Jahutusvedeliku temperatuur?
Jahutusvedeliku temperatuur?
Autoks siis 535 v8 97., nimelt kellade temp.seier näitab töösooja mootoriga kogu aeg paar kolm milli alla seieri keskmise asendi umbes mingi 86 kraadi(tean , et peaks keskel olema), kui kasutan peidetud komput OPC annb see jahutus-vedeliku temperatuuriks töösoojas 104-105 kraadi. Nüüd ei tea mis on õige, huvitaks mis teistel v8 mootoritel see peidetud kompu(OPC) test nr 7 jahutus vedeliku temperatuuriks näitab?
Mul linnas 108 näiteks. Kust Sa võtad, et see seieri keskasend just 86 kraadi tähendab?
Ainult OBC pealt saabki reaalset tempi näha. Kuna M62-l on veel elektriga juhitav termostaat, siis kõigubki töötemp 85 ja 110 kraadi vahel. Väikestel ja keskmistel koormustel temp kõrgem, täisgaasil madalam.
Ja armatuuri kell on juhi rahustamiseks kogu selles vahes pandud lihtsalt tikksirgelt seisma.
Ainult OBC pealt saabki reaalset tempi näha. Kuna M62-l on veel elektriga juhitav termostaat, siis kõigubki töötemp 85 ja 110 kraadi vahel. Väikestel ja keskmistel koormustel temp kõrgem, täisgaasil madalam.
Ja armatuuri kell on juhi rahustamiseks kogu selles vahes pandud lihtsalt tikksirgelt seisma.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!

Kas seier keskmises asendis pidanud võrduma 90 kraadiga(võin ka eksida) , kui mul näitab pidavat pisut alla eeldasin sinna 85, 86 kraadi kanti jääb.
Siin on suur vahe, kas tegu oli M60 või M62 mootoriga!5kolm5 kirjutas:Hea siis kuulda , et 105 kraadi normaalne on. Hakkasin muretsema kuna sai tuttava 740 v8 (e38) proovitud ja temal näitas(OBC) linna sõidu 91-94 kraadi.
Kas seier keskmises asendis pidanud võrduma 90 kraadiga(võin ka eksida) , kui mul näitab pidavat pisut alla eeldasin sinna 85, 86 kraadi kanti jääb.
M60-l on tavaline termostaat, 85*C
M62-l on elektriliselt reguleeritav termostaat.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kuskilt on kõvu jaanud selline seik, et kui tekib mingi jahutuse probleem (termostaat ei avane, vent ei tule järgi vms) siis hakkab see "petekas" seier kah punasesse liikuma. Niikaua, kui kõik süsteemid töötavad, "valetatakse" juhile rahustuseks kogu aeg 90 kraadi.
PS! ühel mu autodest on armatuuril ainult 3 digitaalset näidukit:
Kütuse "seier"
kiirus
odo/trip
nii et juhile mingit infot ei jagata...teadlik juht saab keeruliste kombinatsioonidega KÕIK näidud kliimaplokile manada (ka lamdade töö vist oli jms jms..ehk et kõik näidud, millel andur küljes on)
PS! ühel mu autodest on armatuuril ainult 3 digitaalset näidukit:
Kütuse "seier"
kiirus
odo/trip
nii et juhile mingit infot ei jagata...teadlik juht saab keeruliste kombinatsioonidega KÕIK näidud kliimaplokile manada (ka lamdade töö vist oli jms jms..ehk et kõik näidud, millel andur küljes on)
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Noh, see "surnud" koht seal keskel on ikka teatud konkreetse laiusega. Alates 125*C kimab seier kohe ikka punasesse.Charly kirjutas:Kuskilt on kõvu jaanud selline seik, et kui tekib mingi jahutuse probleem (termostaat ei avane, vent ei tule järgi vms) siis hakkab see "petekas" seier kah punasesse liikuma. Niikaua, kui kõik süsteemid töötavad, "valetatakse" juhile rahustuseks kogu aeg 90 kraadi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Enne ei näegi, kui keema hakkab minema.TiitR kirjutas:kust krt. ma oma autol mootori temp-i näen...päris huvitav oleks teada kohe?
Aga vaata peidetud fn. 07 leheküljel 23
http://www.x5world.com/pdf/e70/06a_E70% ... ntrols.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Selge siis..tänud jällegi priit.priitv8 kirjutas:Enne ei näegi, kui keema hakkab minema.TiitR kirjutas:kust krt. ma oma autol mootori temp-i näen...päris huvitav oleks teada kohe?
Aga vaata peidetud fn. 07 leheküljel 23
http://www.x5world.com/pdf/e70/06a_E70% ... ntrols.pdf
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kuna seal näidu keskel on 20*C tuima ala (pole vahet, kas temp on 85 või 105, seier on ikka samas kohas), siis ei kummastki.5kolm5 kirjutas:Kas peaks viga otsima anduritest või termostaadist?
EDIT: anduri vea korral peaksid ju ka peidetud menüüs naljanumbreid nägema. Sul tundusid seal reaalsed olevat -> andur korras.
Viimati muutis priitv8, 04.10.2007 17:57 31, muudetud 1 kord kokku.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!