Konditsioneer ei puhu külma???
Konditsioneer ei puhu külma???
Mure siis pealkirjas ära toodud. Eelmine suvi kõik ilusti toimis, aga nüüd soojemate ilmadega helbekese nuppu vajutades, muudab tühikäigul mootori pöördeid justkui konti järgi võttes, aga mida puhuma ei hakka on külm õhk. Milles asi võib olla, ehk on vedelikku vähe? Mida arvate?
power
Oled ikka kindel, et see asi, mis seda külma tekitab, on vedelik?
Ja miks seal külma ei tule on arvatavasti gaasi vähesus või puudumine.
Järeldus siis, et kliima süsteem lekib, räägin selle pärast seda, et mul üks tuttav konkreetselt tegeleb nende kliimadega ja täitmistega ja ta ütles et kui süsteem on korras siis ei tohiks sealt midagi lekkida s.t. et kui korra täidad siis see sinna ka jääb jäädavalt. Ta kontrollis minulgi seda süsteemi (õhuga)ja ütles et metall torud on terved ja leket ei ole aga kummitorudele garantiid ei anna kuna vaakumi tekitamisel need mikro augud sulguvad.
Mine täida uuesti ära ja naudi kuuma suve!!!
Ja miks seal külma ei tule on arvatavasti gaasi vähesus või puudumine.
Järeldus siis, et kliima süsteem lekib, räägin selle pärast seda, et mul üks tuttav konkreetselt tegeleb nende kliimadega ja täitmistega ja ta ütles et kui süsteem on korras siis ei tohiks sealt midagi lekkida s.t. et kui korra täidad siis see sinna ka jääb jäädavalt. Ta kontrollis minulgi seda süsteemi (õhuga)ja ütles et metall torud on terved ja leket ei ole aga kummitorudele garantiid ei anna kuna vaakumi tekitamisel need mikro augud sulguvad.
Mine täida uuesti ära ja naudi kuuma suve!!!

E32 750i 220kW 

Oskate äkki ka ütelda, miks E34-al konditsioneer külma õhku liiga vähe võib puhuda?
Konditsioneer töötab ja seda on tunda nii temp.-i muutumisest kui ka nn. külmkapi lõhnast.
Päikse toimel +20-e kraadi juures peab ventilaatori seadma vähemalt 3ndale astmele, et õhk salongis jahedamaks muutuks.
Loogiliselt järeldades jääks see +25-e või 30-e kraadi juures jänni.
Endal liikusid mõtted salongiõhu filtri kontollimise poole (sooja õhku puhub normaalse tugevusega), kuid kas võib olla tõenäoline, et kondil hakkab toimeainet väheks jääma?
Kuidas selle lõppedes kont käitub: lõpetab päevapealt töö või puhub vähem?
Leket ise ei pea tõenäoliseks, sest keegi teda hiljuti täitnud ei ole.
Konditsioneer töötab ja seda on tunda nii temp.-i muutumisest kui ka nn. külmkapi lõhnast.
Päikse toimel +20-e kraadi juures peab ventilaatori seadma vähemalt 3ndale astmele, et õhk salongis jahedamaks muutuks.
Loogiliselt järeldades jääks see +25-e või 30-e kraadi juures jänni.
Endal liikusid mõtted salongiõhu filtri kontollimise poole (sooja õhku puhub normaalse tugevusega), kuid kas võib olla tõenäoline, et kondil hakkab toimeainet väheks jääma?
Kuidas selle lõppedes kont käitub: lõpetab päevapealt töö või puhub vähem?
Leket ise ei pea tõenäoliseks, sest keegi teda hiljuti täitnud ei ole.
Üldiselt on konditsioneeril vahel survelüliti, nii et kui gaasi rõhk väike ei lähe isegi konditsioneeri lüliti peal tuluke põlema, rääkimata kliimakompressori käivitamisest, nii et kui tuluke põleb ja kompressor töötab ei tohiks gaasi vähe olla, muidugi jääb alati võimalus et keegi on näiteks müügiautol lüliti kokku ühendanud.
BMW E34 525i touring
Minu omal jälle algul korraks süttis ja siis kustus ära. Aga kui nii on, siis on juba päris tühi see süsteem. Palju varem juba asi küll tööle hakkab, aga enam ei jahuta.Veljo_V kirjutas:Tuli peaks ikka põlema minema, vähemalt minu omal läks kui kont tühi oli!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mul oli sama asi- pusisin salongiõhu filtri ära ja keerasin ventika põhja. Sekundiga oli tuba prügi ja lehti täis, sest filter oli olnud umbes mis umbes- selle vea tunned ära, et aukudest õhku nagu ei tulekski. Teine tüüpiline asi, et kondi radika jahutusvent (elektrooniline) on kinni jäänud. Meie oludes tüüpiline- talvel seda ei kasuta ja kogu saast roostetab sinna vahele. Lase korra auto ees põlvili ja proovi näpuga venti ringi ajada. Kui see ringi ei käi, võib asi ka selles olla.inxx kirjutas:Oskate äkki ka ütelda, miks E34-al konditsioneer külma õhku liiga vähe võib puhuda?
