autamaatkast õhtal?(diisel) KORRAS

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

autamaatkast õhtal?(diisel) KORRAS

Postitus Postitas Ailer »

524 -90 neljakäiguline automaat. Eile viskas millegipärast 4 käigu välja ja kohalt minnes ei võta igakord vedu kohe taha. Vahel võtab vahel mitte,lisaks vahel poob teise käiguga. Asi vist omadega läbi? :cry: Õli sai vahetatud suve lõpul.
Aga imelik on see, et tabloo mis näitab, milline käik sees on ei näita, et kast oleks rikkis, äkki kasti aju jamab?

Äkki kellelgi müüa 4-ne kast.
Viimati muutis Ailer, 30.12.2004 08:27 17, muudetud 2 korda kokku.
F01 :)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

otsi pädev remondikoht, ise seda korda ei tee

romulast kaste ära osta (neist 80% ei tööta)

kui väga vaeseks pole sõidetud, võib arve isegi 5000ga piirduda (mõned kettad ja tihendind)
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

Käigukasti tüüp on 4hp22. lõpus veel tähed dx. Igal margil on erinevad tähed näiteks: 324d vz, 324td zs, 735 et, 730 fs, 525 by, fe,cl, fd. Mida see tähendab ja kas tohib panna kasti mis oli 324d all, mis muutub või muutumata jääb???
F01 :)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ailer kirjutas:Käigukasti tüüp on 4hp22. lõpus veel tähed dx. Igal margil on erinevad tähed näiteks: 324d vz, 324td zs, 735 et, 730 fs, 525 by, fe,cl, fd. Mida see tähendab ja kas tohib panna kasti mis oli 324d all, mis muutub või muutumata jääb???
Sa võid senikaua siin surfata:
http://www.europeantransmissions.com/Bu ... echlib.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

kahjuks või õnneks ei saa nii hästi ingliskeelest aru, et mingeid järeldusi teha :oops:
F01 :)
Kasutaja avatar
Madis
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 30.09.2002 21:03 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Madis »

Kui autoga sõita tahad, unusta kasutatud kastid ära. Remont ei pruugi hirmkalliks minna, kui õigel ajal jaole saad. Tean soovitada tasemel kasti-meest, kes selle tööga igapäevast leiba teenib. Minu teada võetakse seal kast maha ja pannakse peale ka, kui vaja. Tüübi nr 56959568, asub tatari tänaval. P.S. paljud esindused käivad oma kastidega tema juures, reval auto, saksa auto jne...
Viimati muutis Madis, 30.12.2004 21:41 30, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

tänud kõigile kes vastasid. Läksin kergemat vastupanu teed ja ostsin hollandis avarii teinud auto pealt (324td). Nüüd vahetab nii sujuvalt käiku, et ei saagi aru, ennem käis kiirendades ikka väike jõnks läbi.
F01 :)
-Klen-
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 25.03.2007 16:47 29
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas -Klen- »

Vana teema, aga otsing eriti targemat tulemust ei andnud.


Küsimus siis, et kohati käib jõnks läbi ja kohati mitte, kas see saab tulevikus probleemiks?
Ja teine asi kui auto on paar tundi seisnud, siis esimese ja teise käigu vahe venib 3500-4500rpm-ni ja teeb ka üsna hea selgalaksamise kui vahetab, samas kui kohe hoog maha pidada, siis teist korda vahetab ilusti 2500rpm pealt teiseks, ainult väikse jõnksu teeb. Peabki nii olema või tasub mul varakult raha koguma hakata remondi/uue käimari jaoks?

Tänud neile, kes aidata oskavad!
57873846 ja 56384061
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Kasti õli oled vahetanud? See selgalajatamine peaks viitama sllele, et kasulik oleks õli ära vahetada.
-Klen-
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 25.03.2007 16:47 29
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas -Klen- »

Õli vahetatud, seda küll iseseisvalt ja olude sunnil (radiaatori toru läks puruks), aga kui selgalaksamine õli kaela ajada, siis kuidas seletada seda et sõitu alustades vahetab esimest korda käiku kõrgemalt kui edaspidi?
57873846 ja 56384061
Kasutaja avatar
Tauri
Klubiliige
Postitusi: 2672
Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
Peamine sõiduk: BMW
Telefon: 56220022
Asukoht: Harku vald
Kontakt:

Postitus Postitas Tauri »

nii peabki olema- sellega saavutab kastiõli kiiremini õige töötemperatuuri!
E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
-Klen-
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 25.03.2007 16:47 29
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas -Klen- »

Tauri kirjutas:nii peabki olema- sellega saavutab kastiõli kiiremini õige töötemperatuuri!
Kas see saab normaalne olla, et kui talvel tahaksin mootorit soojendamise asemel vaikselt soojaks sõita, siis pean esmalt külmal mootoril tuurid põhja laskma?
57873846 ja 56384061
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Talvel ja üldse on mootori koormus kõige suurem käivitumisel, kuna kanalid on nn ilma õlita. Kui mootor juba 30sek-1min käinud on ei ole vajadust ju 2000 p peal töristada, see ei muuda midagi.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
-Klen-
Huviline
Postitusi: 153
Liitunud: 25.03.2007 16:47 29
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas -Klen- »

Cardo kirjutas:Talvel ja üldse on mootori koormus kõige suurem käivitumisel, kuna kanalid on nn ilma õlita. Kui mootor juba 30sek-1min käinud on ei ole vajadust ju 2000 p peal töristada, see ei muuda midagi.
Ses osas julgen vastu vaielda, kanalid on küll õlised, aga mootor on läbi külmunud, ja -25c´ juures on metall kerge murduma hoolimata sellest, et mootor on õline.
57873846 ja 56384061
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

poole minuti kuni minutiga toimub juba piisav soojenemine, sõltuvalt mootori tüübist ja sõites on liikumises ka muud külmunud mehhanismid, pöörded ei ole ju punases kui käiku vahetatakse ma eeldan
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
ikkamina
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 05.04.2007 20:17 20

Postitus Postitas ikkamina »

Masinaks E39, 528, automaat, mure siis selline, et nüüd on ilmad külmemad ja hommikul kui sõitma hakkan ja kast käiku vahetab 1 -> 2 käib selline tugevam jõnks läbi. 2->3 pole enam tunda. Kas see võib olla, et kasti õli on külm/paks ja sellega seoses on natuke raskendatud käiguvahetus? Peale ca 5 min. sõitu normaliseerub, vahetus pehme ja sujuv.

Või on õli vähe? Peaks kastil õli vahetama?
Vasta