RADIAATORI vahetus ja hind... kas tasub
-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 23.01.2007 23:53 26
RADIAATORI vahetus ja hind... kas tasub
Kui palju võib minna maksma radiaator ja selle vahetus 5. seeria 2.5 R6 (141 kW).
Kust neid hindu vaadata saaks, kas mõni pood äkki tallinnas vms.
Scorpamees
Kust neid hindu vaadata saaks, kas mõni pood äkki tallinnas vms.
Scorpamees
Originaalosa maksab uuena 4154.12 krooni.
B-osa hinnad leiad lehelt www.radiaator.ee
Kasutatud varuosad leiad siit
B-osa hinnad leiad lehelt www.radiaator.ee
Kasutatud varuosad leiad siit
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
radikas
uus 2100 paigaldus mahub hinna sisse
Re: radikas
paigaldada on küll ju hästi raskevelts1 kirjutas:uus 2100 paigaldus mahub hinna sisse





BMW
Jubehollow kirjutas:sa isegi ei kujuta ette millega normaalne autoomanik hakkama peaks saama aga paraku ei saa... ise näinud inimest... meesterahvast... kes ei saa tulepirnide vahetamisega hakkama.... heh... isegi poest uue pirni ostmisega ei saanud hakkama, sest ta ei teadnud millist pirni tal vaja on

BMW
selliseid kes tulevad poodi ja ahavad prini osta ja ise ka ei tea millist on üpris palju.ükskord tuli poodi meesterahvas ja küsis pirni...ma tahan prini autole.. küsisin siis et mis autole..no autole... vahet pole ju... 

2006 118D :)
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
1999 328 CI väikest viisi sõidu rõõmu :) --> Ajalugu
1992 318is rakett :) --> ajalugu.
ok... võimalik, et inimesed ei teagi kõike autodest, aga televiisori puldist peaks natuke ikka teadma. Liiga tihti käivad poes inimesed kes küsivad puldile patareisid... küsimusele, et mis mõõtu osatakse tavaliselt vastata ainult suurt silmadega; "tavalisele televiisori puldile" 

E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
Mina isiklikult tõenäoliselt ei saaks selliste asjadega hakkama. Ei julge ka ... pirni vahetamisega saan hakkama, kaitsmete vahetamisega ka ... õli vahetamise ja kõik keerulisemad tööd jätaks siiski spetsialistide hooleks. Risk ise tehes midagi teadmatusest tuksi keerata ei kaalu seda rahalist võitu minu jaoks üles.Oliver525 kirjutas:hollow kirjutas:ma arvan, et ainult tyki vahetamine ei ole paigaldus... õhutamine ka veel sinna otsa
edit: vana jahutusvedelik vaja välja ka lasta sedasi, et ta alles jääks
No jah need asjad ka aga no iga normaalne auto omanik peaks ikk sellega hakkama saama!
Samas ma ei pea ennast ebanormaalseks autoomanikuks

Indrek
No juudas õlivahetus on nüüd küll see kõige elentaarsem ja lihtsaim asi ja kaitsmevahetus no komoonIndrek_M kirjutas:Mina isiklikult tõenäoliselt ei saaks selliste asjadega hakkama. Ei julge ka ... pirni vahetamisega saan hakkama, kaitsmete vahetamisega ka ... õli vahetamise ja kõik keerulisemad tööd jätaks siiski spetsialistide hooleks. Risk ise tehes midagi teadmatusest tuksi keerata ei kaalu seda rahalist võitu minu jaoks üles.Oliver525 kirjutas:hollow kirjutas:ma arvan, et ainult tyki vahetamine ei ole paigaldus... õhutamine ka veel sinna otsa
edit: vana jahutusvedelik vaja välja ka lasta sedasi, et ta alles jääks
No jah need asjad ka aga no iga normaalne auto omanik peaks ikk sellega hakkama saama!
Samas ma ei pea ennast ebanormaalseks autoomanikuks


BMW
Point oli selles, et ega see ei tee inimesest veel ebanormaalset autoomanikku kui ta ise auto all roomama ei kipuOliver525 kirjutas:No juudas õlivahetus on nüüd küll see kõige elentaarsem ja lihtsaim asi ja kaitsmevahetus no komoonIndrek_M kirjutas:Mina isiklikult tõenäoliselt ei saaks selliste asjadega hakkama. Ei julge ka ... pirni vahetamisega saan hakkama, kaitsmete vahetamisega ka ... õli vahetamise ja kõik keerulisemad tööd jätaks siiski spetsialistide hooleks. Risk ise tehes midagi teadmatusest tuksi keerata ei kaalu seda rahalist võitu minu jaoks üles.Oliver525 kirjutas:
No jah need asjad ka aga no iga normaalne auto omanik peaks ikk sellega hakkama saama!
Samas ma ei pea ennast ebanormaalseks autoomanikuks![]()

