Käsipidur?
Käsipidur?
Tere,
ilmselt olen selle nädala lõpust ka bmw 525e '87 kaasomanik, sest plaanis pojale selline isend osta. Tehniliselt paistab tip-top, roostet ka mõni täpp ja mis kõige olulisem - see auto on 6 aastat tuttava käes olnud ning kõik head ja vead mulle teada.
Nüüd murest. Nimelt sel autol ei tööta käsipidur. Omaniku jutu järgi olevat käsipiduri trummel osadest tühjaks tehtud. Kas keegi oskab öelda, kui palju sellise auto käsipiduri komplekt maksma läheb ja võibolla on mõnel pakkudagi?
ilmselt olen selle nädala lõpust ka bmw 525e '87 kaasomanik, sest plaanis pojale selline isend osta. Tehniliselt paistab tip-top, roostet ka mõni täpp ja mis kõige olulisem - see auto on 6 aastat tuttava käes olnud ning kõik head ja vead mulle teada.
Nüüd murest. Nimelt sel autol ei tööta käsipidur. Omaniku jutu järgi olevat käsipiduri trummel osadest tühjaks tehtud. Kas keegi oskab öelda, kui palju sellise auto käsipiduri komplekt maksma läheb ja võibolla on mõnel pakkudagi?
kui mujalt ei saa siis Saue romulas neid vidinaid küllaga. Samas oleks hea kui hangiksid uued trossid UM-ist mis maksid kas 300 või 600 tk umbes. Kõige olulisem on ikkagi pidurikettad mis üldiselt käsipiduri klotsidealt on hullupööra roostes ja hea oleks ka need uued panna muidu sõidupealt käsipidurit rakendades saad seda 2 korda teha ja seejärel poodi uute klotside järgi
. Ma kunagi üritasin relaka otsas selle ümara terasharjaga järele aidata kuid tulemus jäi siiski 10 palli süsteemis 5 kanti krobeline .

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Tänud igal juhul. Käsipidurit kasutan ka ise palju, eriti tõhus vahend on ta kaldega teel foori taga - palju turvalisem on liikumist alustada, kui siduri ja gaasiga mängides.
Kui auto kätte saab, eks siis paistab, mis tal seal trumlis on ja mida juurde vaja ja kardetavasti hakkan siinset foorumit tihti tüütama. Ja teine asi, mis tuleb lähemal ajal vahetada, on esiklaas - paremal üleval nurgas on täke, millest hakkab päike kujunema.
Kui auto kätte saab, eks siis paistab, mis tal seal trumlis on ja mida juurde vaja ja kardetavasti hakkan siinset foorumit tihti tüütama. Ja teine asi, mis tuleb lähemal ajal vahetada, on esiklaas - paremal üleval nurgas on täke, millest hakkab päike kujunema.
Tere
Mina küll õppisin kahe jalaga kolme pedaali kasutamise ära hoopis vastupidises situatsioonis. Nimelt kui mu autol polnud tühikäiku, siis pidi pidurdamisel alati gaasi ka vajutama.
jJanno
Selle asemel võiks ju hoopis parema jalaga kahte pedaali korraga vajutada? Suure varbaga pidurdad ja väikese varbaga vajutad gaasi... Nii jääb parem käsi ilusasti vabaks käigu vahetamiseks. BMW pedaalid on õnneks lähestikku ning samal kõrgusel (erinevalt paljudes teistest autodest).tribla kirjutas:Tänud igal juhul. Käsipidurit kasutan ka ise palju, eriti tõhus vahend on ta kaldega teel foori taga - palju turvalisem on liikumist alustada, kui siduri ja gaasiga mängides.
Mina küll õppisin kahe jalaga kolme pedaali kasutamise ära hoopis vastupidises situatsioonis. Nimelt kui mu autol polnud tühikäiku, siis pidi pidurdamisel alati gaasi ka vajutama.
jJanno
exTouring
jjanno kes sulle sõidutehnikat õpetas
irwww......
ma pole siiani aru saanud kuidas nii lihtsat asja nii keeruliseks ajada saab !
Tõusultvõtt ilma käsipidurit kasutamata õnnestub üldiselt kõigi normaalmootoriga autodel ja eriti diislitel kui lasta sidurit niipalju järgi et mootori võtmist on tunda , seejäral kiire liigutusega viiakse jalg piduripedaalilt gaasipedaalile ja õige tunnetusega lastakse auto liikuma ilma et (vesi klaasis liikuma hakkab) tagasõitja rabandust saab.
See a-la rallivariant kus pool jalga hoitakse ühe ja pool etise peal ei õnnestu mitte kui pruukida võõrast autot ja üldse ei ole asjakohane.
Sidurivõtu meetod võib aga ebaõnnestuda suht nõrga mootoripuhul ( mida bmw-l ei ole näiteks peugeot 206 1,4 ) ja sel juhul on parem kasutada käsipidurit või tõesti erandjuhul poolejala tehnikat.
Ärge nüüd näkku lööge aga tuleks õppida ikkagi õiget sõidutehnikat !

