Webasto paigaldus, kus ja kas on mõtet?

Üldised arutelud ning näpunäited
anders
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 01.04.2007 21:04 35
Asukoht: Tallinn

Webasto paigaldus, kus ja kas on mõtet?

Postitus Postitas anders »

E39 tds 2002a, kõik auto juures tipp-topp aga nüüd kui ilmad on külmemaks läinud saan hommikul auto normaalselt soojaks ca 20min sõiduga. On see siis diisli puhul normaalne või ei? Ise arvan oma amatööri ajuga , et vist on. TV-l on küll peal AUX Ventilation aga Aux Heating puudub. Kohe hirmuga mõtlen, et mis saab siis kui ilmad peaksid -10 peale minema, siis peab vist Tallinnast Ulaan-Batori sõitma, et auto seest soojaks läheks. Olen mõelnud, et paigaldaks siis autole webasto, kus seda siis teha ja mis maksab sääne asi? Või on mul veel mingeid kolmandaid variante - visata tagapink välja ja paigaldada saunakeris?
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Su autol on Webasto. Lihtsalt see töötab koos mootoriga täiendava soojendusena. Kui soojenemine võtab 20 minutit praeguste ilmadega, siis järelikult Webasto ei tööta. Patrik saab viga diagnoosida, KGK on Webasto ametlik remontija Eestis.
Lisaks tõenäoliselt on mingi termostaat tuksis vms ... 20 minutit on ebanormaalselt pikk aeg. Mul auto on hommikuti umbes 7 minutiga (9km maanteesõitu) soe.
Indrek
ruut
Klubiliige EKBK
Postitusi: 538
Liitunud: 03.09.2004 09:55 48
Asukoht: tln-harju

Postitus Postitas ruut »

Webasto läheb avariirezhiimi, kui ta paar korda ei käivitu normaalselt (talvel kütus paks vms.). Resetimiseks piisab kaitsme eemaldamiseks mõne(kümne)ks sekundiks. Selline juhend oli kaasas 2002 LandRoveriga aga peaks olema universaalne. Ehk pääsed lihtsalt.
e10 & e21 & e24 & e30 & R
anders
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 01.04.2007 21:04 35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas anders »

Tänud ! Kas oskab ka keegi öelda, et kust ma selle kaitsme leida võiks?
anders
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 01.04.2007 21:04 35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas anders »

Niisiis kontrollisin asja aga saksa keelest mitte muhvigi aru ei saa. Kaitsmed on nii pagasiruumis aku juures kui ka partatsokis. Seal kirjade järgi Klimaanlage 9 20, Klimagepläse hinten 35. Kas võiks olla see webasto kaitse mingi neist eelmainitutest?
Kasutaja avatar
Mulk
Huviline
Postitusi: 1166
Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
Asukoht: Vantaa-Viljandi

Postitus Postitas Mulk »

zuheizer , peaks olema see kaitse ehk.
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4359
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Postitus Postitas PeeterA »

diislijoodik kirjutas:Kui küsija küsimusele keskenduda, siis mina seda loodusõnnetust küll ei paneks ja lisan, et mootori termostaat tuleks tõenäoliselt vahetada. Kui i-le punkt peale panna, tuleks ka EGR-i oma ka vahetada, see on alatihti lahti asendis.
Webasto ja loodusõnnetus? Kus otsast?
tel. 51 949 859
Matinaator101
Huviline
Postitusi: 152
Liitunud: 14.04.2006 10:19 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Matinaator101 »

Tohib küsida millest jutt käib ?
kas konkreetselt elektrilisest eelsjoojendusest käib jutt ?
Webasto on minuteada firma nimi mis teeb konditsioneere katuseluuke ja muud sellist autodele
:oops:
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

