Vibratsioon mootoris?
Vibratsioon mootoris?
Tegemist diisliga ja otsingust leidsin, et kõrgsurvepump võib kulunud olla?? Vibra on tühikäigu pööretel, siis 1000-1200 pole ja ca 1500 juures tuleb veel hullemini sisse, 2000 ja ples pole vibra üldse. Kas võib olla pumba viga? Mootoripadjad vahetatud, kuigi eriti ei uskunudki et see aitab sest mootori ikka väriseb mehemoodi.
tegemis siis pole BMW toodanguga, kuna siin on asjalikke tehnikamehi siis mõtlesin et äkki kellelgi on sellise asjaga kogemusi. Auto on VW Passat 1,9 td.
Kui mittebmwst rääkimine siin kohe väga keelatud siis võib admin selle teema ka kustudada!
tegemis siis pole BMW toodanguga, kuna siin on asjalikke tehnikamehi siis mõtlesin et äkki kellelgi on sellise asjaga kogemusi. Auto on VW Passat 1,9 td.
Kui mittebmwst rääkimine siin kohe väga keelatud siis võib admin selle teema ka kustudada!
Tere väristajad.Mul tuleb kohe soe tunne seda lugu kuuldes.Minu 324d väriseb oma 7 silindriga(n roolis)peale käivitust ikka jubedalt.Vot pole mitte meeles toredaid elamusi -15c ja diisel.Ostsin oma 324 d juba 10a tagasi ja hästi pestud otse saksast-2kuud kepsud kotis.Ostsin siis suurest entusiasmist BMW esindusest uue mootori sügisel 1995a(2komplektsus.). Tali tuli -28c - käima läks-aga alles kolmandal katsel?Ostsin siis uued pihusti otsad (mootor oli ju klapikambri kaan ja karteri põhi ning sinna vahele jääv ,mitte ümbritsev osa(nagu sidur ,ventikas,pump,starter jne.)
Aga võta näpust-tossab kui krt.Mis siis ikka viimane lüli ahelas -pump maha ja Balmorali.Kuid ikka ei meenu mulle helgeid mälestusi bmw diisli käivitusest.Või oli see tõesti nii ammu.Nüüd siis vahetasin uuesti pihusti otsad ja pumba juures midagi lekib sest surve pärast 8h seisu maas ja rapsib mis jube(jälle Balmorali sõit ees).Käib ca 3min siis pole enam hullu aga kutusekulu 9l pole ka see mis vahepeal oli (kskm.7,5).Jõudu väristajad!
Aga võta näpust-tossab kui krt.Mis siis ikka viimane lüli ahelas -pump maha ja Balmorali.Kuid ikka ei meenu mulle helgeid mälestusi bmw diisli käivitusest.Või oli see tõesti nii ammu.Nüüd siis vahetasin uuesti pihusti otsad ja pumba juures midagi lekib sest surve pärast 8h seisu maas ja rapsib mis jube(jälle Balmorali sõit ees).Käib ca 3min siis pole enam hullu aga kutusekulu 9l pole ka see mis vahepeal oli (kskm.7,5).Jõudu väristajad!
pull lugu, endal väriseb ka mehiselt. tühikäigul päris korralikult, 1100 ja üles kaob ära. vahetasin mootoripadjad, ikka väriseb. siis karla autos öeldi, et pumba tihend laseb läbi ja vahelt tilgub mootirpadja peale. seega varsti lähevad jälle padjad. nüüd läheb vahetusse need tihendid ja sätivad pumba ka paika, ei tea kas kaob ka värin.
kusjuures ei käivitu ka hästi, mõnikord käiad ikka paar sekundit, ka sooja mootoriga. ju siis tilgub pumbast kõik välja, et kohe käima ei lähe?!
kusjuures ei käivitu ka hästi, mõnikord käiad ikka paar sekundit, ka sooja mootoriga. ju siis tilgub pumbast kõik välja, et kohe käima ei lähe?!
E34 525 tds - müüdud
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
Ei hakanud uut teemat tegema ja küsin siin. Äkki keegi teab ja viitsib vastata.
Autoks on 2001a. 318, 2.0 105kw automaat
Asi selles et kui auto käima panna siis esimene minut väristab mootorit, mitte just palju aga salongis ikka normaalseslt tunda. Asi selles et olen igasugust autodega sõitnud aga pole veel ükski niimoodi väristanud. salongis tunda värinat, kõigub küljelt küljele
Mis võiks viga olla? Või ongi see BMW puhul normaalne, see mul esimene seda tüüpi.
Autoks on 2001a. 318, 2.0 105kw automaat
Asi selles et kui auto käima panna siis esimene minut väristab mootorit, mitte just palju aga salongis ikka normaalseslt tunda. Asi selles et olen igasugust autodega sõitnud aga pole veel ükski niimoodi väristanud. salongis tunda värinat, kõigub küljelt küljele

Mis võiks viga olla? Või ongi see BMW puhul normaalne, see mul esimene seda tüüpi.
krt seda teab kas nii kähku lähevad sellised asjad läbi, enne oli mul 97a. Honda civic ls 167000 mingit patjade muret küll polnud, nüüd bmw ls 95000 ja padjad läbi? Kas bmw ei pidanud mitte vastupidavam olema?leho57 kirjutas:mootoripadjad?
Ise olen muidugi suht ohmu auto tehnilise poole pealt.
edit: kui padjad läbi kas siis mitte ei peaks muul ajal ka raputama? Hiljem on kõik väga hea, vaikne ja sujuv.