LSD teema
LSD teema
Tere kõigile,
Lasin täna oma iX-il vahekasti renoveerida. Tartu "automeistrid" olid peale maaletoomist raatsinud küll 5k keti peale kulutada, kuid kõik simrid, tihendid jms oli pehmelt öeldes ise tehtud ja valesti paigaldatud. Ka kett oli valepidi peal. See selleks, nüüd kõik 16 uut originaaldetaili kenasti paigas.
Üldiste tööde käigus kerkis aga üles kahtlus, et mu tagasilla lsd on kuidagi ära kustunud. Siit küsimus, kas seda renoveeritakse või otsitakse kusagilt uus ja paremas korras? Ega muidu nagu ei pabistakski, aga talv tulemas ja klubi jääraja tiitel vajab kaitsmist
Lasin täna oma iX-il vahekasti renoveerida. Tartu "automeistrid" olid peale maaletoomist raatsinud küll 5k keti peale kulutada, kuid kõik simrid, tihendid jms oli pehmelt öeldes ise tehtud ja valesti paigaldatud. Ka kett oli valepidi peal. See selleks, nüüd kõik 16 uut originaaldetaili kenasti paigas.
Üldiste tööde käigus kerkis aga üles kahtlus, et mu tagasilla lsd on kuidagi ära kustunud. Siit küsimus, kas seda renoveeritakse või otsitakse kusagilt uus ja paremas korras? Ega muidu nagu ei pabistakski, aga talv tulemas ja klubi jääraja tiitel vajab kaitsmist
-
- Huviline
- Postitusi: 4595
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
ix il on viskoosblokeering. kui sealt pole õli välja voolanud(simmerid!) siis too peaks seda rohkem pooma mida suuremad on veovõlide kiiruste erinevused.
tavalist ketasplokki ei soovita kasutada, hakkab pöörates liiga pooma, samas viskoos peaks suuremal kiirusel rohkem tööle hakkama kui ketastega. olen teinud ühele xile ka ketastega keskdifri. tulemuseks see, et sobib rohkem offroadi jaoks kui kiirenduseks ja parkimismajas ikka poob kõvasti( hakkab otse kiskuma)
tavalist ketasplokki ei soovita kasutada, hakkab pöörates liiga pooma, samas viskoos peaks suuremal kiirusel rohkem tööle hakkama kui ketastega. olen teinud ühele xile ka ketastega keskdifri. tulemuseks see, et sobib rohkem offroadi jaoks kui kiirenduseks ja parkimismajas ikka poob kõvasti( hakkab otse kiskuma)
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Viskoplokk ei saagi töötada käsitsi keerates. Tegelikult on tavaline LSD nagu nimigi ütleb-piiratud libisemisega, mitte plokkdiffer. See tähendab, et rataste eri kiirusega pöörlemise takistamiseks on seal selline ketastega pidur, mis laseb ratastel ainult teatud osas erinevalt pöörelda-et pöörata saaks. See töötab ka auto seistes. Korras olevana sa käsitsi rattast keerates seda läbi libistada ei suuda.
Viskoplokk on ehituselt juba blokeeruv differentsiaal ja tema tööle hakkamiseks on vaja teatavat rataste pöörete erinevust. Töötab ta sedasi, et seal sees on hästi suure paisumisteguriga õli (silikoon), mis ühe ratta kraapimisel imekiiresti soojeneb-paisub ja vastava ketaste süsteemi abil lukustab diferentsiaali pooled. Vähemalt taolise süsteemiga töötavad kõik need "isemõtlevad" neliveod nagu VW Syncro jne, samuti Volvo AWD jne....
Peale selle on veel olemas mehhaaniliselt blokeeruvaid difreid, aga neid kasutatakse ainult hardcore maastikuautodel. Näiteks Gaz-66, samuti Chevy Blazer - eurooplastel vähem.
Tänavasõiduks kasutatakse tavaliselt 25% LSD-d. See tähendab, et aeglasema ratta pöörded võivad olla kõige vähem 25% kiirema pööretest.
Võidusõiduks ehitatakse seesama pakk 75%. Tänaval sellega eriti sõita ei saa, kuna auto muutub tavakasutuses alajuhitavaks, samuti lõhub see pooltelgi. Võidusõidus on tavaliselt suure raadiusega pöörded või läbitakse üldse neid kraapides (rallidel), siis pole see määrav.
