Mure 4.0 mootoriga
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 08.04.2007 18:19 22
- Asukoht: Jõgeva, Põltsamaa
Mure 4.0 mootoriga
Tegu on M60 mootoriga,
mure siis selline:
sõites jäi mootor seisma ega käivitunud uuesti, ise mõtlesin et äkki benapump, aga ei see täiesti töökorras, siis mõõtsin surved üle ja avastasin et surved olid 2-10 at ni, järeldasin et kett on üle visand, kuid ei see oli Samuti paigas, järgmiseks mõtlesin et midagi äkki õliga, vahetasin filtri ja õli, ning kontrollisin õlipumba üle, tundus kõik korras olema, aga käivitades ei midagi, õrnalt nagu lubaks aga käima ei lähe!!!
mure siis selline:
sõites jäi mootor seisma ega käivitunud uuesti, ise mõtlesin et äkki benapump, aga ei see täiesti töökorras, siis mõõtsin surved üle ja avastasin et surved olid 2-10 at ni, järeldasin et kett on üle visand, kuid ei see oli Samuti paigas, järgmiseks mõtlesin et midagi äkki õliga, vahetasin filtri ja õli, ning kontrollisin õlipumba üle, tundus kõik korras olema, aga käivitades ei midagi, õrnalt nagu lubaks aga käima ei lähe!!!
2-10 bari? kindel, et õieti mõõtsid?
starter veab korralikult ringi ikka?
starter veab korralikult ringi ikka?
Viimati muutis raimo_r, 14.04.2007 16:02 57, muudetud 1 kord kokku.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=37134
kui see ei aita siis diagnostikasse. sellised autod pannakse 15 minutiga käima ( või leitakse viga)
kui see ei aita siis diagnostikasse. sellised autod pannakse 15 minutiga käima ( või leitakse viga)
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 08.04.2007 18:19 22
- Asukoht: Jõgeva, Põltsamaa
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 08.04.2007 18:19 22
- Asukoht: Jõgeva, Põltsamaa
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 08.04.2007 18:19 22
- Asukoht: Jõgeva, Põltsamaa
Auto on diagnostikas käinud, sealt öeldi et kett üle visant aga ei olnud, jumala paigas oli!!patrik kirjutas:http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=37134
kui see ei aita siis diagnostikasse. sellised autod pannakse 15 minutiga käima ( või leitakse viga)
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 08.04.2007 18:19 22
- Asukoht: Jõgeva, Põltsamaa
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 08.04.2007 18:19 22
- Asukoht: Jõgeva, Põltsamaa
-
- Huviline
- Postitusi: 12
- Liitunud: 08.04.2007 18:19 22
- Asukoht: Jõgeva, Põltsamaa
Teema jätkuks:
M60b40 mootor
Kahes silindris surve 3 (samas reas üle ühe), teistel 10-11.
Jõud puudub, sõita ei kannata.
Kas kahe silindri "puudumisega" peabki olema selline kamm? Ei usu ise eriti. Ja mis seal suure tõenäosusega läbi on, et surveaste nii madal on: rõngad ainult? Igatahes kompressorist õhku silindrisse lastes hakkas õlikorgist õhku välja puhuma.
M60b40 mootor
Kahes silindris surve 3 (samas reas üle ühe), teistel 10-11.
Jõud puudub, sõita ei kannata.
Kas kahe silindri "puudumisega" peabki olema selline kamm? Ei usu ise eriti. Ja mis seal suure tõenäosusega läbi on, et surveaste nii madal on: rõngad ainult? Igatahes kompressorist õhku silindrisse lastes hakkas õlikorgist õhku välja puhuma.
Tõstaks teemat.
Auto seisab veel. Tühikäik ebaühtlane, jõuetu ja sõita ei kannata. Surved on silindrites enamvähem. Nüüd peaks kahes olema juba üle 9 (enne oli 3). Bensiinipump küll e32 3.0 oma, aga see ei tohiks rolli mängida. Nukkvõlli anduri sõi võibolla ära, aga samas jälle auto töötab. Karterituulutuse klapp? Öeldi mulle, et visuaalseid vigastusi pole.
Võibolla lasen pärast video ka siia.
Auto seisab veel. Tühikäik ebaühtlane, jõuetu ja sõita ei kannata. Surved on silindrites enamvähem. Nüüd peaks kahes olema juba üle 9 (enne oli 3). Bensiinipump küll e32 3.0 oma, aga see ei tohiks rolli mängida. Nukkvõlli anduri sõi võibolla ära, aga samas jälle auto töötab. Karterituulutuse klapp? Öeldi mulle, et visuaalseid vigastusi pole.
Võibolla lasen pärast video ka siia.
vv
Nukkvõlli ja väntvõli anduri korrasolekut saad ise kontrollida. Mõõda ära takistus teise ja kolmanda klemmi vahel (sealpool otsas mis läheb mootori peale). Väntvõlli takitus pidi 500-600 oomi olema nukkvõllil üle 1,45 kilo-oomi oomi.
Karterituulutusklapp kontrolli ikka ise üle, ega välise vaatluse korral ei saagi aru et midagi läbi. Kui ikka 4-jas ja 8-sas küünal õlised ning 3-jas 7-mes küünal natuke vähem õlised, siis ilmselt viga karterituulutus klapis. Minul näiteks oli katki siit jooniselt osa nr.8 (nn. pime) ja tänu sellele oli ka vahetevahel mootor ebaühtlane
Karterituulutusklapp kontrolli ikka ise üle, ega välise vaatluse korral ei saagi aru et midagi läbi. Kui ikka 4-jas ja 8-sas küünal õlised ning 3-jas 7-mes küünal natuke vähem õlised, siis ilmselt viga karterituulutus klapis. Minul näiteks oli katki siit jooniselt osa nr.8 (nn. pime) ja tänu sellele oli ka vahetevahel mootor ebaühtlane

Oleks vahva kui vahetevahel ei käiks
See mootor põhimõtteliselt ei käigi.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 0514488529
Illustreeriv video. See on kevadel.Nüüd on kolbidel (need mis kehvad) rõngad vahetatud, nii et pole enam madal kompressioon aga kehva ikkagi.

http://video.google.com/videoplay?docid ... 0514488529
Illustreeriv video. See on kevadel.Nüüd on kolbidel (need mis kehvad) rõngad vahetatud, nii et pole enam madal kompressioon aga kehva ikkagi.