikka omadega peetis siis lendab ta nigunii, ei ole vahet kas enne või pärast õli vahetust.
Aga noh kui mootoris vahetatakse iga 10k tagant õli siis miks peaks kannatama kasti õli 500k ja enam?? Siiski ise kaldun sinna poole arvama, et kasti õli peab ka vahetama ja teen seda ka edaspidi ja siiamaani on see tegu end ära tõestanud.
Aga noh eks iga üks ise teab kas vahetada või mitte...
Aga ise arvan asjast nii, et kui kast ikka omadega peetis siis lendab ta nigunii, ei ole vahet kas enne või pärast õli vahetust.
Aga noh kui mootoris vahetatakse iga 10k tagant õli siis miks peaks kannatama kasti õli 500k ja enam?? Siiski ise kaldun sinna poole arvama, et kasti õli peab ka vahetama ja teen seda ka edaspidi ja siiamaani on see tegu end ära tõestanud.
Aga noh eks iga üks ise teab kas vahetada või mitte...
V8
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
eluaegne tähendab seda, et BMW on öelnud ette palju peaks toimima käigukast 750 automaat käimaril vististi oli 150k, peale seda tuleks seal sees vahetada igasugu juppe(sidurid jms) ja siis ka õli...kui su kast peab üle 150k on hästi...aga õli võiksid ikkagi vahetada, sest kui detailid just ei purune muutuvad õli määrde omadused kindlasti halvemaks
BMW M5 V10
lugu järgmine...viisin auto UM-i et vahetada kasti õli (2 nädalat tagasi sai aeg kinni pandud) ja siis kui õhtul oleksin pidanud auto kätte saama helistavad nemad, et meil seda lifetime õli plegi sees
Mis mul siis muud ikka üle jäi kui veidike vihastada ja kurvalt järgi minna, no kuna auto oli juba seal siis vahetati vähemalt mootoripadjad ära (lasin silla kontrolli ka teha).
Aga kõige lõpux on ikkagi jama selles et kohapeal üks klienditeenindajatest ütles et tema ei soovitaks ikkagi vahetada, et on juhuseid kus kast jookseb kokku. Ja sellist asja ei hüvita kuidagi tehas ka, kuna EI OLE ette nähtud lifetime õli vahetada!!!
Nüüd ei teagi mis teha...
Mis mul siis muud ikka üle jäi kui veidike vihastada ja kurvalt järgi minna, no kuna auto oli juba seal siis vahetati vähemalt mootoripadjad ära (lasin silla kontrolli ka teha).
Aga kõige lõpux on ikkagi jama selles et kohapeal üks klienditeenindajatest ütles et tema ei soovitaks ikkagi vahetada, et on juhuseid kus kast jookseb kokku. Ja sellist asja ei hüvita kuidagi tehas ka, kuna EI OLE ette nähtud lifetime õli vahetada!!!
Nüüd ei teagi mis teha...
No arvata on, et vastutus jääb sinu kaela kes see ikka tahab vastutuse enda peale võtta. Mina võtsin julguse kokku ja vahetasin ära, praegu läbitud pea 3,5k km ja ei ole õnneks midagi juhtunud. Nüüd peale õli vahetust töötab kast paremini.
Seda samust õli mis nemad kallavad võid ju ise ka kuskilt muust kohast osta ja UM-i viia kus nad siis selle su auto kasti kallavad.
Seda samust õli mis nemad kallavad võid ju ise ka kuskilt muust kohast osta ja UM-i viia kus nad siis selle su auto kasti kallavad.
V8
Tavaliselt alati,kui olen esimest korda vahetanud kastis "igavest" õli,venib sealt välja mingi bituumenitaoline mustjas ollus.Kahjuks jääb pool normi alati turbiini ja kasti.Seepärast olen mõnetuh. km. järel jällegi vahetanud. Alul on tekkinud kõiksuguseid anomaaliaid kasti töös,aga mõne aja möödudes on kõik kastid uue õliga suurepäraselt tööle hakanud ja õnneks ka jäänud. 3-4 õlivahetust(kui pole põhjust kasti maha võtta ja tühjendada-täita) ja kast täielikult pestud ning sõidavad nad kõik tänaseni.
Kui kastil on aeg täis ja tal kavatsus elust lahkuda,teeb ta seda ka varem,või hiljem,olenemata,kas vahetad,või mitte seda igavest õli.
Mina vahetan.
Kui kastil on aeg täis ja tal kavatsus elust lahkuda,teeb ta seda ka varem,või hiljem,olenemata,kas vahetad,või mitte seda igavest õli.
Mina vahetan.
aga imelik on see et mix selline kasti jama vaevab BMW-d...ple kuulnud et teistel oleks selline probleem just nimelt õlivahetuse pärast, nt ise olen lasknud Saabil ja MB-l vahetada, need töötasid ilusti pärast edasi.
