300 aga mis mootoriga

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
valmermb
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 04.06.2004 12:55 06
Asukoht: lõunamaa

300 aga mis mootoriga

Postitus Postitas valmermb »

Oleks isu osta 300 seeriat al 91 aga mis mootoriga oleks koige mõttekam
Kasutaja avatar
Milbuck
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 27.04.2003 23:01 27
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Milbuck »

2,5
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

ja 93 aastast alates siis oli vanos juba peal.
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 3000
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

:lol:

Kelle seisukohast mõttekam? Tee palun enne omale selgeks, mida sa soovid > ökonoomsust või kiirust.

Muidu soovitaksin M3-e :)
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Henrik88 kirjutas:ja 93 aastast alates siis oli vanos juba peal.
Seda küll aga mis eelised sellel vanos süsteemil on??
valmermb
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 04.06.2004 12:55 06
Asukoht: lõunamaa

Postitus Postitas valmermb »

Rõhuks nagu ökonoomsusele ja muidugi seda et ristmikul välja ei sure ja rekkast ikka mööda saab
Raivo
Huviline
Postitusi: 3611
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: GS
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

acid kirjutas:
Henrik88 kirjutas:ja 93 aastast alates siis oli vanos juba peal.
Seda küll aga mis eelised sellel vanos süsteemil on??
UM ütleb asja kohta sedasi:
Lühidalt selgitades tähendab VANOS varieeruva
asendiga nukvõlli (väntvõlli suhtes). Selline nukvõlli keeramine tagab mootori parema töö nii tühikägul kui suurtel pööretel.
Võrreldes VANOS-ega ja ilma mootorite jõu ja pöördemomendikarakteristikuid selgub, et võimsust ei lisandu kuid max.
pöördemoment on laiemas diapasoonis saadaval. Tehniliselt on see teostatud nii, et mootori juhtseade väljastab elektrilise käsu solenoidventiilile, mis avanedes juhib mootori õlimagistraalist surve VANOS-e hüdraulilisele täiturosale, mis liigutab nukvõlli varasemasse asendisse.
Elekrilise käsu kadumisel ennistub nukvõll hilisemasse asendisse.
GS
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Väga hea sissejuhatav sait selliste tehniliste põhiprintsiipide kohta on AutoZine Technical School
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

Jah võõrkeeli ei oska.Kuskilt olen mina kuulnud,et pöörete suurenetes mingi andur rõhub ketile ja see muudab siis nukkade asendit vända suhtes.
Sry kui mööda panin aga kas asi toimib umbes nii.
Vasta