Surveaste on Sul valesti arvutatud - ei arvesta mahtu, mis tekib plokikaane tihendi paksuse tõttu. Arvan et tegelik on ca 8,8.
Numbrite väljapritsimiseks on Sul andmeid vähe. Universaalset numbrit pole, sõltub toitesüsteemist ja süütesüsteemist (ja nurgast).
Tänavasõituks väga kõrgele ei ole mõtet ajada, sest siis muutub mootori sisekadu kõrgema kompressiooni tõttu suuremaks kui lisanduvast efektiivsusest saadav lisavõimsus.
Stock eelsüütenurgada kannatab (98 bensiin) kuskil sedasi (surveaste)
-karpa+kontaktidega süüde - ca 10
-karpa+transistorsüüde, jetronic+transistorsüüde 10 ja 11 vahele
-Motronic (digitaalsüüde) 11-12
Sõltub tugevasti segu täpsusest ja süüteenergiast. Pluss soovitav panna 6potise mootori 80-kraadine termostaat. Freesimise järel tekivad põlemiskambrisse teravad servad - kui pole tegu tihendiga kokkupuutuva servada, tuleb viiliga ümardada - need hakkavad muidu hõõguma ja soodustavad detonatsiooni.
Minu autol on surveaste kuskil 11,0 kandis - 95ga sõita enam ei saa. Vaja ka korras starter ja korralik (vähemalt 500A vooluga) aku normaalseks käivitamiseks - kompressioon on mul ca 15

Arvan, et asja sõidetavus on puhtalt Motronicu täpsuse teene - tavaline mehhaaniline jagaja on ebatäpsem.