
Alternatiivi kolvirõnga vahetusele
Ei ole tõesti meie kaubandusvõrgus midagi spetsiaalset pakkuda. Kõik poesellid teevad
nägu. Seda kas ma sellest üritusest ka abi sain on veel vara öelda. Nii kuu aja pärast julgen täpselt öelda, mitte varem. Vahepeal peaks ka küünlaid üle vaatama. Muidugi 150tkm on väga vähe ükskõik mis tänapäevasele mootorile. Aise, kuidas sul mootor seespoolt paisab? On väga rokane?

sai vaadatud küünla aukudest sisse (spetsiaalse riistaga) ja sealt paistis tahmane põlemiskamber, see suht loomulik ka kui seal õli suurtes kogustes põletatakse. maas on ainult kambri kaas käinud ja seal vist oli normaalne kõik. UM väitis, et õli pidi must olema. huvitav millest, ma ju pidevalt kallan puhast peale, kuigi korra sai x1r lisandit pandud, mis ei olnud vist kõige õigem tegu. peale seda sai õlivahetus ka tehtud muidu. tegelikult peaks mootori laiali kiskuma ja rõngad ära vahetama aga see on kallis ja võtab aega, autot pidevalt vaja.
1L 1000km kohta umbes. heitgaasid korras, mootor käib hästi. külmalt ei vibra.Andrez kirjutas:Palju sul seda õli siis kulub? Ja kas kogu problem on ainult õli kulus? Või on ka hetgaasid pahad? Kas mootor käib hästi? külmalt ei vibra?
kui nii võtta siis see 1L õli selle 120-130L kütuse kohta pole ju midagi aga mulle ei meeldi see ikkagi