Viskoplokk on ehituselt juba blokeeruv differentsiaal ja tema tööle hakkamiseks on vaja teatavat rataste pöörete erinevust. Töötab ta sedasi, et seal sees on hästi suure paisumisteguriga õli (silikoon), mis ühe ratta kraapimisel imekiiresti soojeneb-paisub ja vastava ketaste süsteemi abil lukustab diferentsiaali pooled. Vähemalt taolise süsteemiga töötavad kõik need "isemõtlevad" neliveod nagu VW Syncro jne, samuti Volvo AWD jne....
Peale selle on veel olemas mehhaaniliselt blokeeruvaid difreid, aga neid kasutatakse ainult hardcore maastikuautodel. Näiteks Gaz-66, samuti Chevy Blazer - eurooplastel vähem.
Tänavasõiduks kasutatakse tavaliselt 25% LSD-d. See tähendab, et aeglasema ratta pöörded võivad olla kõige vähem 25% kiirema pööretest.
Võidusõiduks ehitatakse seesama pakk 75%. Tänaval sellega eriti sõita ei saa, kuna auto muutub tavakasutuses alajuhitavaks, samuti lõhub see pooltelgi. Võidusõidus on tavaliselt suure raadiusega pöörded või läbitakse üldse neid kraapides (rallidel), siis pole see määrav.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
-
- Huviline
- Postitusi: 3610
- Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tallinn
Minu ix'il (e30 86a) on difri korpuse peal silt, V 3,64 ehk siis tõlgituna peaks see tähendama, et Visco plokk ja ülekanne 3.64.
Kui auto on tõstukil, ning käega pööran üht tagumis ratast, siis teine ratas hakkab teistpidi pöörlema.
Samas kui üks hoiab ühelt poolt üht ratast kinni ning teine teisepool üritab keerata, siis too ratas mida kinni hoitakse, tahab hakata läbi libisema.
Jällegi see, mida hakati pöörama, käib väga raskelt ning suisa võimatu on seda ringi ajada.
Ehk siis tundub, et mu visco toimib. Eelnev jutt sai pistu segane, aga nii peaks asi toimima.
Samas ka talvel jäärajal suudan sõita vabalt külg ees (driftida?)...mis peaks olema suhteliselt võimatu..kui tagarattad koos ei veaks
Nii ma sain vähemasti vist Pesuri teooriast aru..
Muide Viscot pidi juba uus õli natuke turgutama..nii et ka õlivahetus oleks esialgu ilmselt abiks difri paremaks toimimiseks.
Kui auto on tõstukil, ning käega pööran üht tagumis ratast, siis teine ratas hakkab teistpidi pöörlema.
Samas kui üks hoiab ühelt poolt üht ratast kinni ning teine teisepool üritab keerata, siis too ratas mida kinni hoitakse, tahab hakata läbi libisema.
Jällegi see, mida hakati pöörama, käib väga raskelt ning suisa võimatu on seda ringi ajada.
Ehk siis tundub, et mu visco toimib. Eelnev jutt sai pistu segane, aga nii peaks asi toimima.
Samas ka talvel jäärajal suudan sõita vabalt külg ees (driftida?)...mis peaks olema suhteliselt võimatu..kui tagarattad koos ei veaks
Nii ma sain vähemasti vist Pesuri teooriast aru..
Muide Viscot pidi juba uus õli natuke turgutama..nii et ka õlivahetus oleks esialgu ilmselt abiks difri paremaks toimimiseks.
530d
Lsd sisu vahetus tava diffrile
Mul on kaks diffrit LSD 3,45 ja tava 4,10. Kas on võimalik tõsta lsd sisu tava diffrile? Või on hoopis kuskil mõni spetsialist kes selle ära teeks? Nii et asjast asja saaks. Karta on et 4.10 visko LSD-d ei ole olemas ja ega ketastega toimivat asja ka naljalt ei leia.
-
- Huviline
- Postitusi: 3610
- Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
- Peamine sõiduk: BMW 530D
- Asukoht: Tallinn
Väidetavalt saab E30 sisu E36'le ringi tõsta.marx kirjutas:Natuke OT aga ei hakanud uut teemat kah tegema, ikkagi diffriga seotud. Asi selles, et kas E30 ix-i diffrti kuidagi E36-le ei paiguta. Olen kuulnud et sisu annab ümber tõsta... kas see on ikka tõsi?
Minu teada Kaido S E36'le pandi e30'ne ketastega sisu.
530d