Tehniline ülelask! ehk õliprobleem mootoris.
Tehniline ülelask! ehk õliprobleem mootoris.
Nonii,
sai siis tartust auto ostetud ning probleem alljärgnev:
Õli oli tallinnasse jõudes täiesti otsas. või noh midagi seal ikka oli aga õlivarras tuli mootorist välja puhtana, väike tilgake oli otsas. Loll olin, et kohapeal seda seisu ei kontrollinud. aga valasin siis juurde poolsünti ning nüüd kõik normis, vaatasin. ei tilgu kusagilt küll tänavale hetkeseisuga...
seega minu järeldus, et mootor sööb ise seda - või on veel mingine variant kellelgi pakkuda, et ei peaks muretsema kohe esimesel päeval end lolliks.
Auto on 728 ja 1996 aasta.
muidugi liisingusse võetud j 7 päeva aega, et tagastada kui tõesti selgub, et midagi peetis.
kas diagnostika näiteks truumu juures ütleb mulle vastuse?
praegu kell ka aga homme saab omanik mult kõne ning aiaiai. peale kõige muu on kõrvalistuja airbag ka puudu, tüüp on selle kaane sinna peale liiminud.
sai siis tartust auto ostetud ning probleem alljärgnev:
Õli oli tallinnasse jõudes täiesti otsas. või noh midagi seal ikka oli aga õlivarras tuli mootorist välja puhtana, väike tilgake oli otsas. Loll olin, et kohapeal seda seisu ei kontrollinud. aga valasin siis juurde poolsünti ning nüüd kõik normis, vaatasin. ei tilgu kusagilt küll tänavale hetkeseisuga...
seega minu järeldus, et mootor sööb ise seda - või on veel mingine variant kellelgi pakkuda, et ei peaks muretsema kohe esimesel päeval end lolliks.
Auto on 728 ja 1996 aasta.
muidugi liisingusse võetud j 7 päeva aega, et tagastada kui tõesti selgub, et midagi peetis.
kas diagnostika näiteks truumu juures ütleb mulle vastuse?
praegu kell ka aga homme saab omanik mult kõne ning aiaiai. peale kõige muu on kõrvalistuja airbag ka puudu, tüüp on selle kaane sinna peale liiminud.
E34 525 tds - müüdud
miks ta ülelask on kui sa ei kontrollinud mootori õli taset autot ostes ja pikemale sõidule "uue " autoga minnes ? Kui ta oli juba enne ehk nii madal see tase siis so what ? pane max i ja anna vinti.
Oleks sul kindel väide ,et näedsa seal oli maximum ja jõudsin tallina oli alles ainult alla minimumi.
Oleks sul kindel väide ,et näedsa seal oli maximum ja jõudsin tallina oli alles ainult alla minimumi.
ei selles mõttes ülelask, et kui tõesti mootor seda õli isuga õgib. siis on s*tad lood. aga muul juhul muidugi enda süü, et kohapeal ei kontrollinud.
muidu veel seda, et kas keegi teab palju on mootoris õli siis kui õlivarda ots ulatub napilt napilt sisse nii, et tilgake jääb otsa. sooja mootoriga.
muidu veel seda, et kas keegi teab palju on mootoris õli siis kui õlivarda ots ulatub napilt napilt sisse nii, et tilgake jääb otsa. sooja mootoriga.
E34 525 tds - müüdud
2,8 mootoril on mitmeid võimalusi kuhu see õli kaob. Esiteks vaata üle karterituulutuse vaakumklapp (UM ca. 800 EEK) ja tavaliselt on ka õlivarda toru tuulutus kinni. Soovitan sul minna Veltsi juurde Kotka tn. 12.
Kui need asjad korda tehtud või üle vaadatud, siis võid edasi otsida. Kompressioonide mõõtmine ei teeks ka muidugi paha.
Kui need asjad korda tehtud või üle vaadatud, siis võid edasi otsida. Kompressioonide mõõtmine ei teeks ka muidugi paha.
- raitR
- Huviline
- Postitusi: 272
- Liitunud: 03.11.2004 18:11 52
- Peamine sõiduk: T5 Pornstarter 2007a
- Asukoht: tln/keila
7päeva on see aeg, kus sa ei pea isegi põhendama, miks sulle auto ei sobi ja saad tagastada, kuid muidugi teeb asja lihtsamaks mõne kalkulatsiooni olemasoluleho57 kirjutas:eino eks ta lähebki tagasiandmisele kui mingi jama on. enne tahaks vastuse teada... peab teada saama, muidu ei saa seda tagasiandmist ka kuidagi teostada.. tõestust peab olema ju
728
kontrolli karterigaaside klappi ja toru kustkaudu õli karterisse tagasi juhitakse.tavaliselt see koht umbes kus õli läbi õlivarda karterisse läheb
njah,
see auto on ikka algusest lõpuni mädand
koos veermikuga on esijalgne hinnang 30 000 kanti. kui lahti kiskuda läheb kindlasti kallimakski.
jumal tänatud ikka liisingule. kuna olen öösel tööl siis saatsin panga emaili. eks homme kuuleb kuidas asjad lähevad. omanikuga on ka räägitud. fair and square - auto talle tagasi.
hävisin kokkuvõttes 4-5 tuhandega. esijalgsel hinnangul...
aga vot kasutatud autodest on küll mõneks ajaks nüüd kopp ees.
see auto on ikka algusest lõpuni mädand