Konditsioneer töötab ja seda on tunda nii temp.-i muutumisest kui ka nn. külmkapi lõhnast.
Päikse toimel +20-e kraadi juures peab ventilaatori seadma vähemalt 3ndale astmele, et õhk salongis jahedamaks muutuks.
Loogiliselt järeldades jääks see +25-e või 30-e kraadi juures jänni.
Endal liikusid mõtted salongiõhu filtri kontollimise poole (sooja õhku puhub normaalse tugevusega), kuid kas võib olla tõenäoline, et kondil hakkab toimeainet väheks jääma?
Kuidas selle lõppedes kont käitub: lõpetab päevapealt töö või puhub vähem?
Leket ise ei pea tõenäoliseks, sest keegi teda hiljuti täitnud ei ole.
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
mine täida autopartneris ära ja töötab kohe - kui just pump õhtul pole - mul tehti suvel pumbale kap remont ja kõik toimis, kuid nüüd kevadel külma ei tulnud - läksin autopartnerisse ja need ütlesid, et talvel kui ca -25 kraadi siis vanemad tihendid hakkavad läbi laskma - nii et mine täida
Minult kõik mis puudutab püssirohtu ja ilutulestikke.
eiei, Ragnar, kogu lugupidamisega- mootor sellest üle ei kuumene.
mileks siis veel see kondi radikas ja vent on?!?! ega mootor seda ei jahuta.
samamoodi võib väita, et mingi kokkukärsanud relee ajab mootori soojaks.
teate, minu soovitus- sain ühelt tuttavalt sellise venna numbri-
5156190- Imre nimeks.
Helistad ette, sõidab järgmine päev kolonkadega lepitud kohta (Tallinna kandis..äkki ka mujal), täidab kondi ja annab head nõu, miks su salong ikka külmaks ei lähe. Viimane käib hinna sisse, aga konditsioneer saab ikka täidetud!
mileks siis veel see kondi radikas ja vent on?!?! ega mootor seda ei jahuta.
samamoodi võib väita, et mingi kokkukärsanud relee ajab mootori soojaks.
teate, minu soovitus- sain ühelt tuttavalt sellise venna numbri-
5156190- Imre nimeks.
Helistad ette, sõidab järgmine päev kolonkadega lepitud kohta (Tallinna kandis..äkki ka mujal), täidab kondi ja annab head nõu, miks su salong ikka külmaks ei lähe. Viimane käib hinna sisse, aga konditsioneer saab ikka täidetud!
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
+krevett- ta vaatab kellade järgi, palju läheb, mu E34 tds sai vast 4-5 soti jagu gaasi, aga siiani on OK. muidugi, kui suur jama on, minge Autopartnerisse. Näiteks Imre laseb salongiõhu ventika põhja, nagu etikett nõuab, kompab nõrga külma puhul välist propellerit jne. Aga minu autole pandud diagnoos pidas paika ja seega AP diagnoosist hoidsin oma 300 kokku..
Üks rool autos mitme inimese kohta on diskrimineerimine!
Kulla kallis mees kogu lugupidamisega sinu suhtes,IKKA KUUMENEMB KÜLL MOOTOR ÜLE. Endal kogemus olemas sellega ja väga valus veel. Kondiradika ees oleval vendil on kaks funksiooni kondi radika jahutamine ja veel kui vabajooksu siduriga meh. ventikas ei suuda mootorit jahutada siis tuleb ka kondi radika ventkas abiks, muideks sellel on kaka skiirust ka veel!!!Ignuk kirjutas:eiei, Ragnar, kogu lugupidamisega- mootor sellest üle ei kuumene.
mileks siis veel see kondi radikas ja vent on?!?! ega mootor seda ei jahuta.
samamoodi võib väita, et mingi kokkukärsanud relee ajab mootori soojaks.
teate, minu soovitus- sain ühelt tuttavalt sellise venna numbri-
5156190- Imre nimeks.
Helistad ette, sõidab järgmine päev kolonkadega lepitud kohta (Tallinna kandis..äkki ka mujal), täidab kondi ja annab head nõu, miks su salong ikka külmaks ei lähe. Viimane käib hinna sisse, aga konditsioneer saab ikka täidetud!
E34-l küll, jah.Tarvo kirjutas:Kindel?Kuuno_R kirjutas:Kliimaradika ventilaator läheb esimeses astmes tööle kohe kui konditsioneer sisse lülitada.
Sama asi, küll jah, aga mul nt. oli Magna/Siemens seal. Sõltub sellest, kelle tehtud see lisaventikas on.Ragnar kirjutas:Tarvo sul arvatavasti 17401373177 on vaja uus osta. Ilma selleta töötab ainult teise kiirusega, kui liiga kuumaks läheb.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!