E36 kesklukk
E36 kesklukk
mis võiks olla põhjuseks, kui kesklukust uksed lukku panna (näiteks juhiuks lukku keerata, siis lähevad ka teised), siis jääb ta sekundiks kinni, kuid siis lööb jälle kõik uksed lahti? auto on e36 92 aastast.
http://rust.mine.nu/bmw/showparts.do?mo ... =191&y=135
kontrolli üle pildil olev nr.6 ese, hoia ust lahti ja vajuta näpuga seal sees asetsev nupp sisse ja proovi siis uksi lukustada. Mul endal oli sama jama....
kontrolli üle pildil olev nr.6 ese, hoia ust lahti ja vajuta näpuga seal sees asetsev nupp sisse ja proovi siis uksi lukustada. Mul endal oli sama jama....
Mul E34-l (aga mul samasugused kesklukumootorid, kui E36-l) põhjustas täpselt sellist käitumist kesklukumootori (M12) sees olev mikrolüliti, mis ei andnud lõppasendis (s.t "lukus") keskluku juhtplokile sellekohast signaali mispeale too lihtsalt uuesti uksed lahti teeb.
Siin:

On see lüliti näha kui klemmide 4, 5 ja 6 vahel olev. Vot asendis '1' tegelikult klemmide 6 ja 5 vahele ühendust ei tekkinud (st. 5-le peab tekkima +12V). Aitas tolle mikrolüliti vahetus, kuigi täpselt samasugust ja hermeetilist oli võimatu leida. Kes seda mootorit ise lahti võtta ei julge, võib muidugi ka terve mootori ära vahetada. Minul oli kahju mingi 8-kroonise jupi pärast 500 kulutada.
Edit: eelmainitud varuosapildil kujutatud nr. 6 on ukseluku kiil, kuhu on ukse asendi lüliti sisse ehitatud, mida samuti eraldi vahetada ei saa. Veel enne mootori kallal askeldamist pidin ka selle vahetama. Kui keskluku juhtplokk arvab, et juhiuks on lahti, siis tehakse ka lukud lahti et ei saaks kogemata võtmeid autosse lukustada. Seda saab demoda nii, et lahtise juhiuksega vajutad sisemise lukustusnupu alla ja too peab tagasi üles hüppama.
Siin:

On see lüliti näha kui klemmide 4, 5 ja 6 vahel olev. Vot asendis '1' tegelikult klemmide 6 ja 5 vahele ühendust ei tekkinud (st. 5-le peab tekkima +12V). Aitas tolle mikrolüliti vahetus, kuigi täpselt samasugust ja hermeetilist oli võimatu leida. Kes seda mootorit ise lahti võtta ei julge, võib muidugi ka terve mootori ära vahetada. Minul oli kahju mingi 8-kroonise jupi pärast 500 kulutada.
Edit: eelmainitud varuosapildil kujutatud nr. 6 on ukseluku kiil, kuhu on ukse asendi lüliti sisse ehitatud, mida samuti eraldi vahetada ei saa. Veel enne mootori kallal askeldamist pidin ka selle vahetama. Kui keskluku juhtplokk arvab, et juhiuks on lahti, siis tehakse ka lukud lahti et ei saaks kogemata võtmeid autosse lukustada. Seda saab demoda nii, et lahtise juhiuksega vajutad sisemise lukustusnupu alla ja too peab tagasi üles hüppama.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
tere jälle, nagu näha tekitab kesklukk nii mõnelegi muret...
tänud vastajatele!
tuvastasin, et peavalu allikaks on justnimelt see sama "6" tükk, millest Krst juttu tegi, ehk siis juhiukse luku kerepoolse kinnituse lüliti.
kuna Krst ja priitv8 juba mainisid, et on pidanud selle jupi ära vahetama, võibolla keegi veel, siis äkki ütlete, kust on kõige soodsam uus jupp osta?
slipp
tänud vastajatele!
tuvastasin, et peavalu allikaks on justnimelt see sama "6" tükk, millest Krst juttu tegi, ehk siis juhiukse luku kerepoolse kinnituse lüliti.
kuna Krst ja priitv8 juba mainisid, et on pidanud selle jupi ära vahetama, võibolla keegi veel, siis äkki ütlete, kust on kõige soodsam uus jupp osta?
slipp
Minu mäletamist mööda ei tahtnud Igor selle eest mingit ulme hinda saada. Aga vähemalt ei müü ta sulle samasugust juhiukse oma. Seda palju ta käinud on, näeb juba selle silindrilise osa pealt. Ja ilma musta plastkatteta varianti ei tasu samuti osta.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!