sinine suits
sinine suits
Mure siis järgmine.Mis te arvate? kas mul tõesti rõngad läbi.Viimase 2 kuuga on hakanud jubedalt auto sinist ajama.Õli on ta koguaeg võtnud natuke.Kuidagi kiiresti on hakanud tulema se meeletu sinine lont sumpsist.Proovisin erinevatest kohtadest tankimist, et järsku sain mingit saasta bensiini aga ei midagi.Mootor iseenesest käib väga hästi.Ja minek kaa veel vägagi hea.Milles võib jama olla.Masinaks 83.a 528
Klapisääretihenditest tilgub õli kolvipeale kui masin seisab ja käivitades hakkab suitsema, kolvirõngad siis kui gaasi andes on nad nii kulunud et ei suuda õli pühkida hülsipealt enam piisavalt ja õli põleb ära-sinine suits taga!truumu kirjutas:Kui suitseb käivitamisel, on läbi klapisääre tihendid
Kui gaasi andes->rõngad
Mul suitseb käivitamisel! Et arvatavasti siis klapisääre tihendid eks? Kas pead tihendi vahetama või piisab ka õlilekke peatajast? Või on viimane lihtsalt raha raiskamine?Veljo_V kirjutas:Klapisääretihenditest tilgub õli kolvipeale kui masin seisab ja käivitades hakkab suitsema, kolvirõngad siis kui gaasi andes on nad nii kulunud et ei suuda õli pühkida hülsipealt enam piisavalt ja õli põleb ära-sinine suits taga!truumu kirjutas:Kui suitseb käivitamisel, on läbi klapisääre tihendid
Kui gaasi andes->rõngad
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Kui raske ja kulukas ettevõtmine see on?Veljo_V kirjutas:Kui sul tossab käivitamisel siis klapisääretihendid ju ,ja midagi muud ei aita kui vahetamine!sild kirjutas:Nu selge.Siis mul rõngad läbi.
Tänud kõigile.
palun TEEMA LUKKU
Minevik: Ford Scorpio 2.0 89a 85kW, BMW 320 110kW 91a, Toyota Corolla 1.3 89a, BMW 524 TDA 85kW 90a, BMW 316 75kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
Olevik: BMW 318i 83kW 92a
selleks vaja terve esisild alt ära võtta, et kätte saada karteripõhi... väntvõll, kepsud, kolvid... kui juba teha, siis korralikult... seega vaja plokk üle puurida ja remontmõõdus rõngad panna... töö hind kokku.... hmm... 15-20kvassu kirjutas:Vaatasin,et rõngad kuni 08.1996 E39 ca 300-/tk.Endal on 07.1996.Ei tea kas ikka sobib?Ja palju see vahetus maksta võiks.Et kas on mingeid spetsriistu vaja?
- veekaheksa
- Huviline
- Postitusi: 407
- Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
- Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
- Telefon: 5295728
- Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
- Kontakt:
Kusjuures mul oli ennist tosoolitase alla normi tugevalt..ja hakkas tossama peale seda kui sai tosooli juurde valatud(võibolla isegi tsuti üle normi).Ja tagant tulev toss on valget värvi aga ta haiseb samuti.ja samal ajal kui tosooli sai valatud valasin ka mootorile õli juurde.Et nüüd on kõige loogilisem vast jälgida tosooli ja õli taset.Aga kui tosooli satub süsteemi,kas siis korgi alt ei peaks mitte kollakat ollust leiduma?Niipalju kui olen lugenud.Aga muidu jah kui lasin kella peal ca 7k peale,siis viskas õue ikka valget tossu täis.Nii et see ei ole just päris niisama külma pärast,et tossu tuleb.See tossu kogus pole enam normaalne:)
see kollane ollus võib vabalt olla kondens kah, lühikestest otstest just.
ja kui isegi on tosool õli sisse läinud, siis alati ei pruugi see sealt korgi pealt näha olla- mul endal kunagi polnud küll seal muhvigi, kuigi mahlad olid segamini.
ja vaata seda õlivarrast, kas seal oleks nagu valged triibud sees- kui on siis tosool ja õli segamini.
ja kui isegi on tosool õli sisse läinud, siis alati ei pruugi see sealt korgi pealt näha olla- mul endal kunagi polnud küll seal muhvigi, kuigi mahlad olid segamini.
ja vaata seda õlivarrast, kas seal oleks nagu valged triibud sees- kui on siis tosool ja õli segamini.
2000 a. 320d, e46
-
- Huviline
- Postitusi: 172
- Liitunud: 08.08.2003 13:43 03
- Asukoht: Tartu
on ka mingi vedelik olemas, mida õli hulka vakatakse, et ei tossaks. autoärikad ikka vanasti kasutasid, enam vist eriti ei julgeta. mingi 1000-2000 km pärast efekt kaob ja hakkab jälle tossama.vassu kirjutas:Ja see tasuks kah mainimist,et kuu aega tagasi kui auto ostsin,siis polnud mingit tossu ega midagi.Ega ca.1000 km lisaläbisõiduga ei saa ju rõngad nii ära kuluda,või mis?Ja ei ole mootorit peedistanud(tavaliselt ikka lasen linna peal madalate pöörete ja suurema käiguga).
