Värvimine
Värvimine
Selline probleem, et tahaks mõningaid roostekohti üle värvida. Kuidas peab seda värvima, kui kaasa anti värv, roostetõrje, lakk, lakikõvendaja ja laki lahustaja. Andke täpseid juhiseid kuidas neid kihte tuleb peale kanda ja kuidas lakki tuleb segada.
- Ode
- Huviline
- Postitusi: 490
- Liitunud: 11.07.2006 15:15 13
- Peamine sõiduk: BMW 730d
- Asukoht: Tallinn-Loo
sügavalt kahtlen et truumu midagi sellist teeks. kui sa ei tea kuidas värvimise värk käib siis pole nagu erilist mõtet ise hakata otseses mõttes s*tta kokku keerama. kui tahad korralikku asja siis tunduvalt mõttekam lasta kellelgi asjatundjal teharehv kirjutas:truumu, ega ma sinusugune ei ole, et sellist mõksi kokku keedan. Oma mure kui oled niimoodi teinud ja teistele niimoodi oma autod maha müünud aga kus sa tead, et siin sellist blondiini ei ole. Oled juba üritanud oma laigulist autot siia maha müüa w...

ja kui sa arvad et kui lihtsalt värvid roostekohad üle ja valmis siis eksid sügavalt. sellega keerad asja veel rohkem otsese mõttes p...sse. kui siiski võtad oma tegevuse ette siis palju õnne!
...
No oled ju blond kui huumorist ja irooniast ka aru ei saa. Elementaarne oleks alustuseks küsida nende kaasa andjate käest, et mida selle kaasaantuga peale hakata ... ja Truumu märkus kahe hambaharja kohta oli igati õige - ise mingite suvaliste töövahenditega värvitöid tehes on tulemus täielik porno.rehv kirjutas:aga kus sa tead, et siin sellist blondiini ei ole.
Indrek
Mnjah, huumorimeelega on foorumis vist jah kehvad lood...
Aga ehk adminnid-moded annavad mingi limiidi piires juurde, kui hästi paluda?
Näiteks tassitäie huumorit ja purgitäie irooniat-sappi ka?
Kodus mul 8 purgitäit irooniat juba ootab, millal saaks kellegi õnnelikuks teha...
1purk(0,5 l) maksaks 200.- Jaapani jeeni
Ja arveldan ainult selles valuutas, sest muid rahaühikuid ei oska kokku lugeda
Aga ehk adminnid-moded annavad mingi limiidi piires juurde, kui hästi paluda?
Näiteks tassitäie huumorit ja purgitäie irooniat-sappi ka?
Kodus mul 8 purgitäit irooniat juba ootab, millal saaks kellegi õnnelikuks teha...
1purk(0,5 l) maksaks 200.- Jaapani jeeni
Ja arveldan ainult selles valuutas, sest muid rahaühikuid ei oska kokku lugeda

siin ka mingi õpetus värvimise kohta.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268&page=1
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268&page=1
Roostekoht 80P liivapaberiga maha lihvida (töökodades spets ketas )
Roostesurm peale siis pahtel ja krunt
Krunt maha lihvida alguses 400P liivapaberiga ja pärast 1000P vesiliivapaberiga
Kui oled algaja siis ära hakka hajutama , värvi terve detail ära..
Pind peab olema üleni matistatud enne värvimist..
Rasvad ja muu tolm peab olema eemaldatud enne värvimist, näiteks silikoni eemaldajaga
Esimene kiht värvi lase õrn udu peale ja ainult krunditud pinnale..Oota 10 min ja lase teine kiht peale ( kui peale esimese kihi laskmist on mingi probleem siis seda saab eemaldada 1500P vesiliivapaberiga näiteks suured tolmutükid,värvijooks,krundi poorid)
Kui oled teise kihi ära lasknud siis vaata erinevate nurkade alt ,et kas sa oled krundi kindlalt ära katnud võib olla võimalus ,et õues päikese käes kumab krunt läbi..
Kui kõik on korras siis oled valmis lakkima , laki segu suhe on 2:2:1 ( lakk,kõvendi,lahusti )
Lakiga pead laskma terve detaili korraga, oota 10 min ja lase teine kiht peale..Aga pead vaatama seda kuidas sa peale lased , pind ei tohi jääda krobeliseks vaid enam vähem peegel..Proovi ennem mingi näidis detaili peal lakkimist..
Kui kõik on valmis siis mine poodi osta 1l viru valget , mine auto juurde ja vaata seda mis jama sa kokku keerasid sest olen 98 % kindel ,et see tulemus ei rahulda sind
Roostesurm peale siis pahtel ja krunt
Krunt maha lihvida alguses 400P liivapaberiga ja pärast 1000P vesiliivapaberiga
Kui oled algaja siis ära hakka hajutama , värvi terve detail ära..
Pind peab olema üleni matistatud enne värvimist..
Rasvad ja muu tolm peab olema eemaldatud enne värvimist, näiteks silikoni eemaldajaga
Esimene kiht värvi lase õrn udu peale ja ainult krunditud pinnale..Oota 10 min ja lase teine kiht peale ( kui peale esimese kihi laskmist on mingi probleem siis seda saab eemaldada 1500P vesiliivapaberiga näiteks suured tolmutükid,värvijooks,krundi poorid)
Kui oled teise kihi ära lasknud siis vaata erinevate nurkade alt ,et kas sa oled krundi kindlalt ära katnud võib olla võimalus ,et õues päikese käes kumab krunt läbi..
Kui kõik on korras siis oled valmis lakkima , laki segu suhe on 2:2:1 ( lakk,kõvendi,lahusti )
Lakiga pead laskma terve detaili korraga, oota 10 min ja lase teine kiht peale..Aga pead vaatama seda kuidas sa peale lased , pind ei tohi jääda krobeliseks vaid enam vähem peegel..Proovi ennem mingi näidis detaili peal lakkimist..
Kui kõik on valmis siis mine poodi osta 1l viru valget , mine auto juurde ja vaata seda mis jama sa kokku keerasid sest olen 98 % kindel ,et see tulemus ei rahulda sind
ma eeldan et siin pole kambrist haisugiKalmer K. kirjutas:Oluline on veel see, et missugust püstolit, kompressorit ja kambrit kasutad.
ja kui sa kusagil põlveotsas värvid siis kasta põrand ka enne ära see siis selleks et kui sa seal komberdad et sa väga palju tolmu üles ei krutiks
või millega sa värvid üldse

rull
pintsel
püstol
steve6 kirjutas:Kui kõik on valmis siis mine poodi osta 1l viru valget , mine auto juurde ja vaata seda mis jama sa kokku keerasid sest olen 98 % kindel ,et see tulemus ei rahulda sind

pigem lase see kusagil ära teha ja ära hakka om kaiffi N***ima, pärast kui sinu meelest see töö ei sobi siis tehakse see ümber ja on keda süüdistada vähemat.