Mille pagana pärast peaksin ma niblima kuskil estakaadil ise õli vahetamisega kui ostes õli ja filtri, on enamasti vahetus tasuta

Tänan, ei soovi selliseid elamusi. Ise vahetan pirne, kaitsmeid, pumpan kumme, pesen ja koristan autot ... that's it ... ülejäänu jäägu spetsialistidele.
OT lõpp. Juudas.
Indrek
Miks ma peaksin ise mootoriõli vahetama kui õlivahetus on tasuta teenus?Oliver525 kirjutas:No juudas õlivahetus on nüüd küll see kõige elentaarsem ja lihtsaim asi ja kaitsmevahetus no komoonIndrek_M kirjutas:Mina isiklikult tõenäoliselt ei saaks selliste asjadega hakkama. Ei julge ka ... pirni vahetamisega saan hakkama, kaitsmete vahetamisega ka ... õli vahetamise ja kõik keerulisemad tööd jätaks siiski spetsialistide hooleks. Risk ise tehes midagi teadmatusest tuksi keerata ei kaalu seda rahalist võitu minu jaoks üles.Oliver525 kirjutas:
No jah need asjad ka aga no iga normaalne auto omanik peaks ikk sellega hakkama saama!
Samas ma ei pea ennast ebanormaalseks autoomanikuks![]()

Et lähen kanistriga õlimüüja juurde, keeldun tema teenusest, et ise kuskil puki või kraavi kohal vahetama hakata. Ja pärast veel muretse kuhu nurga taha siis vana õli poetada.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
eks jah see õhutamine ole üks selline asi mis tuleb korralikult teha, sest selle tegemata jätmine võib lõpetada põhimõtteliselt mootori kui keema lasta (plokikaan jne..)
samas vana õli kohapealt on mul igatahes lahendus olemas Angaari küte on õlipõletiga nii et igati ÖKO
kütab angaari ja põletab vana õli
samas vana õli kohapealt on mul igatahes lahendus olemas Angaari küte on õlipõletiga nii et igati ÖKO