BMW 525 E39/ galant 2,5 v6
diislijoodik kirjutas:Teemapüstitajale:
Vanal 528-l on tavaliselt väga head rõngad ja silindrid, need ei tohiks küll kulunud olla, kui just KN-i filtrit pole kruusateedel kasutatud. Kui oled KN-iga patustanud, siis otsi teine mootor ja viska ka oma KN sealt minema.
See nüüd küll näitaja pole. 24 aastaga jõuab need väga head rõngad ja silindrid mitu korda peeneks sõita.
F11
No kui valge toss ja ussid ka õlivarda peal , siis on ollused segamini küll . See asi proovi kiiremas korras korda teha , vastasel juhul võid mootori kap. remonti hakata varsti tegema , võib ka selline rumal asi juhtuda , et virutab kepsu kõveraks , lase mõnel teadjamal üle silmata .tsap kirjutas:Njah, mul valge toss ja ussid õlivarda peal. Krt teine bemm ja teist korda selline jama. Ei ole minu mark vistvassu kirjutas:Mul sama probleem..Gaasi andes sinist tuleb ikka hulka.Et palju see kolvirõngaste vahetus maksma võiks minna???Autoks 96 aasta E39(520i R6)
Kollektsionäärid ostavad autod seisma, ma mõtlesin ikka keskmisest kasutajat.diislijoodik kirjutas:Ma pole küll siiani kuskilt kinnitust saanud, et aeg kolvirõngaid kulutaks. Olgu, kui arvude keeles kirjutada, siis oma kunagisel 86.a 525 kiskusin mingi sadismi pärast mootori laiali, rõngad olid ca 0,1mm kulunud (selle võrra pilu suurem, kui spetsis määratud). Läbisõit oli tal siis 150 tuh. Läksid vanad rõngad tagasi.Kalev kirjutas:diislijoodik kirjutas:Teemapüstitajale:
Vanal 528-l on tavaliselt väga head rõngad ja silindrid, need ei tohiks küll kulunud olla, kui just KN-i filtrit pole kruusateedel kasutatud. Kui oled KN-iga patustanud, siis otsi teine mootor ja viska ka oma KN sealt minema.
See nüüd küll näitaja pole. 24 aastaga jõuab need väga head rõngad ja silindrid mitu korda peeneks sõita.
Lukupilu 0.1mm on suht piiri peal ju tegelt, a seda mõõtsid, et äkki kolmas rem. mõõt? Üldiselt ikka ei aita ainult rõngaste vahetus, no mingiks ajaks küll, aga...
(Mina sõidan aastas ca. 30k sõber 100k)
F11
Kui õigesti mäletan siis 0.3 - 0.5, ja kui rõnga välimise serva diameter on suurenenud 0.1mm sis lukupilu on ca 0.6-0.8 ju Ei saanudki täpselt aru kuida sa kulumist mõõtsid, kas lukupilu järgi või välimise diameeri suurenemise järgi..(rõngad olid ca 0,1mm kulunud (selle võrra pilu suurem, kui spetsis määratud)
Lukupilu 0.6mm tahtsin kirjutada
3. rem. mõõdu kohta küsisin ainult..
Lukupilu 0.6mm tahtsin kirjutada
3. rem. mõõdu kohta küsisin ainult..
F11
- Pavel_V
- Huviline
- Postitusi: 3538
- Liitunud: 09.12.2006 20:05 46
- Peamine sõiduk: BMW E46 330 ///M-Pakett
- Asukoht: Helsinki Finland. Jõgeva, Estland!
- Kontakt:
sinine suits!
Probleem võib olla rõngastega küll,aga suure tõenäosusega mitte
kulumisest,vaid õlirõngad on kinni tagitunud.(ei pühi silindriseinalt õli
ära).Juhul,kui SINIST suitsu tuleb vahetult peale käivitamist rohkem,siis on
vigased ka klapisääretihendid.Kindlasti tuleks eristada sinist(õlist)ja
valget(põlemisjääk-vesi)suitsu,sest 0-li ümbruses õhutemperatuuri korral
eraldub põlemisel tekkiv vesi nähtava VALGE auruna.
kulumisest,vaid õlirõngad on kinni tagitunud.(ei pühi silindriseinalt õli
ära).Juhul,kui SINIST suitsu tuleb vahetult peale käivitamist rohkem,siis on
vigased ka klapisääretihendid.Kindlasti tuleks eristada sinist(õlist)ja
valget(põlemisjääk-vesi)suitsu,sest 0-li ümbruses õhutemperatuuri korral
eraldub põlemisel tekkiv vesi nähtava VALGE auruna.