Kui süttib kaob jõud ära ja mootor jääb puterdab 1500-2000 rpm vahel. Kas see tuli süttib ainult siis kui anduriga nn. 4 pihusti katki, või ka muudel mootori tööd juhtivate agregaatide (õhulugeja, lambda?, aju, jne) tuksiminekul?
325tdsA 1998a E36
pihusti tuli süttib aeg-agalt 325tdsil
pihusti tuli süttib aeg-agalt 325tdsil
bemar, bemar, über alles!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4370
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
E36 DDE2.1 veakoode pole hetkel käepärast, aga näiteks DDE2.2 (E39 ja E38 peal) korral peaks sellise märgutule/teate korral rike paiknema järgmistes võimalikes komponentides:
* kõrgsurvepumbas oleva "actuator sensor"-i rike. Bensukatel on drossel e. gaasiklapp, aga disladel on n.ö. "gaasihoob, aktuaator" ning see andur annab ajule teade selle hoova asendist, s.t kui suur on pritsitava kütuse kogus.
*Sellesama aktuaatori anduri hetkeline näit erineb liiga palju aju poolt arvutatud asendi näidust.
*juhtpihusti anduri rike(4. silindri pihusti)
*elektrilise kütuse pealeande piiramisklapi(Fuel shut-off valve) rike. Asub kõrgsurvepumba sees ja juhitakse aju poolt.
*liikumiskiiruse näitu pole võimalik ajul kätte saada.
Lase kellelgi veakood(id) välja lugeda, jääb katse-eksituse teel juppide vahetamine ära.
* kõrgsurvepumbas oleva "actuator sensor"-i rike. Bensukatel on drossel e. gaasiklapp, aga disladel on n.ö. "gaasihoob, aktuaator" ning see andur annab ajule teade selle hoova asendist, s.t kui suur on pritsitava kütuse kogus.
*Sellesama aktuaatori anduri hetkeline näit erineb liiga palju aju poolt arvutatud asendi näidust.
*juhtpihusti anduri rike(4. silindri pihusti)
*elektrilise kütuse pealeande piiramisklapi(Fuel shut-off valve) rike. Asub kõrgsurvepumba sees ja juhitakse aju poolt.
*liikumiskiiruse näitu pole võimalik ajul kätte saada.
Lase kellelgi veakood(id) välja lugeda, jääb katse-eksituse teel juppide vahetamine ära.
tel. 51 949 859
tänud! loodan et viga oli siiski 4.pihustis, kuna peale selle vahetamist pole viimased 100km seda probleemi esinenud. Tulevastele anduriga pihusti vahetajatele informatsiooniks et pistikuid on erinevaid. Mul oli 98a auto, pihusti ostsin 96a 325tdsi pealt. Õnneks annab neid pistikuid "töödelda" või vajadusel juhtme katki lõigata ja pistik samaks jätta (vana pihusti juhe peaks siis töökorras olema)
kiidaks ka joe garaazhi operatiivse remondiaja leidmisel (hommikul kõne, kell 15 töö tehtud - super )
kiidaks ka joe garaazhi operatiivse remondiaja leidmisel (hommikul kõne, kell 15 töö tehtud - super )
bemar, bemar, über alles!