Soovitaks Lakiautot!! Endal oligi probleem nädal tagasi, vaja uut radiaatorit, lasin siis erinevat firmadel teha oma pakkumised, ka siinsetel kasutajatel kes müüvad uusi varuoasi, ning kõige soodsamaks pakkumsieks osutus Lakiauto 3440- läkisn kohale ja küsisin et kas allahindlust ka saab mõne protsendi, öeldi et jah... ning lõpphind kujunes 2900- (hinnavõit missugune)
Autol pirni vahetamine ei pruugi kah niisama olla. Näiteks mõnel xenonii vahetamiseks, kisu terve tuli maha ja siis see veel omakorda lahti. Ja tule mahasaamiseks peab veel enne pool kapotialust puhtaks tegema, mis kõik sinna ette jäävad.
Õlivahetuse kohta oli kusagil miski nali, võibolla siinsamas, aga OTna katsun umbes peast meelde tuletada ja paari reaga siia lisada.
Et siis naine vahetab õli teeninduses - aja kulu umbes tund ja kogu vahetus koos õliga näiteks 500.- Tehtud.
Mees teeb ise. Alustuseks paar õlut, kruvikas läbi vana filtri, ise korralikult õliseks, terve garaaz vana õli täis. Uus filter külge ja uus õli sisse. Uhh valmis, paar õlut selle peale. Auto käima, õli lendab igalt poolt, selgub et uus filter on vale. Suurest vihast paar õlut. Vaja uuesti uus õli osta. Paneks vana õli tagasi sisse ja vana filtri, aga pool õli mööda elamist laiali ja kruvikaga sai ju lahti võetud. Taksoga poodi, uus õli ja ee uut filtrit ei oska osta, vaja vana pealt kood vaadata. Koju tagasi, koodi võimatu lugeda kuna vana filter kruvikaga rikutud. Peale pikka jebimist saab kood siiski loetud. Uuesti taksoga poodi - pood tänaseks kinni. Suurest vihast 6pack õlut. Järgmine päev alustuseks paar õlut ja uuesti taksoga poodi, uus filter.
Filter külge ja õli sisse. Filter kõvasti kinni. Auto käima, õli jookseb. Filtri tihend on ära ununenud või on vana tihend ka alla jäänud. Filtrit ei saa lahti kuidagi. Paar õlut. Peale pikka kangutamist saab filtri lahti ja tihend vahele. Uuesti kinni. Peab. Aga õli alla normi. Poodi ja veel paar liitrit õli juurde.
Aja kulu 2 päeva + ise üleni õline + närvikulu.
Kulu õlile 3xõli. Näiteks 1200.-
Kulu õllele+ kulu taksole + üks üleliigne filter. Näiteks 600.-
Kokku 1800.
Tehtud.
Õlivahetuse kohta oli kusagil miski nali, võibolla siinsamas, aga OTna katsun umbes peast meelde tuletada ja paari reaga siia lisada.
Et siis naine vahetab õli teeninduses - aja kulu umbes tund ja kogu vahetus koos õliga näiteks 500.- Tehtud.
Mees teeb ise. Alustuseks paar õlut, kruvikas läbi vana filtri, ise korralikult õliseks, terve garaaz vana õli täis. Uus filter külge ja uus õli sisse. Uhh valmis, paar õlut selle peale. Auto käima, õli lendab igalt poolt, selgub et uus filter on vale. Suurest vihast paar õlut. Vaja uuesti uus õli osta. Paneks vana õli tagasi sisse ja vana filtri, aga pool õli mööda elamist laiali ja kruvikaga sai ju lahti võetud. Taksoga poodi, uus õli ja ee uut filtrit ei oska osta, vaja vana pealt kood vaadata. Koju tagasi, koodi võimatu lugeda kuna vana filter kruvikaga rikutud. Peale pikka jebimist saab kood siiski loetud. Uuesti taksoga poodi - pood tänaseks kinni. Suurest vihast 6pack õlut. Järgmine päev alustuseks paar õlut ja uuesti taksoga poodi, uus filter.
Filter külge ja õli sisse. Filter kõvasti kinni. Auto käima, õli jookseb. Filtri tihend on ära ununenud või on vana tihend ka alla jäänud. Filtrit ei saa lahti kuidagi. Paar õlut. Peale pikka kangutamist saab filtri lahti ja tihend vahele. Uuesti kinni. Peab. Aga õli alla normi. Poodi ja veel paar liitrit õli juurde.
Aja kulu 2 päeva + ise üleni õline + närvikulu.
Kulu õlile 3xõli. Näiteks 1200.-
Kulu õllele+ kulu taksole + üks üleliigne filter. Näiteks 600.-
Kokku 1800.
Tehtud.
Siis veel isegi kergelt pääsenud. Eriti kui vaadata seda siin ,millise töö peab ära tegema,et see pirnike saaks ära vahetatud.Cul kirjutas:Autol pirni vahetamine ei pruugi kah niisama olla. Näiteks mõnel xenonii vahetamiseks, kisu terve tuli maha ja siis see veel omakorda lahti. Ja tule mahasaamiseks peab veel enne pool kapotialust puhtaks tegema, mis kõik sinna ette jäävad.
See ikka nali rohkem nagu oli, aga mingi tõetera seal sees kindlasti on.Savist omal nahal tunda saanud seda
Tegelt on lugu nii, et mul äiapapa oli automehaanik. Oli väga hea võimalus kasutada garaazi, kus soe, olemas tõstuk ja hunnik häid tööriistu. Koos tema abiga sai ära vahetatud juppe, mille nime ma isegi ei teadnud. Ses mõttes, et ta küll juhendas, aga BMW oli auto, mida ka tema suuresti ainult eemalt näinud oli (töötas kindla margi esinduses). Ühesõnaga oli küll teadmine, et umbes nii see peaks käima aga detailne teadmine puudus. Ma ei taha absoluutselt kiidelda, aga suurematest asjades ise vahetasin ära plokikaane tihendi, siduri koos selle 2 massilise hoorattaga, kõrvalistuja turvapadja anduri, iga kevad ja sügis rehvi muidugi + hunnik väiksemaid asju. Seega jah õlivahetus oli suht köömes. (Autoks E39)
Aga nüüdseks äiapapa teises ilmas ja ise ei tee enam praktiliselt miskit eelkõige seepärast et puudub (eelkõige) koht ja vajaliku riistad. Tungraua peal ikka õli ei vaheta, rääkimata raskematest töödest.
Lisaks veel, et hetkel sõidan 2003 passatiga (jah ma tean

Eks me kõik teeme asju ise, et raha kokku hoida, aga tihti läheb asi hoopis kallimaks. Eks iga töö jaoks olgu ikka oma ala spetsialist, sest kui kõik teeks kõike ise, siis poleks töökohti ju vajagi. Kurb on ainult see, et tihti see spetsialist on miski isehakanud masakäpp.