Matinaator101 kirjutas:Tohib küsida millest jutt käib ?
kas konkreetselt elektrilisest eelsjoojendusest käib jutt ?
Webasto on minuteada firma nimi mis teeb konditsioneere katuseluuke ja muud sellist autodele
:oops:
http://www.kgk.ee/est/tooted/s_lisav/au ... webas.html
Indrek
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M »

diislijoodik kirjutas:Sakslased korjavad seda kraami oma autodelt maha ja asendavad sinna elektrilised soojendid kui viitsivad.
Eks sakslaste jaoks on see Webasto ka lihtsalt tülikalt undav ja vingu ajav kast. Kliima on Saksamaal ja meil siiski veidi erinev. Lisaks hoiavad enamus Saksamaa BMW-omanikke oma autot garaazis mitte maja ees hanges. Sellest ka see populaarsus/mittepopulaarsus.
Indrek
Pets24
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 25.04.2007 09:40 06
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pets24 »

kas autol juba peal olevat webastot saab panna toimima ka taimeriga, mida seadistada kompuutrist. Sõidu ajal tundub webasto toimivat ja peale mootori seiskamist jääb mingiks ajaks tööle (ilmselt jahtuab ennast maha). Kompuutris on küll olemas valik aux ventilation, kuid puudub aux heating. Nagu foorumit uurides sain aru, on just aux heating vajalik eelsoojenduse kasutamiseks. Kuidas seda kõige lihtsamini tööle saada? Kas aitab mingi softi vahetus või kompuutri reset vms? :roll:
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Indrek_M kirjutas:
diislijoodik kirjutas:Sakslased korjavad seda kraami oma autodelt maha ja asendavad sinna elektrilised soojendid kui viitsivad.
Eks sakslaste jaoks on see Webasto ka lihtsalt tülikalt undav ja vingu ajav kast. Kliima on Saksamaal ja meil siiski veidi erinev. Lisaks hoiavad enamus Saksamaa BMW-omanikke oma autot garaazis mitte maja ees hanges. Sellest ka see populaarsus/mittepopulaarsus.
Kopisin ühest teisest teemast oma jutu ümber, mis kinnitab Indreku sõnu:
"Üllatus-üllatus (eelkõige mulle endale muidugi) - tulles eile UM-st, kus lasin autole teha täis diagnosti, selgus, et sooja maa mees sakslane POLNUD TELLINUD sellele autole webasto lisasoojendit! Krdi. ahv ma ütlen, meil siin muidu vahel pakane ka paugub, mitte nagu neil. Kusjuures olin samuti 100% veendunud, et kõigil (vähemalt e39 peaks nii olema) 2,5d ja 3,0d motodega bmw-del on see tehasest peal, aga võta näpust...seal kus see minu autol olema oleks pidanud, on ainult mingid plastik katted ees ja sealt, kust webasto sumpa peaks välja ronima, on samuti plastkatted ees"
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
tauno666
Huviline
Postitusi: 78
Liitunud: 06.11.2003 20:33 57

Postitus Postitas tauno666 »

just ehitasin E46 orig webasto ümber puldiga toimivaks!
Minul oli probleemiks see et vana aju oli maha põlenud...bmw-de viga
niisiis tellisin uue aju saksamaalt....ka põleti vahetasin välja ja nüüd toimib väga hästi.Krt pult ainult suht kallis ~4500.-
Kasutaja avatar
Silver_S
Huviline
Postitusi: 347
Liitunud: 12.07.2004 20:46 22
Asukoht: hps/tln
Kontakt:

Postitus Postitas Silver_S »

Ei taha küll kuidagi nõustuda selle jutuga et webasto = loodusõnnetusega.
Kindlasti lähevad nad mingi aeg katki ja vajavad remonti.
Täpseltsamamoodi nagu ülejäänud autoga juhtub.

Kui sulle see seade ei istu siis võta ka maha ja elu muretu.
Samuti võid ka auto maha müüa, kuna see läheb ju ka pidevalt katki.
jne jne.

Enda autol on webasto eelsoojendi peal ja külmade ilmadega ütleks, et see on üldse parim lisa, mis sellel autol on.
BMW 530d -01 142kw Pilt
Tanel_P
Huviline
Postitusi: 1759
Liitunud: 07.08.2004 21:07 40
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tanel_P »

Tere!
Eelsoojendus on igati mugav asi. Eriti kui saab mobiilikõnega selle käivitada ja välja lülitada. Kuna küsisid ka kohta, kus seda peale panna, siis soovitan Nempe OÜd Tulika 10, Tallinn. Edu!
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Tanel_P kirjutas:Tere!
Eelsoojendus on igati mugav asi. Eriti kui saab mobiilikõnega selle käivitada ja välja lülitada. Kuna küsisid ka kohta, kus seda peale panna, siis soovitan Nempe OÜd Tulika 10, Tallinn. Edu!
Mis see lisasoojendi lisamine tänapäeval ka maksab?
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
milo
Huviline
Postitusi: 684
Liitunud: 05.07.2007 01:06 17
Asukoht: Viimsi/Tartu

Postitus Postitas milo »

Küsin juurde, et kuidas ma teada saan kas minu masinal on see olemas? Milline ta välja nägema peaks ja kus täpselt asub? Vana omaniku käest sai ka küsitud, kahjuks tema ei teadnud sellest midagi. Soojaks läheb kiirelt, täpselt mõõtnud ei ole aga kiiremini kui 20 minutit.

Masina andmed profiilis
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4359
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Postitus Postitas PeeterA »

milo kirjutas:Küsin juurde, et kuidas ma teada saan kas minu masinal on see olemas? Milline ta välja nägema peaks ja kus täpselt asub? Vana omaniku käest sai ka küsitud, kahjuks tema ei teadnud sellest midagi. Soojaks läheb kiirelt, täpselt mõõtnud ei ole aga kiiremini kui 20 minutit.

Masina andmed profiilis
Kui ma ei eksi, peaks tehases Webasto'ga varustatud masinal olema kapoti all juhipoolse lanseka peal kleeps "Webasto".
tel. 51 949 859
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

PeeterA kirjutas:
milo kirjutas:Küsin juurde, et kuidas ma teada saan kas minu masinal on see olemas? Milline ta välja nägema peaks ja kus täpselt asub? Vana omaniku käest sai ka küsitud, kahjuks tema ei teadnud sellest midagi. Soojaks läheb kiirelt, täpselt mõõtnud ei ole aga kiiremini kui 20 minutit.

Masina andmed profiilis
Kui ma ei eksi, peaks tehases Webasto'ga varustatud masinal olema kapoti all juhipoolse lanseka peal kleeps "Webasto".
Täpselt nii oli mu eelmisel 530d e39-l.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
ahtil
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 14.06.2004 23:40 25

Postitus Postitas ahtil »

Kas sa jagaksid infot? kus kohast seda webasto aju tellida saab? Oleks väga huvitatud aju tagavaraks otsmiseks oma E 39 -e. Aju trükkplaat asub täpselt põlemiskambri peal ja selle tõttu kuumeneb trükkplaat päris hästi ja loomulikult kuumenevad sellel asuvad komponendid. Eriti elektrolüüt kondekad, mis ajapikku kuivavad ära ja aju lakkab töötamast. Olen oma Webastoga siiani hädas. UM ega Autoekspert ei ole seda korda teha suutnud, olen sealt ainult ilusaid arveid saanud :evil: On ära vahetatud Webasto küünal, veepump ja põleti - Autoekspert -s (kogu jama kokku läks umbes 7000). Tööle ei saadud, siis läksin foorumist arvatavasti eestis ainukese mehe juurde kes oskab ajusi remontida. Tegi nagu korda ja näitas ka laua peal testriga ühendatult, et töötab (remontis seda suvel, läks 2000). Jõudis kätte november mu rõõm oli suur, ei pea hommikuti külma autosse ronima. Jah tõesti ei pidanud, salong läheb soojaks, kuid jahtusvedeliku ei soojendata üles. Kuna aju peaks nagu korras olema seadsin sammud uuesti Autoekspert -i, seal võeti asi ette ja autot tagasi andes öeldi mingi juhe oli lahti. Järgmine päev proovisin, ikka jahtusvedeliku soojaks ei lähe. Nii, seadsin sammud UM -i, seal ikka peaks oskama. Tehti test (maksis 800 vist), öeldi viga ei ole ja kinnitati :o et jahtusvedelik ei peagi soojaks minema. Mina kinnitasin neile vastupidist, kuna olin alla laadinud netis Webasto workshop manuali kus asi selgelt kirjas. Ok, selle peale lubati asja kontrollida ja uuesti ühendust võtta. Helistati ja kinnitati, et mul oli õigus. Ok, uuesti nende juurde tagasi 07.01, helistati tuleb arvatavasti ära vahetada lisaveepump, ok selle tõttu ei tööta, siis ok. Läksin järgi sain arve oli vist 5500, arvasin et asi korras. Ikka ei tööta. Kõige imelikum on see, et nad isegi ei kontrollinud kas nüüd töötab või ei tööta. Kuna vahepeal raha ei tahtnud auto peale kulutada ei tegelenud asjaga. Nüüd hakkan uuesti peale.

NB! Mõlemal korral UM -s nõudsin, et kontrollitaks kas füüsiliselt webasto veepump ikka töötab, seda ei tehtut. Samuti palusin, et nad kontrolliks kas veepumbale signaal ajust peale tuleb, seda ka ei tehtud. Sellest on jäänud mulje, et nad ei oska seda kontrollida. Kui tester ei näita, siis nad ei oska rohkem midagi teha. On see nii või sattusin viletsa vahetuse otsa? Tundub, et tase on viimasel ajal alla läinud, seda on minu mõningad tuttavad ka tähele pannud, et ei suhtuta enam hoolikalt asjadesse.
Viimasel ajal olin UM teenindusega rahul, kuni siiani. Samas muidugi oli inimene kes minuga tegeles Risto Männik. Paistab, et peab ainult tema juures käima hakkama.

tauno666 kirjutas:just ehitasin E46 orig webasto ümber puldiga toimivaks!
Minul oli probleemiks see et vana aju oli maha põlenud...bmw-de viga
niisiis tellisin uue aju saksamaalt....ka põleti vahetasin välja ja nüüd toimib väga hästi.Krt pult ainult suht kallis ~4500.-
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Niipalju kui mina tean, ei soojenda BMW originaal-Webasto E39 peal mootoriplokki üldse. Selleks on spetsiaalsed klapid vahel.
During operation of the independent heating system, the coolant temperature sensor of the DME (digital engine electronics) has to be prevented from be heated up by the independent heating system has to be prevented. To prevent the DME receiving a false reading of the engine temperature, the coolant circuit is isolated by a cut-off valve in the vicinity of the coolant temperature sensor.
http://wds.west.lv/release/en/zinfo/WAB ... 645001.htm
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ahtil
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 14.06.2004 23:40 25

Postitus Postitas ahtil »

See mis mul peal soojendab ka jahutusvedeliku kuni 70 kraadini. Nii on manuaalis kirjas. Ja tegemist on tehases paigaldatud Webastoga. Samuti on Webasto veepump ühendatud mootori lisaveepumbaga, mille viga kahtlustati ja sellepärast ta ka ära vahetati. Kummaline on seejuures see, et nad ei vaevunud isegi mulle enne autot kätte andes kontrollima kas webasto hakkas tööle või mitte. Kirjutan hetkel pikemat email UM -i.

Siiani on Risto Männik suutnud igasugused olukorrad lahendada. 3 aastat tagasi oli mul eelmise 5 BMW probleeme ja neil tuli maha kanda oma kuludesse 1 spidode blokk ja tellida oma kuludega uus. Seega 15 000, nad oleks mulle sellel ajal võinud ajada mida iganes jama aga Risto rääkis nii nagu asi oli ja peale seda olen ma tema juurde pidama jäänud. Viimased 2 kord kahjuks suunati teise inimese juurde. Kui teised teenindajad üritvad sulle aga maha müüja ka muud sulle mitte vajalikku, siis tema seda teinud ei ole. Samuti, kui ta on näinud, et ma asjas kahtlen on kutsutud meister kes ei ole paljuks pidanud tuua kohale ka manuali ja asi mulle selgeks teha. Samas sõltub teeninjast pärsi palju.
ahtil
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 14.06.2004 23:40 25

Postitus Postitas ahtil »

Ja konkreetne webasto töötab:
2.5 Circulation Pump (Thermo Top C only)
The circulation pump ensures circulation of the coolant
within the vehicle and heater coolant circuit. The pump is
activated by the control unit and is in continuous
operation.

Diesel
Heating operation for the Diesel type heater is identical in
the sequence of events. Should the coolant temperature
drop during the control idle period to but not below 71 °C
within 900 seconds, a subsequent drop in the coolant
temperature below 71 °C causes the heater to perform a
regular starting sequence into full load operation.
A drop in the coolant temperature during part load
operation due to an increased demand in heat will cause
the heater to switch to full load operation at 65 °C.
ahtil
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 14.06.2004 23:40 25

Postitus Postitas ahtil »

Mul on olemas Webasto work shop manual ja esindus ise ka tunnistas juba, et antud Webasto soojendab nii salongi kui ka mootorit. Sama tunnistas ka Autoekspert. Webasto mõtte selles seisnebki, et soojendatakse üles nii salong, kui ka mootor. Ja jahutusvedelik selleks, et säästa mootorit. Neid on olemas 2 varianti, see mis mul peal on koos jahutusvedeliku soojendusega.

The water heater Thermo Top C auxiliary heater is used
to:
• heat the vehicle cabin,
• defrost the vehicle windscreens,
• preheat water-cooled vehicle engines.

The circulation pump ensures circulation of the coolant
within the vehicle and heater coolant circuit. The pump is
activated by the control unit and is in continuous
operation.

diislijoodik kirjutas:Tehase jutt on järgmine
The independent heating system is activated via the multi-information display, on-board monitor or telestart (independent heating system remote control). The independent heating system additionally includes the following functions:

Interior heating

Additional heating mode with engine running until the coolant temperature of 70 °C has been reached. (On E39 as from series launch, on E38 phased in as from model year 96)

Telestart (radio remote control via hand-held transmitter)
See, mis on Webasto üldine jutt, ei oma konkreetse lahenduse puhul tähtsust sellest aspektist, et enda pead esinduse kottimisega vaevata. Ma ausalt öeldades, ei saa ka aru, miks peaks selle sedmega mootorit saama soojendada kui ta seisab. Kaasaegsed õlid on piisavalt head, et kui ka -20C puhul võtit annad, nii ka kohe pane punuma.
Kasutaja avatar
Maiks
Huviline
Postitusi: 665
Liitunud: 13.08.2005 19:15 45
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Maiks »

Ma ausalt öeldades, ei saa ka aru, miks peaks selle sedmega mootorit saama soojendada kui ta seisab.
Aga mis "kero" mõte siis üldse on? Mina kasutan oma veokal seda ka praegu, et hommikul oleks hea soe autosse istuda.
525 TDS´a EXECUTIVE
ahtil
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 14.06.2004 23:40 25

Postitus Postitas ahtil »

Täitsa huvitav mõttekäik. Käin enne veel esinduses ära. Autoks 530 D 2002/11 ehk siis 2003 mudel.


diislijoodik kirjutas:Salong soojaks ajada. Loe minu poolt viidatud tehase materjali ja kui ei meeldi, kritiseeri tehast, et ta nii on teinud. Ahtile. ma ei tea täpselt, mis autoga sul on tegu, kuid 530d puhul näitas ETK torude ahelas klappi 17 (näed sama asja tõenäoliselt ka realoemist), mis peaks takistama mootori soojenemist. Tule oma mõttetu tõmblemise tsüklist välja ja kui tahad lahendust ringi teha, siis tõenäoliselt asu viidatud klappi kallale, asendades ta Eberspäheri Comfort variandi termostaadiga (kui Webastol sellist pole).
Asi ei ole teeninduse kottimises, asi on teenuse kvaliteedis mida nad osutavad. Ma töötan ise rahvusvahelises firmas, kui me oleme kliendile müünud praak toote, saadab klient selle tagasi ja me remondime ära. Kui garantii on läbi esitame arve. Kui toote asendamine on kliendi jaoks odavam teeme seda eelnevalt klienti informeerides. Kui me juba tooteid valmistame või remondime teeme endale ikka enne selgeks kuidas toode töötab ja kuidas seda remontida. Kui me klienti nii jooksutaks ja ebapädevalt teenindaks peaksime trahve maksma. Kui tähtajaks valmis ei sa maksame trahve j.n.e Ja kõige tähtsam: nad kulutavad minu aega ja raha.

diislijoodik kirjutas:See, mis on Webasto üldine jutt, ei oma konkreetse lahenduse puhul tähtsust sellest aspektist, et enda pead esinduse kottimisega vaevata.
ahtil
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 14.06.2004 23:40 25

Postitus Postitas ahtil »

Paistab, et olen BMW keskusele liiga teinud. Seega vabandan, orginaal Webasto ei soojenda seisu ajal mootorit. Selleks on olemas upgrade:

Subject: Re: Aux Heater E39 530 diesel
Please find a copy of an email I received from Rod Gascoyne the Sales Services Manager for Webasto GB

Dear Sir

Thank you for your valued enquiry regarding the above.

As you are aware, the BMW 5 Series Diesel is fitted with the Webasto Thermo Top C fuel-burning heater as standard, which is used as a supplementary heater. In this application, the Webasto heater only operates when the engine is running and the outside temperature is below 5°C. In conjunction with BMW GB, we have developed a simple upgrade, which includes the addition of a simple electrical interface harness, which will switch the heater on independently.

The parked car heater is started by a remote control device and warms the coolant independently from the vehicle's engine. The vehicle's blower system takes the warm air into the cabin and, at the same time, pre-heats the engine.
Once this upgrade has been installed, it will provide pre-heating for your vehicle prior to commencing your journey.

Some of the benefits associated with such a system are as follows:

· Warmth and comfort of a pre-heated interior - a centrally heated interior.
· Screen defrost and demist - increase safety with a safer clearer vision through the windscreen at the start of your journey.
· Pre-heated engine - no more cold starts/easier starting.
· A pre-warmed engine - a better engine response from cold.
· Reduced engine wear
· Reduced engine emissions - lower emissions from a preheated engine.
· "Just drive off straight away and enjoy your journey."

The standard installation includes full system integration with the parking heater controlled by a Telestart Remote Control. This allows switching on and off of the system by a remote control handset with a range of 600 metres.

In the UK, this accessory is exclusively offered by official BMW Dealerships under the following BMW Part Number: 95.06.0.000.008 or 95.06.0.000.009 (dependent upon model year), therefore you should contact your local BMW Dealer, quoting either of these part numbers in order to obtain the full technical and product support expected within the BMW programme.

So, it seems as though all BMW 530D's have one, but it's a BMW part only to get it going remotely. Hmmm, may look into that.
ahtil
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 14.06.2004 23:40 25

Postitus Postitas ahtil »

Kas sa oskad öelda kes sellist asja paigaldab (Eberspäheri Comfort termostaat)? Ja palju selline asi maksab? On seda keegi sellises võtmes paigaldanud?

diislijoodik kirjutas:Jutus tundub olema valeväide, et alla 5C vaid töötab. Vt mu varasem post tehase jutust. Kui on 1 valeväide, tuleks ülejäänud juttu ka väga kriitiliselt suhtuda- mis muidugi ei tähenda, et ülejäänud jutt kindlasti vale oleks.
Viimati muutis ahtil, 03.03.2008 10:38 16, muudetud 3 korda kokku.
ahtil
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 14.06.2004 23:40 25

Postitus Postitas ahtil »

Eestist Webasto esindajalt tuli ka vastus ära:

Tere

Kui sellel autol on peal tehase poolne eelsoojendus, siis köetakse
sellega
mootori jahutusvedelikku, sealt edasi suunatakse soojus läbi
salongiradika
ventilaatori abil salongi. Tavaliselt pärast eelsoojendamist süüte
sisse
keeramisel näitab mootori temp näidik armatuuris hetkeks kõrgemat
temperatuuri, kuid pärast käivitamist see langeb, kuna köetakse
jahutusvedeliku väikest ringi mitte kogu jahutusvedelikku.

Kui selle autol on peal tehase poolne lisasoojendus, siis köetakse
sellega
jahutusvedelikku vaid siis kui mootor töötab ja väljas on alla +5
kraadi
sooja.

Lugupidamisega, Mart
ahtil
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 14.06.2004 23:40 25

Postitus Postitas ahtil »

Mõtlesin ja vaatasin huvi pärast veel üle Webasto ametliku esinadaja reklaami mille leiab siit: http://www.kgk.ee/est/tooted/Priit/Weba ... juhend.pdf

Ja tundub, et nende reklaamiga tegelikult petetakse inimesi! Lubatakse:

Eelsoojendi abil saab auto salongi ja mootori juba enne sõidu algust soojaks kütta.
Ja sellega nagu petaksid inimestelt veel tühjade lubadustega raha välja:

Kui Teie autos on juba olemas sõidusoojendi, siis on seda lihtne muuta täiuslikuks
eelsoojendiks. Selleks tuleb olemasolevale sõidusoojendile lisada Webasto C-KIT,
mis sisaldab taimerit, tsirkulatsioonipumpa ja ühendamiseks vajalikku juhtmestikku.
Lisainformatsiooni sõidusoojendi olemasolu või selle muutmise kohta eelsoojendiks
küsige oma auto müügiesindusest.


Ärge minge ka selle õnge:


Peale selle soojendab süsteem ka auto mootori umbes 73 C -ni.


Kui mootor ei tööta ei soojenda ta midagi. Ehk salongi kütmiseks on palju odavaimaid seadeid.
Vasta