koos veermikuga on esijalgne hinnang 30 000 kanti. kui lahti kiskuda läheb kindlasti kallimakski.
jumal tänatud ikka liisingule. kuna olen öösel tööl siis saatsin panga emaili. eks homme kuuleb kuidas asjad lähevad. omanikuga on ka räägitud. fair and square - auto talle tagasi.
hävisin kokkuvõttes 4-5 tuhandega. esijalgsel hinnangul...
aga vot kasutatud autodest on küll mõneks ajaks nüüd kopp ees.
E34 525 tds - müüdud
riputa nimekiri siia üles, koos ilusate kompresioonidega. Loodan, et keegi siit foorumist seda õnnetust enam turuhinnaga ei osta.leho57 kirjutas:njah,
see auto on ikka algusest lõpuni mädand
koos veermikuga on esijalgne hinnang 30 000 kanti. kui lahti kiskuda läheb kindlasti kallimakski.
jumal tänatud ikka liisingule. kuna olen öösel tööl siis saatsin panga emaili. eks homme kuuleb kuidas asjad lähevad. omanikuga on ka räägitud. fair and square - auto talle tagasi.
hävisin kokkuvõttes 4-5 tuhandega. esijalgsel hinnangul...
aga vot kasutatud autodest on küll mõneks ajaks nüüd kopp ees.
Nonii, siit siis nimekiri mis esmaülevaatamisel selgus:
Vahetada + remontida:
term korpus, süüteküünlad, kkkt, õhufilter, süüteküünlapiibud, roolivõimendi anum + voolikud, Vanose õlitustoru, karterituulutusklapp + tuulutustorud, õlifiltrikorpusetihend, pid vedelik + roolivõimendi vedelik, pendelhoovapuks, paralleelvarras, esim amordid, käigukasti otsasimmer, käigukastipadjad, tagasilla ülemised tagumised õõtsad, silikonpuksid, summuti pastaga parandatud - lekib, põhjakatter puudu või puruks, esimesed ülemised õõtshoovapuksid, tagumised pid klotsid.
Kompresioonid mootoris:
1. sil - 12
2. sil - 7
3. sil - 6
4. sil - 5
5. sil - 5
6. sil - 5
Autoks siis 728 E38 numbrimärgiga 359 BAH
Valdek ehk oskab täpsustada, mõni asi oli ikka päris kole olnud
PS. Peale selle otsustas omanik mind süüdistada, et ma võtsin need jupid mingilt teiselt seitsmeselt ja tõstsin ümber. Minu arusaamade järgi see päris nii ei toimi. pealegi ei ole see väga teostatav 2 päevaga ju?
+ kõigele lisaks pean selle ise tartusse tarima. ebanormaalne.
Vahetada + remontida:
term korpus, süüteküünlad, kkkt, õhufilter, süüteküünlapiibud, roolivõimendi anum + voolikud, Vanose õlitustoru, karterituulutusklapp + tuulutustorud, õlifiltrikorpusetihend, pid vedelik + roolivõimendi vedelik, pendelhoovapuks, paralleelvarras, esim amordid, käigukasti otsasimmer, käigukastipadjad, tagasilla ülemised tagumised õõtsad, silikonpuksid, summuti pastaga parandatud - lekib, põhjakatter puudu või puruks, esimesed ülemised õõtshoovapuksid, tagumised pid klotsid.
Kompresioonid mootoris:
1. sil - 12
2. sil - 7
3. sil - 6
4. sil - 5
5. sil - 5
6. sil - 5
Autoks siis 728 E38 numbrimärgiga 359 BAH
Valdek ehk oskab täpsustada, mõni asi oli ikka päris kole olnud

PS. Peale selle otsustas omanik mind süüdistada, et ma võtsin need jupid mingilt teiselt seitsmeselt ja tõstsin ümber. Minu arusaamade järgi see päris nii ei toimi. pealegi ei ole see väga teostatav 2 päevaga ju?
+ kõigele lisaks pean selle ise tartusse tarima. ebanormaalne.
E34 525 tds - müüdud
-
- Huviline
- Postitusi: 100
- Liitunud: 27.04.2007 19:55 39
- Peamine sõiduk: BMW E39 535i
- Asukoht: Viljandi
Ja kuhu siis õli kadus?
Radikase? Ma ostsin teadlikult e34 millel oli mootor ära "koolant" sõidu ajal
. Mootor muidu käib aga ajab õli sõidu pealt täiega välja "ei viitsint uurida kust kohast, suvel vaatan". Seistes mootor käib, radika punn on maas siis on näha kuida surve vee välja surub ja õli radikase tuleb. Suvel teen midagi stendi laadsed siis vaatab mis selest saab. Mootori sain teise vastu vahetatud.
Minu teoria järgi peaks siis radika kork ja paisupaak olema hallikas- valge ollusega koos kui õli kaob radikase. Ja kui siuke asi on ostetaval autol siis vo on mingi suurem jama selega?
Sory kui vales kohas. Ja parandage mind kui on vale teoria


Minu teoria järgi peaks siis radika kork ja paisupaak olema hallikas- valge ollusega koos kui õli kaob radikase. Ja kui siuke asi on ostetaval autol siis vo on mingi suurem jama selega?
Sory kui vales kohas. Ja parandage mind kui on vale teoria

Kompresioonid suht hapukad.
E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!