
oil service lights
oil service lights
Kas inspection ja oil service lights saavad põleda kui ka siis kui mingit pistikut(keskmine,kollane)sisse ei jookse.Ja kui saavad siis miks need ei põle.


Nii kas keegi oskab ka rääkida teemal . Oli service lambikesed hakkavad põlema järgemisi teatud kilomeetrite läbimisel. Mil juhul hakkab põlema Inspection.
Peale Inspectioni nullimist süüdet andes lähevad põlema kõik rohelise õliala lambikesed käivitudes kustuvad , aga probla selles et see kõik toimib vaid paar päeva siis jälle ühel momendil Inspection süttib ?? Kas tõesti akud kellade taga või näitab see mingit probleemi ??
Peale Inspectioni nullimist süüdet andes lähevad põlema kõik rohelise õliala lambikesed käivitudes kustuvad , aga probla selles et see kõik toimib vaid paar päeva siis jälle ühel momendil Inspection süttib ?? Kas tõesti akud kellade taga või näitab see mingit probleemi ??
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
patakad
sellsed nad siis välla näevad si boardi patareid
aga nendega peab ettevaatlik olema mul tutaval 520 hakkas tahomeeter ujuma (näitas mida ise tahtis) pärast seda kui neid näpiti
aga see et pärast nullimist tulevad tulukesed tagasi võib tuleneda sellest et need akud on oma pareMadis K päevad ära näinud, käivitamisel tõmbab SI boardi tagant korra voolu ära ja too ei pea meeles kuna viimati nulliti (BMW annab akude prognoositava eluea ca 5-6 aasat, endla on küll 1986 aastast saadik saMadis K akud (kirjade järgi))ja paneb tulukesed loitma
aga nendega peab ettevaatlik olema mul tutaval 520 hakkas tahomeeter ujuma (näitas mida ise tahtis) pärast seda kui neid näpiti
aga see et pärast nullimist tulevad tulukesed tagasi võib tuleneda sellest et need akud on oma pareMadis K päevad ära näinud, käivitamisel tõmbab SI boardi tagant korra voolu ära ja too ei pea meeles kuna viimati nulliti (BMW annab akude prognoositava eluea ca 5-6 aasat, endla on küll 1986 aastast saadik saMadis K akud (kirjade järgi))ja paneb tulukesed loitma
hoia pikkivahet - pudeneb