Probleemiks nagu ma saan aru on, et see uus õli on nii heade puhastusomadusetga, mis võtab selle pasa lahti ja võib tekitada kahju kastile
Probleemiks nagu ma saan aru on, et see uus õli on nii heade puhastusomadusetga, mis võtab selle pasa lahti ja võib tekitada kahju kastile
Eks jah,sellele õlivahetusega kaasnev põhiline jama ongi see,mida Trionic kirjeldas - vana õli lihtsalt ei tule välja,ning värske õli loputab selle viimasegi pasa seal kastis lahti,mis siis kuhugi peenikestesse kanalitesse ummistub.
Tegelikult peaks nende niiöelda eluaegsete õlide korral õlivahetuse ikka kuskil seal 150 tuhande peal kindlasti ära tegema - niiöelda kasti eluea profilaktika mõttes. Aga sageli seda ei tehta,sest igal pool juu kirjas,et eluaegne õli . Ja nii juhtubki,et tegelikult sõidetakse päris suur läbisõit veel lisaks,enne kui ükskord mõni uus hoolikam peremees võtab vaevaks selle õlivahetuse ära teha,ning siis tuleb sealt kastist tõesti selline masuuditaoline ollus(just ollus,mitte enam õli) välja. Või teine variant - sõidetakse ilma õlivahetuseta seniks,kuni ilmnevad juba tõsisemad probleemid,ning kast tuleb laiali tõmmata.
Tegelikult peaks nende niiöelda eluaegsete õlide korral õlivahetuse ikka kuskil seal 150 tuhande peal kindlasti ära tegema - niiöelda kasti eluea profilaktika mõttes. Aga sageli seda ei tehta,sest igal pool juu kirjas,et eluaegne õli . Ja nii juhtubki,et tegelikult sõidetakse päris suur läbisõit veel lisaks,enne kui ükskord mõni uus hoolikam peremees võtab vaevaks selle õlivahetuse ära teha,ning siis tuleb sealt kastist tõesti selline masuuditaoline ollus(just ollus,mitte enam õli) välja. Või teine variant - sõidetakse ilma õlivahetuseta seniks,kuni ilmnevad juba tõsisemad probleemid,ning kast tuleb laiali tõmmata.
minu teada saabil pole eluaegseid õlisid, järelikult on neid kunagi ka vahetatud(hooldustes) ja äkki sellepärast uue õli sisse panemisel ei lähe need kastid ka laiali, kuna puudub see saast sealt seestMarko_J kirjutas:aga imelik on see et mix selline kasti jama vaevab BMW-d...ple kuulnud et teistel oleks selline probleem just nimelt õlivahetuse pärast, nt ise olen lasknud Saabil ja MB-l vahetada, need töötasid ilusti pärast edasi.
Probleemiks nagu ma saan aru on, et see uus õli on nii heade puhastusomadusetga, mis võtab selle pasa lahti ja võib tekitada kahju kastile
Asi pole eriti automargis,alles paari nädala eest jooksis mul üks saabi kast peale õlivahetust kokku. Võtsime molekulideks,viga ei leidnud.Jälle kokku,alla,kast töötas,aga anomaaliatega.Uuesti lahti ja siis sai "aju"ka pulkadeks võetud."ajukäärudes" ujus ikka seda si...a parajalt.Peale ajupesu ja koostamist töötab kast jälle suurepäraselt.Marko_J kirjutas:aga imelik on see et mix selline kasti jama vaevab BMW-d...ple kuulnud et teistel oleks selline probleem just nimelt õlivahetuse pärast, nt ise olen lasknud Saabil ja MB-l vahetada, need töötasid ilusti pärast edasi.
Probleemiks nagu ma saan aru on, et see uus õli on nii heade puhastusomadusetga, mis võtab selle pasa lahti ja võib tekitada kahju kastile
kui kast hakkab jamama peale õli vahetust siis saab üldjuhul juhtploki pärast puhtaks,kui aga sõita õndsa lõpuni- kõik metalli, siis hooti tuleb hüdraulika plokk täitsa välja vahetada! ZF ja enamus teisigi autom.kasti tootjaid (v.a.MB) ei ole andnud võimalust õli vahetusel turbiini tühjaks lasta ja seoses sellega jääb suur osa juhuslikul õlivahetusel kasti.
E34 520A ; E34 524TDA
seepärast kasutangi odavaimat viisi-vahetan korduvalt lühikeste välpade järel õli.aarekas kirjutas:kui kast hakkab jamama peale õli vahetust siis saab üldjuhul juhtploki pärast puhtaks,kui aga sõita õndsa lõpuni- kõik metalli, siis hooti tuleb hüdraulika plokk täitsa välja vahetada! ZF ja enamus teisigi autom.kasti tootjaid (v.a.MB) ei ole andnud võimalust õli vahetusel turbiini tühjaks lasta ja seoses sellega jääb suur osa juhuslikul õlivahetusel kasti.
