Eks jah,sellele õlivahetusega kaasnev põhiline jama ongi see,mida Trionic kirjeldas - vana õli lihtsalt ei tule välja,ning värske õli loputab selle viimasegi pasa seal kastis lahti,mis siis kuhugi peenikestesse kanalitesse ummistub.
Tegelikult peaks nende niiöelda eluaegsete õlide korral õlivahetuse ikka kuskil seal 150 tuhande peal kindlasti ära tegema - niiöelda kasti eluea profilaktika mõttes. Aga sageli seda ei tehta,sest igal pool juu kirjas,et eluaegne õli

. Ja nii juhtubki,et tegelikult sõidetakse päris suur läbisõit veel lisaks,enne kui ükskord mõni uus hoolikam peremees võtab vaevaks selle õlivahetuse ära teha,ning siis tuleb sealt kastist tõesti selline masuuditaoline ollus(just ollus,mitte enam õli) välja. Või teine variant - sõidetakse ilma õlivahetuseta seniks,kuni ilmnevad juba tõsisemad probleemid,ning kast tuleb laiali tõmmata.