
Müratase BMW'des
Oled istunud 1,8 e34 sees? Tavai teeme katsed ära. On mingi adekvaatne mõõteriist ka kaasa haarata?kait kirjutas:okei. "kordi" on ja vähe liig.
aga päris tugevat müra teeb 1,8. ning V8 on 2,5st vaiksem. kõik kolm autot käe pärast võtta ning saab ümber istudes võrrelda. (ning jutt on siis obviousli mootori mitte rehvi või tuulemürast)
E30 316i ´90, E34 518i ´95
Mul on küll tunne, et sa võrdled 1.8 kolmekat, 2.5 viiekat ja V8 seitsmekat omavahelkait kirjutas:okei. "kordi" on ja vähe liig.
aga päris tugevat müra teeb 1,8. ning V8 on 2,5st vaiksem. kõik kolm autot käe pärast võtta ning saab ümber istudes võrrelda. (ning jutt on siis obviousli mootori mitte rehvi või tuulemürast)

Indrek
myratase
no kui juba konkreetselt minigite seadmetega mõõta - võiks juba asja siis suuremaks ajada ja rohkem autosid/mudeleid kaasata testi.Hans kirjutas:Oled istunud 1,8 e34 sees? Tavai teeme katsed ära. On mingi adekvaatne mõõteriist ka kaasa haarata?kait kirjutas:okei. "kordi" on ja vähe liig.
aga päris tugevat müra teeb 1,8. ning V8 on 2,5st vaiksem. kõik kolm autot käe pärast võtta ning saab ümber istudes võrrelda. (ning jutt on siis obviousli mootori mitte rehvi või tuulemürast)
kait kirjutas:okei. "kordi" on ja vähe liig.
aga päris tugevat müra teeb 1,8. ning V8 on 2,5st vaiksem. kõik kolm autot käe pärast võtta ning saab ümber istudes võrrelda. (ning jutt on siis obviousli mootori mitte rehvi või tuulemürast)
Mootorist küll midagi ei olene, näiteks Hansu 518 on üks vaiksemaid e34 millega ma sõitnud olen. Ei tasu oma arvamustega tunigenad suvalisele autole millega korra sõitnud oled, eriti kui nende sesiukorras kindel ei ole
Sul oli vist väga kiire seda kirjutades , esimese hooga ei saanud teisest lausest aru. Kui oma autosid võrrelda , siis e39-al ja audi c4-jal on rehvimüra olematu , ent audi b6-el on rehvimüra lausa häiriv.M4rt kirjutas:
Mootorist küll midagi ei olene, näiteks Hansu 518 on üks vaiksemaid e34 millega ma sõitnud olen. Ei tasu oma arvamustega tunigenad suvalisele autole millega korra sõitnud oled, eriti kui nende sesiukorras kindel ei ole
Bmw e39;Audi b6;Audi c4
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3571
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Isegi mu diisel on vaikne (E34) kuigi mingi hetk tundub,et puhuks nagu eest aknatihendite vahelt sisse,jube kohin on
ja muidugi tuleks ära vahetada esiuste tihendid,sest need surnud ja arvatavasti saaks selle sii vaiksemaks ka 
Muidu 15 aastat vana auto kohta lausa nauding.
Ma ennem sõitsin jaapanlasega,kõik müra mis väljast tuli kostis sisse nagu ei olekski keret ümber,aga õnneks (kahjuks) sai too auto otsa ja otsustasin BMW kasuks,ei kahetse kuigi peavalu on olnud


Muidu 15 aastat vana auto kohta lausa nauding.
Ma ennem sõitsin jaapanlasega,kõik müra mis väljast tuli kostis sisse nagu ei olekski keret ümber,aga õnneks (kahjuks) sai too auto otsa ja otsustasin BMW kasuks,ei kahetse kuigi peavalu on olnud

sama siin,peres nii E46 kui ka E39.E46 sõites on salongi väga hästi kosta tee ja rehvimüra ning sellest tingituna teeme pere kõik pikemad sõidud E39-ga.eks palju oleneb ka omaniku eelmisest automargist,kuidas see salonimüra tundub.jaapanlasest sakslasesse istuda on lausa lust,iga saksa auto vaiksem kui japunn.diislijoodik kirjutas: E46 330xd-l kostab tee- või rehvimõra väga hästi läbi. Sõida nagu sapikaga. Kui väidad, et keegi ei kurda, siis mina küll pole rahul antud E46-ga teemüra suhtes. Nii, kui killustikuga pinnatud tee peale satub, on lärm salongis. Kas neliveo iseärasus või siiski porno. Kui jutt oli sellest, et uuem on reeglina parem, siis vanal E30-l müra suhtes sellist tugevat vahet ei olnud.
No mitte alati. Kui võrrelda uut Lexus gs300 ja BMW 500 siis siin on just BMW see kes hiilgab oma rehvimüra ja mootori kõminaga. Lexus pole muidugi ka just nagu iga teine jaapanlane aga siiski näitab et on ka erandeid.laurts kirjutas:jaapanlasest sakslasesse istuda on lausa lust,iga saksa auto vaiksem kui japunn.
Viimati muutis Silwer, 20.12.2007 20:42 36, muudetud 1 kord kokku.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
arvasin,et siit tagasiside tuleb ja jätsin enda eelmisesse posti mainimata,et pidasin silmas keskklassi jaapanlasi(Mazda6,Accord,Avensis,jne.).Lexuse salongi vaikuses ei ole kahtlustki.Silwer kirjutas:No mitte alati. Kui võrrelda uut Lexus gs300 ja BMW 500 siis siin on just BMW see kees hiilgab oma rehvimüra ja mootori kõminaga. Lexus pole muidugi ka just nagu iga teine jaapanlane aga siiski näitab et on ka erandeid.laurts kirjutas:jaapanlasest sakslasesse istuda on lausa lust,iga saksa auto vaiksem kui japunn.
E39 müra tase on tõesti väga vaikne kuid julgen öelda, et endal mul on 95 aasta e34 ja veel touring ka pealekauba ning müra tase on ka ikka väga madalale viidud, meenteel on vaid kuulda et aknatihendid või siis ukse tihendid tahavad kohendamist aga üldiselt mina eelistaks e34 e32-le kuna varustus tase on suht võrdne neil kahel ning ka mootori valikud väga lähedased ja e34-sid on kindlasti rohkem seega varuosadega muret ei teki! ja pealegi on e34 tibake kergem ja tundub, et ka natuke stabiilsm ning kiirenduse kohapealt ei saa ka kohe üldse kurta, igaljuhul kui mina seisaks sellise otsuse ees siis otsustaksin e34 kasuks aga alla 2,5l benzaka mina isklikult ei ostaks beemarit kuna e34 kere tahab oma mõõtudelt ka mootori poolt resursse saada , aga jällegi oleneb inimesest kes selle ostab.
e34 525i 88a - e34 525i touring 1995a - e34 540ia 1993 - e34 525TDSa Touring 1995.10 - e32 735ila 1991.1 - e38 740ia 1997a - e38 750ia 1999.12 - e61 530d 2004.6 - e53 X5 3,0d 2002a