Mul hakkab ka käigukast mingeid anomaaliaid ilmutama. Teine käik ei lähe sisse, nagu sein oleks ees (mitte, et üldse sisse ei läheks, aga töötab väga halvasti). Kolmas läheb kah kohati raginaga sisse ning kohati justkui läheb natuke ning hetke pärast läheb korralikult sisse. Neljas-viies käik töötavad kõige paremini. Üldse tundub, et sünkronisaatorid on vääääga halvas seisukorras.. Lähiajal püüan välja uurida, kas viimase 10 aasta jooksul (aeg, mis auto on Eestis olnud) on käigukastiõli vahetatud. Kuna selle kastiga on väga ebanormaalne sõita, siis peaks nagu proovima. Kui aga peale vahetust kokku jookseb, siis ma ei tea küll, kes seda parandama hakkab.. või selle eest maksma :] Autoks 88a 525i manuaal
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Manuaalile ei tohiks see õlivahetus nüüd küll liiga teha. "Lifelong" õliga automaatkastid on need, mis muret tekitavad siin.joh kirjutas:Mul hakkab ka käigukast mingeid anomaaliaid ilmutama. Teine käik ei lähe sisse, nagu sein oleks ees (mitte, et üldse sisse ei läheks, aga töötab väga halvasti). Kolmas läheb kah kohati raginaga sisse ning kohati justkui läheb natuke ning hetke pärast läheb korralikult sisse. Neljas-viies käik töötavad kõige paremini. Üldse tundub, et sünkronisaatorid on vääääga halvas seisukorras.. Lähiajal püüan välja uurida, kas viimase 10 aasta jooksul (aeg, mis auto on Eestis olnud) on käigukastiõli vahetatud. Kuna selle kastiga on väga ebanormaalne sõita, siis peaks nagu proovima. Kui aga peale vahetust kokku jookseb, siis ma ei tea küll, kes seda parandama hakkab.. või selle eest maksma :] Autoks 88a 525i manuaal
Ohh, väga rõõmustav. Ma mõtlesin, et ka manuaalid on nende eluaegsete õlidega.. Mis õli muidu soovitate?Kristjan_K kirjutas:Manuaalile ei tohiks see õlivahetus nüüd küll liiga teha. "Lifelong" õliga automaatkastid on need, mis muret tekitavad siin.joh kirjutas:Mul hakkab ka käigukast mingeid anomaaliaid ilmutama. Teine käik ei lähe sisse, nagu sein oleks ees (mitte, et üldse sisse ei läheks, aga töötab väga halvasti). Kolmas läheb kah kohati raginaga sisse ning kohati justkui läheb natuke ning hetke pärast läheb korralikult sisse. Neljas-viies käik töötavad kõige paremini. Üldse tundub, et sünkronisaatorid on vääääga halvas seisukorras.. Lähiajal püüan välja uurida, kas viimase 10 aasta jooksul (aeg, mis auto on Eestis olnud) on käigukastiõli vahetatud. Kuna selle kastiga on väga ebanormaalne sõita, siis peaks nagu proovima. Kui aga peale vahetust kokku jookseb, siis ma ei tea küll, kes seda parandama hakkab.. või selle eest maksma :] Autoks 88a 525i manuaal
-edit- vaatasin täna, et kui teine käik sisse ei taha minna, siis korraks sidurilt jala tõstes vahetab ära..
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
Tartus öeldi 1500, Tln UM-st öeldi 2500veekaheksa kirjutas:A viitsid - helista UM'i ja küsi neilt.kristjan128 kirjutas:palju autom. kasti õli (ja ka filtri?) vahetus UM-s maksab? 525i 94 autom
Ja siis kirjuta siia, mis nad sulle rääkisid. Miks sa arvad, et me seda sinu eest teeme?
No bad feelings.
BMW 525 E39/ galant 2,5 v6
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
Seda, et Tartu UM-st öeldi mulle, et e34-l tuleb autom. kasti õli vahetada iga 60000 järelt. Niiet järelikult peaksid sa selle ära vahetama, sest see mootor ka e34-l kasutusesjanayza kirjutas:Mure ikka suur!
Minu Kullakene on väga palju sõitnud 258 000 km, kas nüüd on aeg õli vahetada käigukastis...(automaat)
91 aasta, 320i, E36
BMW 525 E39/ galant 2,5 v6
mul mure selline... üks voolik läks puruks ja sisi arvatavast jooksis kasti õli välja mis oli punast värvi :S et vooliku panin juurde aga mis õli ma sinna panna tohin või m ida soovitate... ilma nagu ka ei saa :S
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
aga kust punast saab? öeldi et läheb spets õli? Et kas siis aint UM'st? Muidu kust seda juurde saab lisada?
Varras asus kpaott all kuskil kojameeste läheduses kui ma ei eksi?
Varras asus kpaott all kuskil kojameeste läheduses kui ma ei eksi?
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a