ma pole siiani aru saanud kuidas nii lihtsat asja nii keeruliseks ajada saab !
Tõusultvõtt ilma käsipidurit kasutamata õnnestub üldiselt kõigi normaalmootoriga autodel ja eriti diislitel kui lasta sidurit niipalju järgi et mootori võtmist on tunda , seejäral kiire liigutusega viiakse jalg piduripedaalilt gaasipedaalile ja õige tunnetusega lastakse auto liikuma ilma et (vesi klaasis liikuma hakkab) tagasõitja rabandust saab.
See a-la rallivariant kus pool jalga hoitakse ühe ja pool etise peal ei õnnestu mitte kui pruukida võõrast autot ja üldse ei ole asjakohane.
Sidurivõtu meetod võib aga ebaõnnestuda suht nõrga mootoripuhul ( mida bmw-l ei ole näiteks peugeot 206 1,4 ) ja sel juhul on parem kasutada käsipidurit või tõesti erandjuhul poolejala tehnikat.
Ärge nüüd näkku lööge aga tuleks õppida ikkagi õiget sõidutehnikat !
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Seda meetodit ei näidanud tõesti mulle esimesena mitte sõiduõpetaja, vaid üks teine inimene (kelle sõiduoskust usaldan ma 100%). Seega eelistan mina ikka edasi kasutada SÕIDUpidurit, mitte SEISUpidurit :) Ega eks igaüks ise teab mis teeb :) Ma pole kohanud siiamaani veel ühtegi inimest, kes seda meetodit valeks või pahaks nimetab...Cardo kirjutas:jjanno kes sulle sõidutehnikat õpetas :) irwww......
ma pole siiani aru saanud kuidas nii lihtsat asja nii keeruliseks ajada saab !
Tõusultvõtt ilma käsipidurit kasutamata õnnestub üldiselt kõigi normaalmootoriga autodel ja eriti diislitel kui lasta sidurit niipalju järgi et mootori võtmist on tunda , seejäral kiire liigutusega viiakse jalg piduripedaalilt gaasipedaalile ja õige tunnetusega lastakse auto liikuma
...
Ärge nüüd näkku lööge aga tuleks õppida ikkagi õiget sõidutehnikat !
Kui ma mängin siduriga ja ei vajuta pidurit/gaasi korraga, siis on olemas hetk, mil auto seisab ainult siduri najal. Miks seda sidurit ikka piinata :)
jJanno
exTouring
Eks selle asjaga ongi nii, nagu keegi harjunud. Aja jooksul olen kasutanud ka erinevaid meetodeid. Varasematel (vanematel) autodel oli alati käsipiduriga probleeme, nii et kasutasin ka pidur-sidur-gaas varianti
Ei hakkagi väitma, et üks või teine võte vale on, sest sõidukogemust on mul juba 21 aastat ja (nüüd tuleb kolm korda üle õla sülitada) ühtegi avariid pole teinud.
Oluline on käsipidur just ülevaatuse läbimiseks

Oluline on käsipidur just ülevaatuse läbimiseks

- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit