Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
524 -90 neljakäiguline automaat. Eile viskas millegipärast 4 käigu välja ja kohalt minnes ei võta igakord vedu kohe taha. Vahel võtab vahel mitte,lisaks vahel poob teise käiguga. Asi vist omadega läbi? Õli sai vahetatud suve lõpul.
Aga imelik on see, et tabloo mis näitab, milline käik sees on ei näita, et kast oleks rikkis, äkki kasti aju jamab?
Äkki kellelgi müüa 4-ne kast.
Viimati muutis Ailer, 30.12.2004 08:27 17, muudetud 2 korda kokku.
Käigukasti tüüp on 4hp22. lõpus veel tähed dx. Igal margil on erinevad tähed näiteks: 324d vz, 324td zs, 735 et, 730 fs, 525 by, fe,cl, fd. Mida see tähendab ja kas tohib panna kasti mis oli 324d all, mis muutub või muutumata jääb???
Ailer kirjutas:Käigukasti tüüp on 4hp22. lõpus veel tähed dx. Igal margil on erinevad tähed näiteks: 324d vz, 324td zs, 735 et, 730 fs, 525 by, fe,cl, fd. Mida see tähendab ja kas tohib panna kasti mis oli 324d all, mis muutub või muutumata jääb???
Kui autoga sõita tahad, unusta kasutatud kastid ära. Remont ei pruugi hirmkalliks minna, kui õigel ajal jaole saad. Tean soovitada tasemel kasti-meest, kes selle tööga igapäevast leiba teenib. Minu teada võetakse seal kast maha ja pannakse peale ka, kui vaja. Tüübi nr 56959568, asub tatari tänaval. P.S. paljud esindused käivad oma kastidega tema juures, reval auto, saksa auto jne...
Viimati muutis Madis, 30.12.2004 21:41 30, muudetud 1 kord kokku.
tänud kõigile kes vastasid. Läksin kergemat vastupanu teed ja ostsin hollandis avarii teinud auto pealt (324td). Nüüd vahetab nii sujuvalt käiku, et ei saagi aru, ennem käis kiirendades ikka väike jõnks läbi.
Vana teema, aga otsing eriti targemat tulemust ei andnud.
Küsimus siis, et kohati käib jõnks läbi ja kohati mitte, kas see saab tulevikus probleemiks?
Ja teine asi kui auto on paar tundi seisnud, siis esimese ja teise käigu vahe venib 3500-4500rpm-ni ja teeb ka üsna hea selgalaksamise kui vahetab, samas kui kohe hoog maha pidada, siis teist korda vahetab ilusti 2500rpm pealt teiseks, ainult väikse jõnksu teeb. Peabki nii olema või tasub mul varakult raha koguma hakata remondi/uue käimari jaoks?
Õli vahetatud, seda küll iseseisvalt ja olude sunnil (radiaatori toru läks puruks), aga kui selgalaksamine õli kaela ajada, siis kuidas seletada seda et sõitu alustades vahetab esimest korda käiku kõrgemalt kui edaspidi?
Tauri kirjutas:nii peabki olema- sellega saavutab kastiõli kiiremini õige töötemperatuuri!
Kas see saab normaalne olla, et kui talvel tahaksin mootorit soojendamise asemel vaikselt soojaks sõita, siis pean esmalt külmal mootoril tuurid põhja laskma?
Talvel ja üldse on mootori koormus kõige suurem käivitumisel, kuna kanalid on nn ilma õlita. Kui mootor juba 30sek-1min käinud on ei ole vajadust ju 2000 p peal töristada, see ei muuda midagi.
Cardo kirjutas:Talvel ja üldse on mootori koormus kõige suurem käivitumisel, kuna kanalid on nn ilma õlita. Kui mootor juba 30sek-1min käinud on ei ole vajadust ju 2000 p peal töristada, see ei muuda midagi.
Ses osas julgen vastu vaielda, kanalid on küll õlised, aga mootor on läbi külmunud, ja -25c´ juures on metall kerge murduma hoolimata sellest, et mootor on õline.
poole minuti kuni minutiga toimub juba piisav soojenemine, sõltuvalt mootori tüübist ja sõites on liikumises ka muud külmunud mehhanismid, pöörded ei ole ju punases kui käiku vahetatakse ma eeldan
Masinaks E39, 528, automaat, mure siis selline, et nüüd on ilmad külmemad ja hommikul kui sõitma hakkan ja kast käiku vahetab 1 -> 2 käib selline tugevam jõnks läbi. 2->3 pole enam tunda. Kas see võib olla, et kasti õli on külm/paks ja sellega seoses on natuke raskendatud käiguvahetus? Peale ca 5 min. sõitu normaliseerub, vahetus pehme ja sujuv.