Steptronic käigukast. Vastupidavus võrdluseks teistele.
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Steptronic käigukast. Vastupidavus võrdluseks teistele.
Olen uurinud e46 mudeleid, pilguga endale mingi aeg sobiv vaadata.
Aga tahaks natuke nende käigukasti valikutest juttu teha.
Et siis diisel näiteks 3.0.
Kas käigukaste kolmes valikus? automaat, automaat (Steptronic) ja manuaal?
Tunneks huvi, kui vastupidav on steptronic. On nendega probleeme?
Aga tahaks natuke nende käigukasti valikutest juttu teha.
Et siis diisel näiteks 3.0.
Kas käigukaste kolmes valikus? automaat, automaat (Steptronic) ja manuaal?
Tunneks huvi, kui vastupidav on steptronic. On nendega probleeme?
-
- Huviline
- Postitusi: 541
- Liitunud: 13.11.2007 11:54 50
- Peamine sõiduk: E38
- Asukoht: Räpina vald
Küsimus: kui nt Steptronicul (a miks mitte ka Tiptronicul) on suvaline käik sees ja kast on manuaalse vahetamise reziimis - kas siis gaasi lisamisel on efekt sama mis automaatkastil, et nagu kummi venitmise ja libistamise efekt või on vedu jäigalt taga nagu manuaalil?
Kui tegu ikkagi esimese variandiga, siis on see manuaalne vahetamine küll suht mõttetu.
Kui tegu ikkagi esimese variandiga, siis on see manuaalne vahetamine küll suht mõttetu.
Käik on käik nii automaadi kui Steptronicu puhul ... käiguvahetus käib ikka läbi sidurite libistamise. Steptronicu puhul ei vahetata käiku lihtsalt üles-alla automaatselt vaid oodatakse kasutaja sekkumist ... kui muidugi kiirus sobib antud käigu jaoks, kui ei sobi, siis vahetab ikka automaatselt ära.HannesT kirjutas:Küsimus: kui nt Steptronicul (a miks mitte ka Tiptronicul) on suvaline käik sees ja kast on manuaalse vahetamise reziimis - kas siis gaasi lisamisel on efekt sama mis automaatkastil, et nagu kummi venitmise ja libistamise efekt või on vedu jäigalt taga nagu manuaalil?
Kui tegu ikkagi esimese variandiga, siis on see manuaalne vahetamine küll suht mõttetu.
Indrek
Kui on vaja automaatkasti tööpõhimõte selgeks saada, siis alles hiljuti oli siin just selle teemaline mõttevahetus koos viidetega howstuffworks.com lehele.
Automaatkast käiku sees hoiab ikka mittelibisevate sidurite/piduritega.
Jäigalt mootori järel pole ta ikkagi, kui just hüdromuhv lukustatud pole.
Automaatkast käiku sees hoiab ikka mittelibisevate sidurite/piduritega.
Jäigalt mootori järel pole ta ikkagi, kui just hüdromuhv lukustatud pole.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- TiitR
- Huviline
- Postitusi: 6439
- Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
- Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Mu töökaaslane kasutas oma Audil tippimist juhul, kui tahtis ristmikut ületades liiklusesse sulanduda, kuna selle A6-l oli 1,8T (110KW) mootor ja jäi kuidagi venitama tavaolukorras. 

Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Tänud, tavaliselt "redlines" ei sõida. Peab äraproovima.diislijoodik kirjutas:Erinevad kastimudelid (konkreetsel on ZF-i 5HP24) käituvad tibakene erimoodi. Kuid väide, et Steptronic käsitisi käike lülitades ainult seatud käiku sees hoiaks on ka veidi vale- lase pöörded redline juurde ja juba on kõrgem käik sees.kollerimees kirjutas:Nüüd ma küll enam ei saa asjast aru. Kui olen lülitanud sisse steptronic reziimi, siis minul hoiab küll seda käiku sees ja ei vaheta ilma sekkumiseta ümberIsegi pidurdab käiguga, mitte nagu automaat reziimil sõites. Mul on siis kast sabaandnud või?
E 39 535 1997.a.
- Heiki_L
- Huviline
- Postitusi: 897
- Liitunud: 04.08.2004 12:20 44
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Harjumaa
Re: Steptronic käigukast. Vastupidavus võrdluseks teistele.
Aga mis siis viga on automaat kastil kui kasutab 3 esimest käiku ja ei taha kuidagi edasi minne 4 ja 5 käigu peale. 100km/h ja 2500rmp... Pöörded peaks olema 100 juures 1600-1700.
Kas keegi oskab aidata.... 525tds 97a autoks.
Kas keegi oskab aidata.... 525tds 97a autoks.
E39 530D 01
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
omandatud keremudelid : e28, e30, e34, e36, e39x3
Re: Steptronic käigukast. Vastupidavus võrdluseks teistele.
Mina olen steptronicu puhul "manuaalset" käiguvahetust edukalt kasutanud nt kiirete möödasõitude puhul, talvel kinnijäämisel ka väheke abiks, muidu ikkagi rohkem müügiartikliks
Kui vastupidavusest rääkida, siis minu 97 aasta e39-l (ls näitab ~280 000km) pole selle toimimise üle midagi kurta.

Kui vastupidavusest rääkida, siis minu 97 aasta e39-l (ls näitab ~280 000km) pole selle toimimise üle midagi kurta.
Re: Steptronic käigukast. Vastupidavus võrdluseks teistele.
Minu auto kast vahetab manuaal reziimil ise käike nii üles kui alla. Kui aus olle siis ma ei saa ka selle steptronicu vajadusest aru,ei aita ta lumest välja tulla ega midagi,sport resiim vahetab käike lihtsalt körgemal pöördel. Tava reziimil teravax möödasõiduks on vaja vaid gaasi pedaal üles leida ja knicdown teha.
e39 530D 99a.