E34 2 pistikut tagaistme all
E34 2 pistikut tagaistme all
Kas keegi oskab öelda, mis lisadele on tagumise istme all kaitsme ja releekarbi ümbruses asuvad pistikud.
Kokku on neid seal vist 4 ja + 1 tühi relee auk.
Põhi huvi pakuvad just 2 musta pistikut.
Üks neist on pikklik 6-e klemmiga, teine 2x4 klemmiga (2-es reas 4 klemmi, kokku 8) ristküliku kuijuline ja ümarate äärtega.
Nimelt oli saksas keegi mõlema pistiku juhtmed vastavalt juhtme värvidega kiirliidestega ühendanud.
Kuna mulle selline isetegevus ei meeldinud, siis võtsin need kiirliited ära, mille peale kadus ära raadio vool.
Mingit 2 imepeenikest musta juhet tulevad ka kaitsmeplokist välja ja oleks nagu üks juhe läbi lõigatud.
Aga kardan, et see ei ole originaal juhe, sest need on suht pikad juhtmed.
Kokku on neid seal vist 4 ja + 1 tühi relee auk.
Põhi huvi pakuvad just 2 musta pistikut.
Üks neist on pikklik 6-e klemmiga, teine 2x4 klemmiga (2-es reas 4 klemmi, kokku 8) ristküliku kuijuline ja ümarate äärtega.
Nimelt oli saksas keegi mõlema pistiku juhtmed vastavalt juhtme värvidega kiirliidestega ühendanud.
Kuna mulle selline isetegevus ei meeldinud, siis võtsin need kiirliited ära, mille peale kadus ära raadio vool.
Mingit 2 imepeenikest musta juhet tulevad ka kaitsmeplokist välja ja oleks nagu üks juhe läbi lõigatud.
Aga kardan, et see ei ole originaal juhe, sest need on suht pikad juhtmed.
Mul on ilmselt selle pistiku teine ots puudu, sest sinna lahtisesse pistikusse tuleb vool peale.
Katuseluuk on tarbija ja ei tohiks ju voolu peale anda.
Kuskilt pildilt nägin ,et need pistikud käivad mingi juhtmestiku külge.
Äkki on keegi mingi asja autost välja tõstnud, mis originaais peaks olemas olema.
Bmw pistikute kodeerimissüsteemist pole ma ka siiani veel aru saanud.
Muidu vaataks skeemilt ise üle, mis miski juhe teeb.
Katuseluuk on tarbija ja ei tohiks ju voolu peale anda.
Kuskilt pildilt nägin ,et need pistikud käivad mingi juhtmestiku külge.
Äkki on keegi mingi asja autost välja tõstnud, mis originaais peaks olemas olema.
Bmw pistikute kodeerimissüsteemist pole ma ka siiani veel aru saanud.
Muidu vaataks skeemilt ise üle, mis miski juhe teeb.
Mis Sul seal praegu olemas on? ABS? Mis aasta auto?Nu kirjutas:mul ka üks nendest sinine ja vist oli 8 või 10 klemmiga.
Nüüd küsimus. mis oleks veel vaja paigaldada, et ASC ka reaalselt toimiks?
Üldiselt on see üsna lootusetu ettevõtmine, umbes sama hea, kui ilma ABS-ta autole ABS peale aretamine. ASC saaks lihtsalt peale EML-ga 535-le aga sellel on ta peal juba standardis niikuinii.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kas keegi oskab täpselt öelda, millisest pistikust jooksevad juhtmed el katuseluugi mootorisse - tean, et see pistik asub tagumise istme all, aga milline neist see täpselt on ?
Istme all see ZKE süsteem, nagu sellel lingil teine joonis:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
Miski X... peaks seda pistikut tähistama ..!?
Istme all see ZKE süsteem, nagu sellel lingil teine joonis:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html
Miski X... peaks seda pistikut tähistama ..!?
Mis Sul seal siis praegu on? Vändaga luuk? Sest ZVM eripära on see, et ta ei tee midagi peale kesklukustuse - ei aknaid ega luuki. Seega ei lähe temast ka kaablit elektriluugi poole.
Kui on tehasest paigaldatud elektriaknad ja/või el. katuseluuk, peab olema ZKE installitud.
Kui on tehasest paigaldatud elektriaknad ja/või el. katuseluuk, peab olema ZKE installitud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Praegu on jah vändaga luuk, aga aknad on elektrilised ja istme all on ikka ZKE variant. Huvitab just see, et kas juhtmed el luugi jaoks on juba installitud või mitte..
alts20: mäletad sa äkki mitu juhet sealt pistikust luugi jaoks välja jookseb ja ehk oskad ka nende värve öelda !? Ja kumb pistik see siis on: 2x4 või 2x6 ??
alts20: mäletad sa äkki mitu juhet sealt pistikust luugi jaoks välja jookseb ja ehk oskad ka nende värve öelda !? Ja kumb pistik see siis on: 2x4 või 2x6 ??
Tänud priitv8, aga kui sa suudad sellelt skeemilt minupoolt soovitud info ka välja lugeda .. ise paraku ei suudapriitv8 kirjutas:http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e3 ... index.html

On ju X272, kust mootori ja lüliti juhtmed läbi käivad. Värvid on iga juhtme kõrvale märgitud. Need lühendid on küll saksa keelest pärit, aga manuaali alguses olevas sissejuhatuses on ka ingliskeelsed vasted olemas. Ja lõpus on veel sektsioon 7000.0 nimega "component location charts", sealt otsid üles X272 ja saad teada, mitme otsaga, kus asub, viite pistikute joonistele (8500.0) ja hea õnne korral ka viite pildile, kus antud element autosse ehitatud on. Kahjuks see viimane (7100.0 location views) on seal vene saidis väga puudulik, ainult 3 esimest lehte. Alusta sissejuhatuse lugemisest, seal on kirjas, kuidas skeemi lugeda.
X272 -
5, 6 - Sunroof position sensor
2, 3, 4, 7 - Sunroof Switch
11, 12 - Sunroof motor
Lõigust 7100.0:
X272 Connector (12-Pins, Black) Under LH side of rear seat in power distribution box 20-2 06-4
kaks viimast numbrit on viited vastavalt sektsiooni 7100.0 ja 8500.0, seega asukoht autos selgub lehel 7100.0-20 pilt 2 ja pistik ise lehel 8500.0-06 pilt 4.
X272 -
5, 6 - Sunroof position sensor
2, 3, 4, 7 - Sunroof Switch
11, 12 - Sunroof motor
Lõigust 7100.0:
X272 Connector (12-Pins, Black) Under LH side of rear seat in power distribution box 20-2 06-4
kaks viimast numbrit on viited vastavalt sektsiooni 7100.0 ja 8500.0, seega asukoht autos selgub lehel 7100.0-20 pilt 2 ja pistik ise lehel 8500.0-06 pilt 4.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!