Auto manualis (eeldan, et see käib põhimõtteliselt kõikide mudelite kohta) on kliimaseadme kohta öeldud siis järgmist:
The air is cooled and dehumidified and — depending on the temperature setting — warmed again. Depending on the weather, the windshield may fog over briefly when the engine is started. You can reduce condensation forming on the windows by switching on the air conditioning.
During air conditioning condensation forms, which then exits under the
vehicle. Traces of condensed water of this kind are thus normal.
Maakeeli siis (vaba tõlge):
"Õhk jahutatakse ja kuivatatakse ning - sõltuvalt temperatuuri setingust - soojendatakse uuesti. Sõltuvalt ilmast, võib tuuleklaas mootori käivitamisel minna kergelt uduseks. Kondensaadi tekkimist aknale saab vähendada lülitades konditsioneeri sisse.
Õhu konditsioneerimisel tekib kondensaat, mis väljub sõiduki alt. Kondenseerunud vee jäljed, mis siis tekivad, on normaalsed."
Nii ebamääraselt ongi kirjas, ei mingit täpsemat kirjeldust, et kust kohast see kondens-vesi peab välja tulema või kuhu ta läheb. eeldatakse, et see pole kasutaja mure

X1 E84 2.0d 2011 a.