E39 Reverse RDS - mida peab tegema,et ühendada Subwoofrit?
E39 Reverse RDS - mida peab tegema,et ühendada Subwoofrit?
Kas on midagi keerulisemat(kallimat) võrreldes teiste makkidega.
No ma endal plaanin sama asja teha lähimal ajal ja plaan on selline, et signaali võimendisse võtan tagumistest kõlaritest kuna originaalmakil pole eraldi võimu jaoks väljundit, vahele panen signaalimuunduri ( noores tehnikus 210 eeku ) ja remote juhtme võtan tagatuledest kuna need lähvad süütega koos põlema. Kvaliteet ehk suts kannatab tänu selle signaali muutjale aga ma arvan et jääb siiski norm ja suht lihtne peaks ise teha olema. Kuidas tagumistele kõllidele ligi pääseda leiad siit www.bmwtips.com.
1) Minuteada saab DSP võimu tellida suvalise raadio juurde. Võibolla selle kassetika ostjale oli ta liiga kallis lihtsalt. Tehnilist piirangut aga pole.Anti kirjutas:Reversiga koos DSP-d ei pandud, ainult koos Businessi ja Professionaliga.
26 otsaga suurest pistikust peaks saama liiniväljundid kätte, otsad 1-4 tagakanalitele ja 14-17 esikanalitele:
URL
2) Bemmi raadio tagune pistik ja võim on samuti ehitatud speaker-level signaalidele, mitte line-level-iga.
Uuemate kohta pole küll 100% uurinud, aga minu autos olnud Bavaria Electronic CDII erines Blaukkari vastavast mudelist just sisse ehitatud väljundastme poolest, mis tõstab pinge spk-levelile. Kuna vooluvõimendust tal pole, siis otse valjukaid ta kütta muidugi ei jõua. Kui ma sinna asemele sisse ehitatud võimsusvõimendiga Business CD panin, ei muutunud mitte midagi ja mängib täpselt samamoodi.
Minu teooria põhineb bemmi väitel, et sõltumata raadiost pakutakse E38/E39-le kolme kõlarite setupi:
1) tavaline (kõlarid otse raadio taga)
2) aktiivne (läbi 10-kanalilise võimendi pagassis)
3) Top-Hi-Fi (läbi DSP võimendi pagassis)
See ei saaks töötada, kui võimudel poleks sisendid speaker-level ühtesobivad.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!